האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

I can't believe I lost you

אני לא מאמין שאיבדתי אותך

מומלץ לקרוא עם השיר happier של מרשמלו ברקע



כותב: weasleyistheking
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 539
5 כוכבים (5) 8 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: ? - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 20.01.2021 המלץ! המלץ! ID : 12076
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

Lately, I've been, I've been thinking
I want you to be happier, I want you to be happier

 

אני לא מאמין שאיבדתי אותך, אבא. שמת כדי להציל אותי ואת אמא. איבדתי אבא בן אדם שאין לו תחליף, מישהו שאוהב אותי ואת אימי כל כך שהיה מוכן להקריב את חייו בשבילנו, מישהו שתמיד ישאר אצלי בלב, אך לצערי הוא ישאר רק שם ולא יהיה גם בחוץ חי, מסתובב בין כולם. איבדתי אבא, אבא שכל מה שאני יודע עליו זה רק מסיפורים, אך זה לעולם לא ימלא את החלל הריק שנותר בי. אני גאה להיות הבן שלו, וזה הדבר היחיד שאני יכול לעשות בשבילו, להיות גאה שאני זכיתי להיות הבן שלו גם אם לא זכיתי להכירו.

איבדתי אבא!

 

When the morning comes
When we see what we've become
In the cold light of day we're a flame in the wind
Not the fire that we've begun
Every argument, every word we can't take back
'Cause with all that has happened
I think that we both know the way that the story ends

 

אני לא מאמין שאיבדתי אותך, אמא. את שמעת את בעלך נרצח, כשאת יודעת שאת הבאה בתור, במקום לנוס על נפשך את בחרת להציל אותי, להקריב את חייך בשבילי, כדי שלי יהיו חיים טובים יותר הם אומנם יהיו בלעדייך אך אני אוכל לחיות ללא חשש לחיי שלי. את הקרבת את חייך בשבילי כי את באמת אהבת אותי, אז אני רוצה שתדעי שגם אני אוהב אותך, מאוד אוהב אותך. כל יום כשאני קם בבוקר אני אומר לך תודה, אולי את לא יודעת את זה אבל זה נכון, כל בוקר אני מודה לך על כך שאני בחיים, גם אם החיים קשים, אני צריך להתמודד איתם כי ניתנה לי המתנה הזאת בזכותך שאני עדיין פה.

איבדתי אמא! 

 

Then only for a minute
I want to change my mind
'Cause this just don't feel right to me
I want to raise your spirits
I want to see you smile but
Know that means I'll have to leave

 

אני לא מאמין שאיבדתי אותך, סיריוס. הסנדק שלי, החבר הכי טוב של ההורים שלי. אני זוכר איך התנהגתי אליך בפעם הראשונה שנפגשנו, ואני כל כך שמח שהצלחת להרגיע אותי ולגרום לי להקשיב לך אחרת לא הייתי יודע מה אני מפספס, אדם טוב ונאמן שיעשה הכל בשביל החברים שלו, אני רוצה שתדע שאתה חסר לי כל כך, אחרי שנפגשנו אתה הפכת להיות כמעט אבא שלי (אבא יש רק אחד) אתה היית מי שיכולתי להתייעץ איתו בקשר להכול, מהמלחמה ועד שיעורי בית ובנות. מי היה מאמין שאני ארגיש שאני בבית כשהייתי איתך. אבל כל זה נגמר, וגם זה עוד פעם נגמר בגללי, אתה מת בגללי ואני כל כך מצטער על זה כל יום מחדש, אם לא הייתי עושה את הטעות הזאת, אם רק הייתי נשאר בהוגוורטס אתה עוד היית פה, אני מתגעגע אליך. 

