האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

לדעת להסתכל

רגעיו האחרונים מנקודת מבטו של הדמות המורכבת מהארי פוטר; סוורוס סנייפ.



כותב: אפרת הלר פוטר
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 496
5 כוכבים (5) 11 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: קל, הארי פוטר. - זאנר: לא בטוחה, תגידו אתם. - שיפ: ג'ן, אני חושבת. - פורסם ב: 19.01.2021 המלץ! המלץ! ID : 12075
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

בס"ד. 

 


 

 

אזז.. את הפיקצר הזה, כפי שניתן להבין מהתקציר, עשיתי על הדמות שאולי הכי מורכבת מהדמויות של הארי פוטר - סוורוס סנייפ.

תאמת שהיה קצת קשה לנסות להכנס לדמות של סנייפ אבל ניסיתי, תגידו לי אתם אם הצלחתי...

(אגב, מי שאהב, יש לי עוד פיקצר דומה, רק על לילי...)

וויתור זכויות וכול זה.

הפרק מוקדש לחברה טובה שחולה בקורונה (תבריאי כברר)💕

תהנו!❤

 


 

שקוע במחשבות, המשכתי לנעוץ את מבטי בכלוב המכושף של הנחשית.

אני חייב לבצע את המשימה האחרונה מדמבלדור.

אני חייב להגיד לפוטר שהוא ההוקרוקס האחרון, שוולדמורט לא יכול למות כל עוד הוא נשאר בחיים. אחרי שאני אראה לו את הזיכרון הוא יהיה מוכרח להאמין לי.

לבסוף ניתקתי את עיניי מכלוב הנחשית המכושף והבטתי בוולדמורט.

"אדון - תן לי להביא את הנער -"

"לכל אורך הלילה הזה, על סף הניצחון, ישבתי כאן, וולמורט אמר, כמעט בלחישה, "ותהיתי, תהיתי, מדוע מסרב שרביט הבכור להיות מה שהוא נועד להיות, מדוע הוא מסרב לפעול כפי שהאגדה מספרת שעליו לפעול בידי בעליו... ונדמה לי שמצאתי את התשובה."

בהלה נוראית תקפה אותי למרות שלא הראתי זאת.

שתקתי. לא יכול שהוא מתכוון ל.. -

"אולי אתה כבר יודע אותה. אחרי הכל, אתה איש נבון, סוורוס. היית לי משרת טוב ונאמן, וצר לי על מה שצריך לבוא כעת."

"אדון-"

"שרביט הבכור אינו יכול לשרת אותי נאמנה, סוורוס, כי לא אני הוא בעליו האמיתי. שרביט הבכור שייך לקוסם שהרג את בעליו הקודם. אתה הרגת את אלבוס דמבלדור. כל עוד אתה חי, סוורוס, שרביט הבכור לא יוכל להיות שלי."

"אדון!" מחיתי, ובלי משים הרמתי את שרביטי. לא מהמוות אני חושש. אני לא פוחד למות. אבל אני חייב להגיד לפוטר, אני חייב להגיד לו, אם לא, המלחמה הזאת לעולם לא תגמר.

"אין שום דרך אחרת," אמר וולדמורט ללא רגש. "עלי להיות אדונו של השרביט הזה, סוורוס. אם אהיה אדון על השרביט, אהיה סוף סוף אדון על פוטר."

הוא צלף בשרביט הבכור. דבר לא קרה, ולחלקיק שנייה חשבתי שזכיתי לחנינה, עד שהתבהרו לי כוונותיו. כלובה של הנחשית התגלגל באוויר, ולפני שהספקתי לצעוק, הכלוב בלע את ראשי ואת כתפיי.

וולדמורט דיבר בלחששנית מילים שלא הבנתי את פשרן אבל בהחלט הבנתי את כוונתן.

צרחה איומה נשמעה. חלפו כמה רגעים לפני שהבנתי שהיא מגיעה ממני.

מלתעות הנחשית ניקבו את צווארי. הרגשתי כאב כמו שלא הרגשתי מיימי.

החלתי לאבד דם רב.

ניסיתי לעדוף ממני את כלוב המכושף, ברכיי כשלו ונפלתי ארצה.

"צר לי על כך." וולדמורט אמר בקרירות.

הוא הפנה אלי את גבו, לא היו בו שום עצב, שום חרטה.

הוא יצא מהצריף, והנחשית בעקבותיו.

בעודי נאנק מכאב, מתאמץ לחסום באצבעותיי את הדם הקולח מצווארי, עיניי התרחבו כשראו את הנער שעומד מולי. נער שזה עתה הסיר מגופו גלימת היעלמות.

הוא רכן מעליי, תפסתי בדש גלימתו ומשכתי אותו אליי.

"קח... את זה... קח..."

דבר מה כסוף, לא מוצק ולא נוזל זלג מגופי בנוסף לדם. זה היה הזכרונות.  לא רק הזכרון שתכננתי להראות לו, אלא ממש הכל, שינסה להבין, אני חושב בתחנונים, למה התנהגתי אליו כך כל אותם שנים. למה היה לי כל כך קשה להסתכל עליו בלי לראות בו את אביו.. 

הוא לקח את הזכרונות בבקבוק, וכשהוא היה מלא הרגשתי כאילו לא נותרה בי טיפה אחת של דם.

ידי רפתה מגלימתו ונחבטה ברצפה המשופשפת.

ובשניותי האחרונות, ראיתי מול עיניי במאיות את חיי חולפים בהבזקים.

