האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
HPortal מרכין ראשו לזכר חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה
מממנים


הארי וג'יני - הסיפור המלא

טוב בעיקרון זה הפאנפיק הראשון שלי והוא בטח דיי מוזר אבל אני אוהבת אותו חה

תהנו:)



כותב: Taliaaa
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 7473
5 כוכבים (4.857) 14 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: בעיקר רומנטיקה - שיפ: היני הארי/ג'יני ג'יני/הארי - פורסם ב: 15.02.2021 - עודכן: 06.04.2021 המלץ! המלץ! ID : 12201
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אחרי ה'ווידוי' של הארי מתחת לעץ הגדול, רון הקפיד לא לדבר עם הארי, שמצד אחד היה די עצוב, אך מצד שני היה מאושר מאוד, כי הוא וג'יני הסתבבו הרבה ביחד בזמן הזה. "תתעלם מרון", אמרה ג'יני באחת ההפסקות שלהם. "זה יעבור לו בקרוב".

"אני מקווה", מלמל הארי. "טוב, אבל יש לזה גם צד טוב. כלומר, אם לא הריב שלך עם רון, לא היית מבלה איתי כלכך הרבה זמן", אמרה ג'יני בעליזות. הארי חייך. "כן, את צודקת ג'ין. אני לגמרי נהנה מחברתך". ג'יני חייכה את חיוכה המקסים והנבוך מעט. "דרך אגב", נזכר הארי. "עונת הקווידיץ' מתחילה בקרוב, ואני צריך שחקנים. את רוצה להיות רודפת? כלומר, ראיתי אותך בשנה שעברה. היית מעולה לגמרי". 

 

"תודה הארי! אני ממש אשמח להשתתף שוב", אמרה ג'יני בשמחה. נשמע הצלצול, וג'יני רצה לשיעור הבא שלהף מותירה מאחרוייה את הארי עם חיוך דבילי על הפנים.


"הרמיוני, אני יכול לדבר איתך רגע?", שאל הארי את הרמיוני מאוחר יותר  בספרייה, בזמן ששניהם חיפשו מידע לחיבור החדש שלהם בלחשים. "בטח הארי. מה העניין?", שאלה הרמיוני, ולא התיקה את עינייה מהספר העבה. הארי התחיל להסמיק קלות, והעביר  מבט לרצפה. "טוב... אז, את מבינה... יש מישהי שאני מחבב - ". הרמיוני הרימה מייד את מבטה מהספר. "מתי זה קרה??", היא הופתעה. הארי האדים. "טוב, התחלתי לחבב אותה לא מזמן, את יודעת". הרמיוני חייכה. "טוב, אני די בטוחה שאני יודעת מי זאת". היא אמרה באיטיות.

"מי?".

"אני מניחה שג'יני?".

הארי הופתע. "מה, איך את - ".

"טוב הארי, כי זאת אני", אמרה הרמיוני בנינוחות. הארי הסמיק עוד יותר, אם זה בכלל אפשרי. "אתה יודע מה אני חושבת?", אמרה פתאום הרמיוני.

"ממ?".

"מקגונגל אמרה לי שיש יציאה להוגסמיד בקרוב. תציע לג'יני לבוא איתך", הציעה הרמיוני. הארי הרהר. כולם ידעו שאם מישהו מזמין מישהי להוגסמיד (או ההפך) זה סימן לזוגיות מתחילה. למען האמת, זה היה רעיון לא רע. הוא רק צריך לדבר על זה עם מישהו... מישהו מיוחד מאוד...

"תודה הרמיוני, אני אעשה את זה!", אמר הארי בעליזות, ושנייה לפני שיצא מהבפרייה ופנה לחדר המועדון, הוא חזר, וביקש מהרמיוני לא לספר כלום לרון. כלומר, זה לא בדיוק יעודד אותו להשלים עם הארי.