 

Know that means I'll have to leave
Lately, I've been, I've been thinking
I want you to be happier, I want you to be happier

 

אני לא מאמין שאיבדתי אותך, דמבלדור. אתה הייתי לי מורה דרך, הראת לי את החיים, לימדת אותי דברים על עצמי שאני בעצמי לא ידעתי עליי. אתה נלחמת לצידי כל הזמן, האמנת בי, נתת לי את התחושה שאני כן יודע, שאני כן שווה משהו ולימדת אותי שאני יכול לעשות הכל אם אני רק רוצה, נתת לי לעשות דברים בעצמי כדי שבעתיד אני אוכל להתמודד בעצמי עם כל מה שעלי לעשות. מהשנה הראשונה שלי רופפת בשבילי קצת את הכללים, ידעת שאני שונה מהאחרים, תמיד היה לך אכפת ממני, ולא כמו לשאר התלמידים, אתה ידעת מה עבר עלי, אתה ידעת שאני צריך עזרה ואתה נתת לי אותה,  היא לא הגיעה לי, אבל אתה חשבת שלכולם מגיע, ושוב צדקת כרגיל. אתה הצלת אותי תמיד עם התוכניות שלך. אתה חסר פה, אנחנו צריכים אותך איתנו.

 

When the evening falls
And I'm left there with my thoughts
And the image of you being with someone else
Well, it's eating me up inside
But we ran our course, we pretended we're okay
Now if we jump together at least we can swing
Far away from the wreck we made

 

אני לא מאמין שאיבדתי אותך, דובי. אתה ללא ספק הגמדון הכי אמיץ שפגשתי בחיי, אתה מביע את הדעות שלך למרות שזה לא מקובל, אבל לא אכפת לך כי אתה אוהב את זה. תמיד ניסית להציל אותי, לפעמים הלך לך יותר ולפעמים פחות, אבל אני תמיד מעריך את המחווה, הצלת את חיי ועל כך אני מודה לך מכל הלב אבל אתה מת, בגללי, ואני כל כך מצטער, אני יודע שאני לא אסלח לעצמי אבל אני אמשיך לנסות. נ.ב. מקווה שיש לך גרביים שם למעלה.

 

Then only for a minute
I want to change my mind
'Cause this just don't feel right to me
I want to raise your spirits
I want to see you smile but
Know that means I'll have to leave

 

אני לא מאמין שאיבדתי אותך, רמוס. אתה בן אדם כל כך טוב, שלא הגיע לו כל הסבל הזה, לא הגיע לך להיות אדם זאב לא הגיע לך למות, אבל אני שמח בשבילך שבנוסף לכל אתה קיבלת גם את מה שהכי הגיע לך בעולם, קיבלת אהבה ואפילו משפחה קטנה, יש לך בן, ועוד אני הסנדק שלו, אני עדיין לא מעקל את זה שאני סנדק, במיוחד לא הסנדק של הבן שלך, רמוס ג'ון לופין, טדי פשוט מקסים חבל שאתה לא כאן כדי לראות את זה בעצמך, תהיה בטוח יש לך במה להיות גאה, כי אם הבן שלך הוא אפילו רק חצי ממך הוא בן אדם מדהים כי יש לו אותך בתור אבא. אתה היית המורה הכי טוב שיכול להיות, זכיתי לפגוש מישהו כמוך, וזה לא משהו שיוצא לכולם. אתה לא אנוכי תמיד אכפת לך קודם כל מאחרים במיוחד מאלה שאתה אוהב, אני כל כך מאושר שהייתי ברשימה הזאת, רמוס לופין אוהב אותי איזה כבוד. אני בטוח שכולם יסכימו איתי שאתה בן אדם מוכשר, אולי אתה אפילו לא יודע אבל אתה האדם זאב הראשון שזכה בפרס מרלין. כולם פה גאים בך ואוהבים אותך.

