האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

ניוט סלמנדרה השלישי

כמו הראשון והשני, רק... שלישי! D:
מוקדש לרונה.



כותב: Dolphin
הגולש כתב 113 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 550
4 כוכבים (4) 4 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: חיות הפלא וכיצד לצלות אותן - זאנר: אני לא בקטע של ז'אנרים P: - שיפ: ג'יפ (ג'ן x שיפ) - פורסם ב: 01.04.2021 המלץ! המלץ! ID : 12374
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

ויתור זכויות לרולינג על זה שהיא עדיין מתגלגלת, ולאלוקים על זה שהוא לא הפגיש אותי עם אדי רדמיין (אלוהים, כמה שהוא מכוער). 

אין כמעט פאנפיקים על חיות הפלא ועל פיצול אישיות בכללי, ואני מרגיש שזה נושא חשוב שחייבים להתייחס אליו יותר.

וכמעט שכחתי, ויתור זכויות מיוחד לג'ינג'ית 266 (אפשר לקרוא לה גם כפית) על ההשראה הגדולה שהיא נתנה לי במהלך כתיבת הפאנפיק. תודה ג'ינג'ית! (;





עד כמה שזכור לניוטון ארטמיס פיידו סלמנדרה, לא תוכנן אף פאנפיק המשך לסדרת סיפורים שבין כה וכה נעצרה בקליף האנגר שהשאיר את עולם חובבי סיפורת המעריצים בפיות פעורים למשך יותר משלוש שנים.

והנה הוא שוב התעורר באותו רחוב הומה שהתחיל את מרבית צרותיו. "אני לא מאמין," הוא מילמל בשפתיים רוטטות. "איך זה שוב קורה?"

והנה נשמע שוב אותו קול מוכר, שניוטון קיווה שלא לשמוע לפחות בעשור הקרוב. קולו שלו עצמו - בערך. "ניוט?"

מר סלמנדרה הסתובב אל פנים מנומשות, זוג עיניים ירוקות ושיער חום בהיר - כמעט עצמו, אך בכל זאת מעט שונה. אולי אילו היו בגדים, או המבט היותר מרוכז; ניוט לא היה בטוח.

"אדוארד ג'ון דייוויד "אדי" רדמיין?" אמר ניוט בהשתהות.

אדי כמעט את מצחו.

"זה נשמע כאילו הקראת את זה ישר מויקיפדיה. למעשה..." הוא תחב את ידו לכיסו והוציאה פיסה מלבנית מאירה; ניוט אילץ להזכיר את עצמו שזה בסך הכול טלפון, ולא חפץ אפל שהכפיל שלו ישאב אותו לתוכו.

"כן..." המשיך אדי. "זה כתוב בדיוק ככה."

ניוט הציץ אל הריבוע הזוהר וכיווץ את עיניו, אבל הדף הפתוח כבר לא הציג את אדי, ולמעשה, לא הציג אף ידוען כלשהו.

"מה ל-" פתח אדי, אבל לא מצא מילים מתאימות לתאר את ההפתעה שחש כאשר הטלפון שלו ריצד לכמה רגעים ואז התחלף לדף ויקיפדיה של סלמנדרה (דו-חיים).

"אתה רוצה שאני אקריא את זה?" שאל ניוט.

"מה פתאום!"

ניוט מיצמץ כמה פעמים כדי לוודא שהוא לא דמיין. המענה לשאלתו כלל לא הגיע מפיו של השחקן, שכן קולו של מר רדמיין היה יותר צלול ונמוך, והדובר היה בעל קול מחוספס ומעט צווחני.

"כן, דיברתי אליך!" נהמה הסלמנדרה בתצוגה של דף הויקיפדיה. "למה, חשבת שיקראו לפאנפיק 'ניוט סלמנדרה השלישי' בלי להציג אף סלמנדרה נוספת?"

"זה קורה אצלכם הרבה?" תהה ניוט בקול, והחווה לעבר הטלפון.

אדי הניד בראשו בחוסר אונים, וניסה לכבות את הטלפון.

"ככה מנסים לגרש את הכפיל השלישי שלכם?" צווחה הסלמנדרה.

"אתה אפילו לא נראה כמונו!" מחה אדי, ומיד התחרט על שקיבל בכלל את האפשרות לפטפט עם דף ויקיפדיה.

הסלמנדרה הנידה את ראשה הדו ממדי בעייפות.

"מובן שאני לא נראה כמוכם. אתם צריכים קודם לשחרר אותי?"

"ואיך נעשה את זה?" שאל ניוט, חוסם את היד של אדי שנשלחה אל גרון כפילו בתנועה אינסטינקטיבית לשמע השאלה.

הסלמנדרה השתתקה, והחלה להרהר בנוסף לכמה רגעים.

"אני יודע!" אמרה הסלמנדרה בקולה המחוספס. "תשברו את הטלפון!"

"אנחנו לא-" התחיל אדי לומר, דבר שמיד נלווה בקול ניפוץ עז.

ניוט שיפשף את ידיו זו בזו, מרוצה ממלאכתו; אדי תקע בו מבט רצחני.

מתוך הריסות המכשיר הסלולרי נשמע צחקוק יבשושי וחלש, קולו של סלמנדר גוסס.

"עבדתי... עליכם," הוא חירחר. "אחד באפריל!"

"לא - לא - לא !" זעק ניוט. "לא! סלמנדרה! לא!"

ניוטון ניער את כפילו, ואדי רכן לידם, ודני הכלי צילם עוד תמונה בהתרגשות, ועיניו של הסלמנדרה המסכן הביטו בלי לראות, צל צחוקו האחרון, חרות עדיין בתווי פניו.

 


 

הפאנפיק הזה דורג PG כדי לחזק את המסר הנורא והמטלטל. בכל שנה נפטרים 3.4% מאוכלוסיית יפן בניסיון לארגן מתיחה פשוטה ומצחיקה לאחד באפריל, והעולם שותק. לא עוד! 

יחד, ובעזרת תרומה פיננסית עצומה מצידכם נוכל להביס את המגפה. לעוד פרטים היכנסו ל-www.ZotRakBdichaAlTikchuEtZeBirtsinut.com, ויחד נוכל להגיע לשלום עולמי. תודה רבה.


 

 

 

 

תגובות

יפה · 04.04.2021 · פורסם על ידי :wanted
נחמד

וואו! · 05.04.2021 · פורסם על ידי :אני רוב הזמן נשאר אני
ממש טוב

ל ו ל · 29.04.2021 · פורסם על ידי :רינג
מדוע פספסתי את זה עד עכשיו?
מקסיםםםםםם
כמו תמיד כמובן
כתבת בצורה מקסימה ולמרות שלא ראיתי את חיות הפלא התחברתי לפאנפיק ^^
היידה איתמרמר!

אני מסכים!
הבה ונציל את כל הסלמנדרות שנרצחות מפאת שבירת טלפונים!
מי איתיייייייייי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007