הארי רץ לחדר המועדון, חיפש קלף, עט נוצה, וקסת דיו, והתחיל לכתוב מכתב לסנדקו, סיריוס בלק, או בכינויו, סנאפלס.

 

'סנאפלס, אני צריך את העזרה שלך (בנות)',שרבט הארי במהירות. הוא ידע שסיריוס רק מחכה לרגע שבו הארי ייבקש את עזרתו בנושא בנות, שלדעת הארי, אולי הסיבה המרכזית למה סיריוס הסכים להיות הסנדק של הארי. 

 

 

 

 

'סנאפלס היקר, אני צריך את העזרה שלך (בנות)

 

יש מישהי שאני מחבב, קצת מעל ידידה, בזמן האחרון. אני מניח שאתה מכיר אותה, היא במקרה וויזלית. 

כבר כמה זמן שאני מנסה להבין איך לבקש ממנה לצאת איתי, והיום דיברתי עם הרמיוני והיא הציעה לי לשאול אותה

אם היא רוצה לבוא איתי להוגסמיד ביציאה הבאה. בכל מקרה, אתה יכול אולי לעזור לי? כלומר, אם היא תסכים לבוא, מה אתה מציע לי לעשות איתה? 

אל תשכח גם שהיא אחותו של רון, ורון ואני.. טוב, קצת רבנו. אבל אני דיי בטוח שאם יתברר לו שאני בעניין של אחותו הקטנה, הוא לא יידבר איתי לעוד הרבה זמן.

בכל אופן, מה דעתך? תוכל לעזור לי?

 

הארי'

 

הארי הכניס את המכתב לתוך מעטפה, ויצא מחדר המועדון, שלפתע שמע קול מוכר: "היי הארי". הארי הסתובב, ולא אחרת מג'יני וויזלי עמדה מולו. הארי החזיק את המכתב חזק יותר. "היי ג'יני", הוא גמגם. ג'יני הסתכלה בסקרנות למכתב שהארי החזיק. "אתה שולח מכתב עכשיו? למי?", היא התעניינה. "סתם... אני רוצה לדבר עם לופין בנושא גרינדילואים. אנחנו לומדים את ז מחדש ושכחתי לגמרי את הכל", המציא הארי. "הבנתי. טוב, אני צריכה ללכת. ביי הארי!", היא אמרה, והתעופפה לה משם. הארי נשם עמוק, ופתח בריצה לינשופייה. הוא חיפש את הדוויג בין אלפי הינשופים שהיו שם, ומצא אותה מנהלת שיחה עירנית בקרקורים עם אחד מהינשופים של בית הספר. היא הבחינה בו והתעופפה אליו. הארי ליטף אותה בחיבה.  "אני צריך שתיקחי את המכתב הזה לסיריוס", הוא אמר בעודו קושר את המכתבלרגלה. הדוויג קרקרה להסכמה, ותוך שניות הייתה בשמיים.

 

 

 

טוב אם יהיה לי זמן אני אעלה תכף עוד פרק, בינתים תהנו ותגיבו דעותת:)

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

ממש טובב · 21.02.2021 · פורסם על ידי :נמחק
את כותבת מושלם אבל כדאי לך לרדת שורה בפסקאות כי זה מקשה לקרוא חוץ מזה הכל מהמם

תודה · 21.02.2021 · פורסם על ידי :Taliaaa (כותב הפאנפיק)
אני ארד:) תודה ממשש

חח חמוד · 01.03.2021 · פורסם על ידי :אפרת הלר פוטר

טוב מאוד · 19.03.2021 · פורסם על ידי :אלישיב ש

טוב!! · 13.05.2021 · פורסם על ידי :יהלי אדמנית
THE GIRL ON FIRE צודק/ת אבל חוץ מזה. זה ממש טוב!! בדרך כלל
אני לא קוראת פאפניקים או איך שאומרים את זה ... אבל זה ממש טוב

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007