 

Know that means I'll have to leave
Lately, I've been, I've been thinking
I want you to be happier, I want you to be happier

 

 אני לא מאמין שאיבדתי אותך, פרד. אתה היית הראשון לזהות אותי כשעליתי על הרכבת להוגוורטס בפעם הראשונה. אתה תמיד היית בצד שלי, כשכולם חשבו שאני היורש של סלית'רין אתה וג'ורג' כל הזמן צחקתם על זה, אולי לא חשבתם שזה יזיז לי יותר מדי אבל זה גרם לי להרגיש הרבה יותר טוב, וגרמת לי להרגיש יותר טוב בעוד המון מקרים אחרים עם ההומור שלך. אתה תמיד דאגת שמצב הרוח של כולם יהיה גבוה, היית אחראי על לעשות אותנו שמחים, אבל עכשיו אתה כבר לא כאן, ג'ורג' נכנס לדיכאון, בבקשה תיתן לו איזה מסר בחלום שהכל יהיה בסדר. אנחנו צריכים אותך פה שתרים קצת את המורל, נכון שאנחנו אמורים לשמוח כי זהו וולדמורט מת, אבל לצערנו לא רק הוא גם אתה ועוד הרבה, אני מניח שזה יקח עוד קצת זמן עד שנוכל באמת לשמוח שהמלחמה נגמרה. כולם מתגעגעים אליך נורא אבל במיוחד המשפחה שלך. אתה יודע שרון והרמיוני ביחד, רון אמר לי שאתה היית הראשון שהוא הודה בפניו על הרגשות שלו להרמיוני, חבל שאתה לא כאן לראות את זה.

 

So I'll go, I'll go
I will go, go, go
So I'll go, I'll go
I will go, go, go

 

אני רוצה להגיד לכולכם תודה, בזכותכם אני עוד בחיים, אתם הקרבתם את עצמכם בשבילי ואני תמיד אהיה אסיר תודה בשביל זה. אתם מתתם כדי שלנו, לי יהיה יותר טוב ואני מעריך את זה יותר מכל דבר בעולם, אני אוהב אתכם ומתגעגע מאוד. הארי.

נ.ב. לרמוס וסיריוס אני יודע שלפעמים ראיתם בי את אבא שלי, את ג'יימס ואני חייב להגיד שגם אני ראיתי אותו בכם.

 

Lately, I've been, I've been thinking
I want you to be happier, I want you to be happier
Even though I might not like this
I think that you'll be happier, I want you to be happier

 

Then only for a minute
I want to change my mind
'Cause this just don't feel right to me
I want to raise your spirits
I want to see you smile but
Know that means I'll have to leave

 

Know that means I'll have to leave
Lately, I've been, I've been thinking
I want you to be happier, I want you to be happier

 

So I'll go, I'll go
I will go, go, go


אני לא מאמין שאיבדתי אתכם

תגובות

ואווו · 22.01.2021 · פורסם על ידי :תולעתספרים
ממש ייפה ומרגש.
אני לא מכירה את השיר אבל עדיין ממש נהנתי לקרוא את זה.
אני בוכה פה😭😭😭😢😢😰😭😭
בקיצור: מוושלם

תודה רבה😍 · 22.01.2021 · פורסם על ידי :weasleyistheking (כותב הפאנפיק)

ואוווווווווווווו · 02.09.2021 · פורסם על ידי :💫אנבת צ'ייס💫
אותו דבר בדיוק כמו תולעת ספרים זה כזה טובבבבבבבבבבבבבב ועצובבבבבבבבבבבבבבבב ומרגשששששששששששששששש
ואני בוכהה פהההההההההה😭😭😭😢😢😰😭😭😭😭😭😢😢😰😭😭

תודהה😍 · 02.09.2021 · פורסם על ידי :weasleyistheking (כותב הפאנפיק)

תעשו על אחרים · 06.09.2021 · פורסם על ידי :צבא דומבלידור
כמו קולין

זהה מדהיםםם · 05.07.2022 · פורסם על ידי :עכשיו מעונן
אההההההההההה😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007