האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

Lady Malfoy

דראקו מאלפוי מפסיד בהתערבות ונאלץ להשתנות להיפך המוחלט שלו: גריפינדור, נחמד וחבר של פוטר.
אה, וגם בחורה.



כותב: Draco Potter
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 780
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומנטיקה, קצת קומדיה - שיפ: דרארי - פורסם ב: 25.01.2021 - עודכן: 09.05.2021 המלץ! המלץ! ID : 12095
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"אתה יודע, אתה לא חייב להיות כל כך עצבני. אתה דווקא בחורה די יפה." אמרה פנסי, מביטה בו בהתגרות. "פנסי, תסתמי את הפה לפני שהאגרוף שלי יפגע בפרצוף שלך." רטן דראקו.

"אתה לא מפחיד אותי," היא אמרה, מוציאה לו לשון בילדותיות. "וחוץ מזה, שנינו יודעים שעמוק בלב אתה אוהב אותי."

דראקו גלגל את עיניו בתגובה, אך לא היה מסוגל להכחיש את המשפט. פנסי הייתה כמו אחות מציקה ומעצבנת, אבל בכל זאת החברה הכי טובה שלו. כן, הוא אהב אותה.

לא שהוא הבין למה. אבל הוא אהב.

"אני אוהב את דארסי." אמר בלייז, סורק את גופו של דראקו עם עיניו. "כן, לחלוטית לוהטת."

"אני עדיין דראקו, בלייז, רק בגוף אחר, ואם אתה רק תחשוב על לעשות משהו לא הולם, אני לא אהסס להטיל עליך כל קללה שתעלה על דעתי באותו הרגע. ואני לא מבטיח שהיא תהיה חוקית."

בלייז גיחך. "ללא ספק דראקו היקר והאהוב שלנו." דראקו נחר בבוז.

"בואו פשוט נלך לאכול."

-

"תלמידים יקרים!" נשמע קולו של דמבלדור מעל המולת האולם בגדול. "אני שמח להציג בפניכם תלמידה חדשה שמצטרפת אל בית ספרנו היום. הוריה רק עברו למדינה ולכן היא מצטרפת באמצע השנה, אך היא כבר עברה את המיון והיא משתייכת לבית גריפינדור," דמבלדור עצר כדי לתת לתלמידי הבית המדובר להריע. "והיא מקסימה מאוד. אני שמח להציג בפניכם את דארסי מאלפוי!"

דראקו נכנס אל האולם, מחייך בביישנות נשית שלחלוטין לא הייתה הולמת את פניו הגבריות, הרגילות, אך דארסי הביישנית הייתה מתוקה ביותר.

השתנקות נשמעה, ואז החלו ההתלחששויות: "הוא אמר מאלפוי?" "מאלפוי בגריפינדור?" "מה לעזאזל קורה כאן?!"

דראקו חייך. "היי, חברים." הוא אמר. "אני דארסי, דארסי מאלפוי. אני חדשה פה, ואני יודעת שזה די לא סביר שבת למשפחת מאלפוי מתמיינת לגריפינדור, אך מי אני שאריב עם המצנפת? אני מקווה שיהיה לי נחמד כאן ואני מאוד שמחה להכיר אתכם!"

דראקו כמעט הקיא לפחות שלוש פעמים במהלך המשפט הזה.

הוא התיישב ליד השולחן, מוודא שהוא מתיישב בדיוק ליד הארי.

איכס.

"היי, קוראים לי דארסי," הוא חייך, מושיט את ידו ללחיצה. אם הוא צריך להתיידד עם פוטר, הוא צריך להיות כל הדברים שפוטר אוהב: לגרום לו להרגיש נורמלי, לא מפורסם.

"אמ... את לא מכירה אותי?" שאל הארי בהיסוס. דראקו הניד בראשו לשלילה. "אני אמורה?"

הארי חייך ואז הניד בראשו. "לא, האמת שלא." הוא אמר, לוחץ את היד המושטת.

דראקו שם לב בפעם הראשונה כמה היד שלו רכה וחמימה.

"אני הארי, הארי פוטר."


סליחה על העיכוב הממש הרבה יותר מידי גדול עם הפרק, המחשב שלי לחלוטין מת.

מקווה שאהבתם!

הפרק הקודם
תגובות

יאאא · 13.06.2021 · פורסם על ידי :ריי סקייווקר
אהבתי נורא את הפאנפיק אני לא יכולה לחכות שתמשיכי!!!

או תמשיך · 13.06.2021 · פורסם על ידי :ריי סקייווקר
אני לא יודעת...

סורי על החפירה אבל... · 20.06.2021 · פורסם על ידי :ריי סקייווקר
למה את לא ממשיכה?!

היי · 27.06.2021 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD
תוכלי להסביר בפרקים הבאים מה זאת ההתערבות הזו? בין מי למי היא הייתה?
ואיך יכול להיות שהוא התמיין לגריפינדור? דמבלדור מעורב בזה או משהו?
יש לי כל כך הרבה שאלות :)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 940 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007