האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הטלפתית הנרדמת

פרק שלישי בסדרת "אגדות הפאנדום"!
סופי כיפהפייה הנרדמת!



כותב: Sophie Foster
הגולש כתב 59 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 693
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: kotlc, שומרת הערים האבודות - זאנר: רומן - שיפ: סוקיף, קיפוסטר - פורסם ב: 07.04.2021 המלץ! המלץ! ID : 12393
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

הרבה זמן רציתי לכתוב חלק נוסף לסדרת "אגדות הפאנדום", אבל לא היה לי רעיון לפאנדום! ואז פוף באה שאנון עם שומרת הערים האבודות, ועלה לי רעיון גאוני- הטלפתית הנרדמת, על סופי!

ויתור זכויות לשאנון למרות שהיא עשתה את סופיץ כקאנון

קיף ופיץ מתחלפים מטעמי סופיץ זה איכסה.

זה לא קשור לסיפור, אלא לדמויות בלבד.

אזהרת סוף קיצ'י. אזהרת ספויילרים לנברסין.

זהו, טוב, הנה -אני אתחיל!

-----------------------

היו היו, בארץ רחוקה רחוקה בערים האבודות, ארגון חשאי בשם "הברבור השחור", שנלחם בנסתרים ובבעיות המשטר של האלפים. הברבור השחור בדרך כלל היו צעד אחרי הנסתרים, אויביהם, ולכן לראשם- מר פורקל, עלה רעיון גאוני - הוא יצור נערה עם כוחות מוגברים!

כל הארגון התגייס למשימת יצירת הנערה, שתהיה חזקה יותר מכל אלפית עד כה. הם לקחו די אנ איי מאנשים, עיצבו אותו בדומה לדי אנ איי של אליקורן, והחדירו יכולות מוגברות ומוח כמעט-בלתי חדיר. כשהילדה נולדה, נכנס למסיבה הגדולה שערכו הברבור השחור פינטאן, ראש הנסתרים - והאויב של הברבור השחור, במופע להבות מרהיב.

"לא הזמנתם אותי למסיבה!" הכריז פינטאן ברוב-רושם, "וגם אתם האויבים שלי וכל זה, אבל לא הזמנתם אותי למסיבה! בגלל זה, אני אקלל את הילדה!"

מר פורקל נרתע ואז נכנס למוח החלקלק של פינטאן כדי להבין את תוכניתו, אבל בינתיים, בלי שהוא שם לב- פינטאן הביא את גת'ן - הטלפת של הנסתרים! הוא נכנס לסופי למוח הכמעט-בלתי-חדיר שלה, והחדיר למוחה משהו שיתעורר בעוד 13 שנים בדיוק. על פי הקללה, סופי הקטנה תקבל זריקת לימביום בדיוק אז, וזאת תגרום לה לשקוע בשינה עמוקה, שממנה לא תתעורר. סר טירגן הידוע בכיונוי 'גרניט' התעורר קצת באיחור, והצליח לשנות את הקללה ברגע האחרון: היא תוכל להתעורר רק אם תקבל שידורים חזקים מאוד שישפיעו על מנגנון הרגשות שלה. 

פינטאן וגת'ן זינקו משם בזינוק אור לנגד הלהבות של פינטאן. רק אז, לקח מר פורקל את סופי בידיים, והם הלכו כולם ביחד אל אלבוטר, אחד ממקומות המסתור של הברבור השחור. 

באלבוטר התכנס כל הקולקטיב, ולבסוף הוחלט בפה אחד (מה, רק מר פורקל דיבר)- הם ישלחו את סופי לערים האסורות תחת השגחה, ושם היא לא תוכל להגיע למזרק לימביום ולקבל את הקללה. מר פורקל התחזה למנהל בית יתומים, וגרם למשפחה אחת לבחור את סופי ולגדל אותה.

וסופי גדלה בערים האבודות בחוכמה יתרה, עד שהגיעה לחודש לפני גיל 13, ופגשה בערים האבודות אלף טוב-מראה בשם קיף. הוא הסביר לה על הערים האבודות, ושכנע אותה לבוא איתו, בטענה כי זו לא מתיחה. סופי זינקה איתו לערים האבודות, התקבלה (בקושי) על ידי המועצה, והחלה לומדת בערים האבודות. במהלך שהותה שם, היא התאהבה בקיף (למרות שלא הודתה בכך), והוא, האמפת, אהב אותה וידע שהיא אוהבת אותו, אך לא הרגיש בנוח להגיד זאת.

הברבור השחור, שכבר לא יכלו למנוע את הנעשה, השגיחו על סופי מרחוק ומנעו ממנה להתקרב ללימביום. עד שלבסוף, ביום הולדתה ה13, דקס - חברה הטוב, הביא לה לימביום במטרה לחזק אותה. הברבור השחור שלא היו באיזור, הגיעו מאוחר מדי לאחר זריקת הלימביום של סופי - וגם שקיעתה בשינה עמוקה.

קיף הגיע לבית החולים של סופי, בדיוק כשרצה לספר לה איך הוא מרגיש, גילה כי היא שקעה בתרדמת. הרגשות שלו היו חזקים כל כך, עד שמוחה של סופי הרגיש אותם גם ללא רצונו, וגרם לסופי להתעורר לחיים בחזרה.

ואז סוקיפוסטר (סוקיף וגם קיפוסטר, כי שניהם אחלה שיפניימים) היו ביחד לנצח נצחים. הסוף!


תגובות

מתוק · 12.04.2021 · פורסם על ידי :שםמשתמש
גם אם זה לא לפי העלילה

תודה · 12.04.2021 · פורסם על ידי :Sophie Foster (כותב הפאנפיק)
שכחתי להעיר,זה לאצאמור להיות לפי העלילה

אע זה מהמם · 20.08.2021 · פורסם על ידי :harrypotter111
אני פשוט חולה על הכתיבה שלךך וחיפשתי כל כך הרבה זמן פאנפיקים לKotLC וזה מהמם והדבר הכי טוב שעשית פה זה להוציא את פיץ מהתמונה ואהבתייי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007