האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


בובאטון

מה יש בבואטון? באיזה ארץ היא נמצאת?<br>פאנפיק על חיים של ילדה במכללת בובאטון...



כותב: דשדשית
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 938
4 כוכבים (4.25) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: עלילה,דרמה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 24.02.2021 - עודכן: 06.04.2021 המלץ! המלץ! ID : 12235
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

יש די הרבה צפיות לפאנפיק ראשון שלא הופיע בחדשים, (90 ומשהו) אבל אין תגובות, בכלל. אשמח שתגיבו :)


"קוסמת?" אמרה אמה מופתעת. "זה.. פשוט לא נראה לי. תראי, התירוץ "הוא נפצע בדרך" לא היה מספק את הוגוורטס. זה נראה לי כמו מתיחה גרועה לכבוד יום הולדת 11 שלך. מי הייתה מסוגלת לעשות דבר כזה?" שאלה.

"אני צריכה לבדוק את זה," אמרה אלה ולקחה את הטלפון שלה. היא פתחה את הקבוצה הכיתתית וכתבה:
מי עשתה את המתיחה של הוגוורטס?
הקבוצה שהייתה עסוקה בקרב סטיקרים לפתע עצרה הכל. הודעה מאת שירה.
"אני."
היא הרגישה את הכעס מתפרץ בתוכה כמו גל גדול במיוחד; היא לא הייתה מוכנה שיעשו לה את זה. שירמו אותה. היא יצאה טפשה מול כל הכיתה. מתי הפכה להיות אחת מאותן ילדות תמימות?
היא הציגה את ההודעה לאמה ורצה לחדר. היא טרקה את הדלת.
זהו. נמאס לה מקסמים, מדברים שכאלה מטומטמים. מי צריך את זה בכלל?! חשבה.  היא לקחה את ספרי הארי פוטר, אחד אחריי השני, ושמה אותם בפינה כמה שיוותר נידחת במחסן. חדרה אליה ההבנה שהכל הבלים.
למה היא נכנסה לזה בכלל?
ומה נראה לה - לשירה הזאת?!
מי היה חושבת שהיא שהיא עושה לה מתיחה כזאת נבזית?
"אלה..." נשמע קולה של אמה מעבר לדלת. למי יש סבלנות עכשיו? היא פתחה את הדלת.
"אני רוצה שתביני.. הארי פוטר - קסמים, וכל זה - זה לא אמיתי. אני לא חושבת שאת צריכה להתאכזב ממשהו שכולם יודעים שהוא לא קיים..." היא צדקה, אבל מרוב שנשאבה להארי פוטר תמיד הייתה לה תקווה קטנה בלב שזה אמיתי.
"אני מניחה שאת צודקת.." שירה כנראה לא ידעה   עד כמה היא תיקח את זה קשה. אבל בכל זאת.. היא התיישבה על המיטה וניסתה לנוח.

***
אלה בת ה17 פתחה את הדלת לבחורה עם שיער כסוף וחלק. היה לה עור לבן ושיניים לבנות וישרות לגמרי. משום מה, התיאור הזה היה לה מוכר. כל כך מוכר שהיה נדמה לה שעוד מעט תשמע אותה אומרת: "אקסקוזה מואה, אתם עוד רוסים את הבויאבז?"
"מי את?" שאלה אלה.
"אני הנציגה של בית ספר בובאטון לכישוף וקוסמות. שמי הוא פלורה דלאקור."
זה לא אמור להיות פלר? הרהרה. בכל מקרה, היא לא תיפול לזה שוב.
"מתיחה ממש מצחיקה..." מלמלה. "לא חוזרים על בדיחה פעמיים..."
"בדיחה? לא, אני לא צוחקת. תראי אפילו הוכחה..." אמרה פלר, כלומר פלורה והרחיפה את האגרטל הכבד שעל השידה. "ואם את רוצה עוד הוכחה," אמרה והעלימה את עצמה.
"וואו! את רצינית? אז למה לא באתם אליי בגיל 11?" שאלה בפליאה.
"אני אסביר לך. לפני שנים רבות הוקמה מכללת בובאטון לכישוף וקוסמות. הסקיבית ג'יי קיי רולינג לקחה את הרעיון הכללי של עולם הקוסמים ושינתה אותו. מאד שינתה. בעיקרון, מגיל 17 קוסם יכול להפעיל קסמים. דומני שאת בת 17? בכל מקרה, הקמנו בית ספר סודי בארץ ישראל - ובגלל שהייתה לה דמות בספר, שלגמרי במקרה הייתה נראית כמוני - ואפילו השם שלה דומה אליי, אנחנו מעדיפים לשלוח אותי. בקיצור, לאחר שהקמנו את בית - הספר בובאטון, לפני 1587 שנה, חשבנו לעשות תדמית של בית ספר שנשמע איפהשהו בצרפת. אבל באמת? אנחנו חבורת קוסמים ישראלים." אמרה בחיוך.
"עכשיו את מאמינה לי?"
"ו-ו-א-ו!" אמרה אלה. "זה - זה אדיר!! מתי זה מתחיל? ואני רוצה עוד הוכחה. תוכלי להראות לי שאני גם יכולה לעשות קסם?"
היא הנהנה. "יש קסם אחד מאד פשוט. את מגלגלת את השרביט למעלה, למטה, למעלה, למטה, סיבוב - מול אובייקט כלשהו והוא עף. תנסי.." אמרה. אלה לקחה את השרביט בהתרגשות וניסתה על טוסט. הטוסט ריחף באוויר למשך חמש שניות ונפל על הרצפה.
"מתי זה מתחיל?" שאלה אלה בהתרגשות.
"הכל במכתב," אמרה פלורה והגישה לה מכתב בצבע כחול עם בול אדום.
בפעם השניה בחייה - אבל כנראה הפעם היחידה שזה "על אמת" היא חיכתה להוריה שיחזרו הביתה, לספר להם שהיא עומדת ללכת לאקדמיית בובאטון לכישוף וקוסמות.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי · 02.04.2021 · פורסם על ידי :Hawkeye
אההה זה מהמם דשדשית!!!
תמשיכייייי

תודה רבה!! · 06.04.2021 · פורסם על ידי :דשדשית (כותב הפאנפיק)
רק בזכות התגובה הזאת אני ממשיכה! שמחה לראות שאהבו את הפאנפיק שלי :)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007