האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

דימציה

אמה פלסון תמיד ידעה שהיא מיוחדת, אבל עד לאותו היום היא לא ידעה עד כמה. היא ישבה על ערימת חציר בשדה שמול ביתה שפתאום הופיע מכתב על בירכיה...



כותב: marmar
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 188
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר נראה לי. אין לי פאנדום - זאנר: מדע בדיוני - שיפ: השיפים היו בהמשך הרחוק של הפאנפיק והיו ג'סטמה - פורסם ב: 24.01.2021 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 12090
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק 1

"דימציה"

זה יום קיץ חם של סוף יולי. ילדה בגיל 13 וחצי בעלת שיער חום גלי, עיניים חומות בהירות, קצת נמשים על האף ושתי גומות על הלחיים ישבה על ערימת חציר. זאת אמה פלסון. אמה  לא ילדה רגילה. דברים מוזרים תמיד קורים סביבה. למשל: כשהיא הייתה עצבנית דברים סביבה היו משתגעים ומזג האוויר בשכונה הקטנה בה היא גרה בה היה משתנה  בצורה קיצונית. פעם אחת היה לה ריב גדול עם אמא שלה. זה היה באמצע אוגוסט באחד הימים החמים ביותר בשנה ופתאום, ברגע, הגיעו משום מקום עננים אפורים והתחיל לרדת גשם זלעפות מטורף. וזה לא הכל. כשהיא הייתה קטנה, היא ניסתה לגדל חמניות. היא שתלה זרעים קטנים באדמה והתיישבה לידם, אבל הצמחים לא צמחו. היא ישבה חצי שעה לידם ולא הבינה למה כלום לא קורה, ואז היא התקרבה אל המקום בו שתלה את הזרעים, נגעה באדמה, וברגע אחד גדלה שם חמנייה ענקית ויפה. ועוד המון דברים כאלו קרו לה, אבל אף אחד לא שם לב לדברים האלו חוץ ממנה. לא היה לה הסבר למה שקורה סביבה, עד לאותו יום. זו היתה שעת צוהריים ואמה ישבה לה על החציר ושיחקה בטבעת כסף עם אבן ירוקה שמצאה לפני 3 שנים. אף אחד לא ידע שיש לאמה את הטבעת הזו. היא החליטה לשמור אותה בסוד. פתאום,  הופיעה מעטפה לבנה על ברכיה. אמה הסתכלה סביבה לראות מי הביא את המכתב,  אבל לא היה שם אף אחד. אמה לקחה את המעטפה בזהירות וראתה שכתוב משהו על גב המעטפה. "לכבוד: גברת אמה ליילה פלסון; מאת: פרופסור מקסון טנקין לווימר; נושא: דימציה" אמה הסתכלה על המעטפה והייתה מבולבלת והמומה. 'מי זה הפרופסור הזה ומה הוא רוצה ממני?' חשבה 'ומה זה הדימציה הזאתי?' היא הרימה את המכתב ופתחה אותו בעדינות, כאילו הוא עומד להישבר כל רגע. בתוך המעטפה היה נייר מקופל לחצי, בצבע שמנת, עם כתב ברור בצבע שחור. "גברת אמה ליילה פלסון היקרה, בעוד כחודש ו-3 ימים את תתחילי את שנתך הראשונה בבית הספר 'דימציה' למכשפות וקוסמים צעירים. אנחנו מודעים לעובדה שהורייך חסרי קסם ובקרוב תופיע בביתך  פרופסור קירקה אנדורפרי ותסביר הכל לך ולהורייך. מקווה לראותך בקרוב, פרופסור מקסון טנקין לווימר.

 

נ.ב.

רשימת הקניות של הציוד לבית הספר נמצאת בגב הדף.

 

 

 

 

אם נהנתם מהפרק תכתבו לי בתגובות!

יום מדהים לכולם:)

תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007