האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

חזרתו של השמיים

בן חדש של האדס מגיע למחנה החצויים, מה קורה שהוא מקבל נבואה חדשה?



כותב: פרסב'ת
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 634
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: פרסי ג'קסון - זאנר: פנטזיה, מיתולוגיה רומאית, יוונית - שיפ: פרסב'ת - פורסם ב: 02.04.2021 - עודכן: 07.04.2021 המלץ! המלץ! ID : 12378
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

בתוך מצודת אותריס הענקית והשחורה כעורב הצופה בך בעיניים חודרות, שתי דמויות, גבר ואישה, רצו במסדרון חשוך. " את בטוחה שהיינו צריכים לבוא לכאן, מה יהיה עם ג'ייק?" שאל הגבר את האישה "פרסי, אני בטוחה שהוא יהיה בסדר, כירון הבטיח לשמור עליו חוץ מזה תזכור שהוא חצוי רב עוצמה" היא ענתה והוסיפה "הרי הוא הבן שלך, הוא יוכל להסתדר בעצמו". "את בטח צודקת אנבת', כמו תמיד". ורגע אחרי מילותיו של פרסי הגיחו מצדו האחד של המסדרון צבא שלם של ספרטים(שלדים רצחניים וכמעט בלתי ניתנים להריגה) שזהרו באורם של עצמותיהם הירקרקות בתוך שכבה של גוף שקוף ואפור ובידיהם שלכל אחד חרבות חדות להפליא. וכאילו זה לא היה גרוע מספיק מצידם השני הגיחה דמות שחורה ששלחה אליהם יד אפופה באנרגיה שחורה ואפלה, ממש כאילו האדס, אל המוות, נמצא שם. "תתכופפו!" צעקה הדמות וירתה מעל ראשיהם קרן קסם שחורה אשר השמידה את הספרטים. פתאום הצטרפו אליו עוד שתי דמויות, וכל שלושת היצורים התקרבו יותר ויותר. "ניקו, הלחצת אותי לרגע" אמר פרסי לאחת הדמויות כשכבר ראה את פניהם. ביחד עם ניקו הדמויות הנוספות היו פרנק וביתו ג'וניור. "חכה שנייה פרסי" אמר פרנק ושאל "מה עם ג'ייסון?" "לצערנו הוא מת כדי להכניס אותנו לטירה" אנבת' ענתה "זה לא טוב, פייפר תתחרפן מזה" ג'וניור הוסיפה "אבל אני מכירה את פייפר היא חזקה והיא לא תיכנע" "אלא אם כן זה נוגע לג'ייסון, הוא הדבר החשוב ביותר בשבילה" "בנות, די לריב, נדון בזה אחר כך. אבל עכשיו עלינו להמשיך במסע" הודיע פרנק והם המשיכו.החמישה נכנסו לתוך אולם גדול ופרסי הרגיש שכבר ביקר כאן וזיכרונותיו לא מעודדים אותו להמשיך אך הוא עושה זאת, במרכז החדר ניצב סרקופג מוזהב שהיה מוכר גם הוא לפרסי. כשהוא והשאר נכנסו לחדר, הם הרגישו שכוחותיהם מתחלשים כאילו החדר שואב מהם אנרגיה, וזה מה שבאמת קורה. פתאום דמות יוצאת מתוך הסרקופג והיא ממש מוכרת לפרסי, זהו אויבו המושבע קרונוס מלך הטיטאנים אשר פרסי הביס במלחמת הטיטאנים השנייה. "אתם אוהבים את החדר הזה? הוא נועד לשאוב את כוחותיכם ולהפנות אותם למטרה קצת יותר חשובה, אני" קרונוס אומר, וכאילו על פי פקודה אנרגיה אפלה התחילה להקיף אותם ולתקוף. "נו פרסי, נראה שתוכל להציל איתך אדם נוסף אחד, מי זה יהיה?" שואל קרונוס בלעג. "זה לא יהיה אני!" פרסי מודיע ושולח גל מים שהעיף את ניקו וג'וניור אל מעל חומות המצודה. הוא לוקח את חרבו אנקולוסמוס ותוקף את קרונוס. קרונוס הביט בהפתעה בפרסי שולח את חרבו לביטנו של קרונוס וכמילים אחרונות הוא אומר "אבי עוד יחזור וזה לא הסוף!". קרונוס מת לו(ליתר דיוק נשלח לטרטורס), אבל כשפרסי הסתובב ראו את חרמשו של קרונוס תקוע בבטנו של פרסי ואז הוא נפל. "פרסי!" צעקה אנבת'"לאאאאא!!!!""אנבת', מספיק! אסור לנו לתת להם למצוא את אנקולוסמוס, אם הם יגלו על הסודות שטמונים בה לא יישארו עוד אלים, אני מניח שאוכל לנסות להפוך לעיט ולעוף מכאן" אמר פרנק "לא, אתה תישאר ככה כעיט" "אבל אין ברירה" "טוב, אז אם ככה תיקח גם את הסכין שלי ותיתן אותו לבני" "רגע, אבל מה איתך? המצודה תתמוטט בעוד רגע ואת תקברי ביחד איתה" "אני נשארת כאן! ועכשיו עוף" סיימה בזאת אנבת' את השיחה. פרנק הסתכל על עצמו בגוף האמיתי שלו בפעם האחרונה, הפך לעיט ועף מכאן עם אנקולוסמוס והסכין.

-כעבור 15 שנה-

ביום האחרון לפני סיום הלימודים של אח ואחות מהנבואה האחרונה כירון שלח באיריס-נט הודעה "ג'ייק, תודיע לעדכון מצב. האם הם כבר מוכנים?"


היי מה קורה??

שמחה שהצתרפתם לפאנפיק חדש שלי

הולך להיות מעניין מאוד!

מקווה שתירשמו לעידכוני הפאנפיק

הפרק הבא
תגובות

. · 06.04.2021 · פורסם על ידי :Hawkeye
מגניב תמשיכיייי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007