האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אני האמיתי

סיפור חייו של הרוע הטהור, של הלורד וולדמורט🤯



כותב: העצלן המהיר
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 517
4 כוכבים (4) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר- וולדמורט - זאנר: מתח - שיפ: תקראו ותדעו - פורסם ב: 02.03.2021 - עודכן: 03.08.2021 המלץ! המלץ! ID : 12246
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

שלום, קוראים לי "טום רידל" ולפי דעתי זה שם ממש מכוער! אני אספר לכם איך כל הסיפור שלי התחיל. הכל התחיל כשהגעתי לבית יתומים של גברת "ארמונטס" אין לי הורים, אבא שלי עזב אותי שנולדתי ואמא שלי מתה.

בקיצור, יום אחד ראיתי איש יחסית מבוגר נכנס לבית היתומים שלנו, היה ל זקן ארוך וחליפה חגיגית, אבל גם מכוערת ביותר.

אחרי רבע שעה, אולי קצת יותר שמעתי כמה דפיקות על הדלת של החדר שלי וגברת ארמונטס נכנסה לחדר ובעקבותיה גם האיש המשונה.

האיש הסתכל על החדר סקר אותו ולבסוף פנה אליי ואמר "שמי הוא אלבוס פרסיבל וולפריק בריאן דמבלדור אבל אתה יכול לקרוא לי פשוט פרופסור דמבלדור" מיד הבנתי מי הוא כן!

גברת ארמונטס הביאה אותו כדי שיעביר אותי למוסד משוגעים, מההתחלה זה היה לי מוזר שאיש כזה יכנס לבית היתומים המתפורר שלנו...

אמרתי לו שאני יודע מי הוא אבל הוא אמר שלא, הוא לא בא להעביר אותי למוסד משוגעים אלא בא להמליץ לי על הבית ספר שבו הוא מלמד, הוא אמר שזה בית ספר מיוחד ביותר.

מיד שאלתי מה כל כך מיוחד בבית הספר הזה והוא ענה לי שבבית הספר הזה מלמדים קסמים.

אמרתי לו שאין דבר כזה קסמים ושלא יתחיל לעבוד עליי (הייתי בן 12 לא ילד קטן שמאמין לכל דבר) והוא מיד עשה תנועה קטנה עם היד והארון שלי התחיל לעלות באש.

נורא התרגזתי, כי היו בארון שלי כל מיני חפצים שהיו חשובים לי, אז התחלתי לצעוק עליו שיכבה את האש ושוב בתנועת יד קטנה כבר לא הייתה אש ולא היה שום סימן קטן למה שקרה לפני רגע בחדרי.

פתאום הוא פנה אליי ובחיוך קטן אמר לי שיש משהו בארון שרוצה לחזור לבעלים האמיתיים שלו, מייד ידעתי על מה הוא מדבר.

הוא דיבר על כל החפצים שלקחתי לילדים אחרים, הייתי נחשב לילד בריון בבית יתומים, כל דבר שרציתי השגתי בכוח!

הוצאתי את הקופסא שבה היו כל החפצים שלקחתי מהילדים והנחתי על המיטה שלי ושוב פרופסור דמבלדור התחיל לדבר "אני יודע שאתה יכול לעשות כל מיני דברים משונים, אני גם יודע על מה שקרה לך במערה עם שני הילדים, בגלל זה פניתי אלייך ושוב אני אשאל אותך, האם אתה רוצה להצטרף לבית הספר לקסמים?" מיד עניתי שכן, לא היה לי שום ספק שזה מה שאני הכי רוצה לעשות, הוא אמר לי שביום ראשון הבא הוא יבוא לאסוף אותי ושבנתיים אני יחזיר את כל החפצים שלקחתי למקמותות שבהם הם צריכים להיות ואמר לי גם שאני לא צריך לדאוג, כי ביום ראשון גם נקנה את כל הציוד שלי לבית הספר.

הוא כמעט יצא מהדלת אבל אז מיד אמרתי "אני גם יודע לדבר עם נחשים"

הוא חייך חיוך קטן וסגר את הדלת.

לאחר שבוע הוא שוב הגיע, הייתי מאורגן, כעבור 15 דקות כבר לא היינו בבית היתומים, היינו ברחוב הומה אנשים בלונדון.

לפתע, הבחנתי בדלת לא גדולה שאף אחד לא נכנס אליה אבל מהחלון ראיתי שיש בתוך המקום אנשים, דמבלדור הוביל אותי לדלת ונכנסנו אליה.

יצאנו מהצד השני, הפעם זה היה מקום שונה לגמריי מאיפה שהיינו בהתחלה, היו שם כל מיני מוצרים מוזרים ושרביטים ומטאטים, בקיצור דברים קסומים.

דבר ראשון, הלכנו לחנות שרביטים, היה שם איש זקן שכל פעם הוציא שרביט והחזיר, בסופו של דבר נתן לי שרביט ואמר שזה יהיה השרביט המתאים ביותר. לאחר מכן הלכנו לחנות גלימות ואז לחנות ספרים, אחריי שגמרנו לקנות את כל מה שצריך פרופסור דמבלדור אמר שהוא צריך ללכת, אבל שאני יכול לישון בפונדק הקלחת הרותחת ושבעוד כמה ימים יבוא מישהו לקחת אותי לבית הספר.

 

הפרק הבא
תגובות

יפה, אבל- · 04.03.2021 · פורסם על ידי :IM123
הקטע לא ממש תואם למה שהיה כתוב בספר השישי עם הזיכרון של דמבלדור.
מעבר לזה, פאנפיק ממש יפה. מחכה להמשך.

😀 תודה · 05.03.2021 · פורסם על ידי :העצלן המהיר (כותב הפאנפיק)
זה בעיקרון הפאנפיק הראשון שלי אז אני חושבת שהוא ךחות טוב יהיה מהאחרים.....
בכל מקרה רציתי שלא הכל יהיה לפי מה שבספר רציתי מאת הרוב לכתוב מעצמי...
תודה

מושלםםם · 05.03.2021 · פורסם על ידי :נמחק
את כותבת ממש טוב!!!!
תמשיכי בקרובבבב

💛 · 06.03.2021 · פורסם על ידי :העצלן המהיר (כותב הפאנפיק)
תודה רבה

תמשיכי! · 10.03.2021 · פורסם על ידי :wifeyyy
וזה עושה את זה מעניין יותר אם את משנה כמה דברים, אז תמשיכי ככה:)

:) · 11.03.2021 · פורסם על ידי :העצלן המהיר (כותב הפאנפיק)
חחח תודה רבה!

ממש יפה! · 14.03.2021 · פורסם על ידי :ג'יניפה
שימי לב שכותבים טום רידל עם ט'

אין לי מה לכתוב פה · 15.04.2021 · פורסם על ידי :wifeyyy
מתי את ממשיכה?

גם לי אין מה לכתובב · 19.04.2021 · פורסם על ידי :העצלן המהיר (כותב הפאנפיק)
אין לי מושג כי עכשיו אני עמוסה ואיןלי כוחחח כבר התחלתי לכתוב את הפרק השני בהזדמנות אמשיך ואפרסם

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007