 

 ~~~~

 

אני צופה בלילי בהחבא בגן משחקים, היא עושה קסם, ואני לא מתאפק ואומר לה כממתיק סוד שהיא מכשפה. היא נעלבת.

 --

אני יושב מולה ברכבת אקספרס להוגורטס ולא מצליח להסתיר את שמחתי. "אנחנו בדרך!"

 --

הוא התעלל בי. עוד פעם. אני לא מסוגל להכיל זאת יותר, ואת כל הזעם, כל הכאב, הכל, אני מוציא עליה. על לילי. היא רק ניסתה להגן עלי.

אני צועק אליה את המילה הבילתי נסלחת; בוצדמית.

לא משנה כמה קשה אני מנסה למנוע את זה. כלום לא עוזר. דרכינו נפרדות.

--

אבדתי את עצמי לגמרי. בלי הקשר עם לילי, הדבר האחרון שהחזיק אותי, נהפכתי לאוכל מוות כמעט מייד. אבל אף פעם לא הפסקתי לחשוב עליה. אף פעם.

--

וולדמורט רוצה לצוד את הארי, הבן של לילי,  וזה אומר שהוא יצוד את המשפחה כולה. כולל לילי. אני לא יכול להרשות לזה לקרות. זה לא יקרה. אני אמנע את זה גם אם זה יהיה כרוך בחיי.

--

אני עומד מול דמבלדור, במשרדו הגדול, מתמרמר לפניו עד כמה הארי פוטר הקטן, אותו אחד שדמבלדור שיבח והילל אותו לפניי, אמר לי כמה הוא דומה ללילי, דומה לאביו,  ג'יימס. נפוח, גאוותן יהיר, ושחצן.

"אתה רואה את מה שאתה רוצה לראות, סוורוס." אמר לי אז, דמבלדור, "אם רק תלמד להסתכל יותר טוב, אם רק תלמד איך להסתכל בעיניו ללא כל השנאה והכאב, תוכח לדעת מי הוא באמת. וחלק ניכר מתכונותיו, כמו עיניו, שייכות ללילי."

 

~~~~

 

אני מתנשם ומתנשף בכבדות, בקושי מצליח להוציא את המילים, "הבט... בי.." 

הוא מסתכל לי בעיניים.

אני מביט בעיניו הירוקות, הכל כך מוכרות, ומנסה ברגעי האחרונים לראות את מה שדמבלדור אמר, ראה כל אותן שנים.

והפעם אני רואה את זה. אני לא רואה את השחצנות, היהירות והזלזול שהתאמצתי כל כך כל אותן שנים לראות, אני רואה בעיניו חמלה. אכפתיות. דאגה.

העיינים שלו - העיינים שלו הן כמו שלה.

של לילי.

 

 


 

 

אם אהבתם, ממש אשמח לתגובות.

אזז.. ת"ב? :)

 

תגובות

וואו טובבבבבבבב! · 21.01.2021 · פורסם על ידי :tkuma heller
אחלה פיקצר😄
ממש ממש אהבתי!!
דרגתי 5 והמלצתי:)

(אני הראשונההה:) :) · 21.01.2021 · פורסם על ידי :tkuma heller

וואו · 22.01.2021 · פורסם על ידי :Marlene McKinnon
ממש ממש ממש יפהה
גרמת לי לבכות פה כי סנייפפפפפפפפ

ואוווו · 24.01.2021 · פורסם על ידי :תולעתספרים
מוושלםםםם
אני בוכה פה
פשוט וואוו. אין לי מילים.

אחד שתיים שלוש... · 24.01.2021 · פורסם על ידי :L. Lovegood
וואווו!!
הצלחת לתאר באופן מעולה את ההתפתחות של הדמות של סנייפ, וכמובן את המות שלו (כל כך עצוב!!!)
אין לי זמן לכתוב כי אני להוט לעבור לפיקצר על לילי

ממש תודה לכולכםם!!! · 24.01.2021 · פורסם על ידי :אפרת הלר פוטר (כותב הפאנפיק)
כיף בטירוף לפתוח את המחשב ולראות את כל התגובות האלו:)💕

יואו נדיררררר · 24.01.2021 · פורסם על ידי :מורן שרון
זה היה כזה עצוב אבל מושלםםםם😭🧡

חח תודה💓 · 25.01.2021 · פורסם על ידי :אפרת הלר פוטר (כותב הפאנפיק)

אימאלאאא · 05.02.2021 · פורסם על ידי :לאומאתכלום
אני קוראת את זה בשעה 00:00, ממש שעה מיוחדת😂
אבל למה אימוג'י צוחק? יש לי פרצוף עצוב ועיניים רטובות עכשיו!

:(:( · 06.02.2021 · פורסם על ידי :Booky
וואי איזה פיקצר עצובב אבל מה זה יפהה

תודה! · 07.02.2021 · פורסם על ידי :אפרת הלר פוטר (כותב הפאנפיק)

:) · 07.02.2021 · פורסם על ידי :נמלה
זה יפה בטירוף! את מצליחה להביע המון רגשות במילים וזה קשה!
כתיבה מעולה!

ממש תודה! · 09.02.2021 · פורסם על ידי :אפרת הלר פוטר (כותב הפאנפיק)

וואו · 31.08.2021 · פורסם על ידי :Sam I am
זה פשוט מרגשו
עצוב :(

וואו · 02.10.2021 · פורסם על ידי :Conan Gray
מדהים!

מהמםם · 03.10.2021 · פורסם על ידי :רעות כהן
לדעתי הבאת את סנייפ בצורה הכי יפה שיש
זה פשוט מרגשש
השורות האחרונות זה אמאאאא

תוד,ה שמחה לשמוע:) · 03.10.2021 · פורסם על ידי :אפרת הלר פוטר (כותב הפאנפיק)

אהבתי! · 04.10.2021 · פורסם על ידי :Dante Quintana
ממש מרגש ויפה:)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007