האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

קוסם מכוכב אחר

מה קורה כשחייזר נוחת בהוגוורטס?
האם יגלו אותו?
האם הוא יחזור הביתה?
את זה כבר תגלו אם תקראו את הפאנפיק.



כותב: פנגולין
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 161
4 כוכבים (3.667) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מדע בדיוני\ פנטזיה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 11.04.2021 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 12403
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

 

באמצע הלילה, הבזיק אור מעל טירה ישנה למראה. טראח!!! עצם בלתי מזוהה התרסק לתוך הטירה.

 * * * * *

 

בילי, צ'ארלי ואלברט היו החברים הכי טובים משנתם הראשונה בהוגוורטס. הם היו גם חכמים, גם אמיצים וגם שאפתנים. לכן, לא פלא שהם התקבלו להפלפאף, כי לבית הפלפאף אין תכונה מוגדרת חוץ מטוב לב-שזאת לא תכונה מאוד מוגדרת.

בילי וצ'ארלי היו חברים טובים מאז שהיו ילדים קטנים ואלברט נהיה חבר שלהם בתחילת שנת הלימודים הראשונה בהוגוורטס.

 

בילי, צארלי ואלברט (או בקיצור: בצ"אל) מיהרו לשיעור כפול בתולדות הקסם. "אוף," אמר צ'ארלי "רק עכשיו התעוררתי, אני לא רוצה להירדם שוב! שיעור כפול תולדות הקסם על הבוקר זה באמת אסון!" "שששש" אמר אלברט "נראה לי ששמעתי קולות מכיתת שינוי הצורה ולא לומדים בה עד הצהריים!" הם הקשיבו טוב ואז שמעו את זה: "אייייייייייייק! פלצלברטה פקלוקי ציף ציף!." "אף חיה לא משמיעה קולות כאלה, אז זאת לא חיה בשביל השיעור הבא" אמר אלברט "בואו נבדוק מה יש שם!" קרא בילי וניגש לפתוח את הדלת של כיתת שינוי צורה. בום! הדלת קרסה לכיוון בילי אבל הוא הצליח להתחמק ממנה "מה קרה כאן?!" אמר בילי. התקרה רוסקה, על הקירות היו סימני חריכה ובמרכז הכיתה נפער מכתש גדול ושחור שבתוכו ישב יצור אדום.

 

"שלום?" אמר צ'ארלי ונופף בידו, היצור נרתע קצת כשבילי ניגש אליו בזהירות, ואז אלברט ניסה ללחוץ לו את היד, ברגע שאלברט נגע בו הוא התיז קצף סגול מהאוזניים, "אההה!" צווח בילי ושלף את שרביטו, "אוווווווווווווווק!!" צווח היצור ושלף גם הוא את שרביטו, "איך הוא השיג שרביט?" שאל אלברט "חייבים למצוא דרך לדבר איתו" אמר צ'ארלי. הם ניסו לגרום ליצור להבין שהם לא מתכוונים להזיק לו, היצור לא היה טיפש והוא הבין במהירות שהם לא רוצים לפגוע בו.

היצור התגלה כמוכשר בשימוש בשרביט, הוא יצר הדמיה הולוגרפית של כוכב שחללית עפה ממנו ומתרסקת על כוכב אחר (כדור הארץ). "אז אתה בעצם חייזר?" שאל בילי וניסה להדגים לו שבכדור הארץ לא כולם קוסמים, החייזר הציע להם לרקוח שיקוי הבנת שפה אבל אלברט אמר שהספר עם ההוראות להכנת השיקוי נמצא במדור הספרים המוגבלים.

 

"אוי" אמר צ'ארלי, "אנחנו מאחרים לשיעור" הם החביאו בינתיים את החייזר בכיתה ריקה ומיהרו לשיעור. הפרופסור בינס אפילו לא שם לב שהם נכנסו לכיתה. בצהריים אלברט ביקש מהמורה לרונות עתיקות אישור להיכנס למדור הספרים המוגבלים לעשות עבודה על רונות נורדיות עתיקות. היא הסכימה לתת אישור ועד מהרה היה הספר בידיהם.

 

"הבנתי למה הספר במדור המוגבלים" אמר בילי "צריך כמה סוגי דם לשיקוי כולל דם שלנו", "אבל קודם צריך להחביא את החייזר" אמר אלברט "ונראה לי שמצאתי מקום טוב: בשירותים המקולקלים של מירטל הצוחקת" מאז המלחמה בוולדמורט מירטל השתגעה ועכשיו היא צוחקת לה כמו מטורפת שזה לא יותר טוב מבכי. "נוכל גם להכין שם את  השיקוי" "אבל חסרים לנו מרכיבים: עור של הורקלמפ, עיניים של שנורקק פחוס קרן (חוקרת בשם לונה לאבגוד גילתה את השנורקקים לפני כמה שנים לכן העיניים שלהם הם עדיין מצרך נדיר), תמצית דם סלמנדרה, ודם של עוף חול" אמר אלברט, "ואתם יודעים מה זה אומר", "כן" ענה בילי עם חיוך מרושע מרוח על פניו "פריצה למשרד של המורה לשיקויים: פרופסור טיבריוס" "בסגנון הקלאסי" הוסיף צ'ארלי.

 * * * * *

 

"פרופסור טיבריוס" אמרו בצ"אל, "כן, ילדים, איך אוכל לעזור לכם", "אנחנו צריכים עור של הורקלמפ, עיניים של שנורקק פחוס קרן, תמצית דם סלמנדרה, ודם של עוף חול" אמר אלברט "אנחנו צריכים אותם בשביל ניסוי על פי הנוסחה משבוע שעבר", "בוודאי ילדים, אני כבר הולך להביא". אחרי שהפרופסור התרחק אמר בילי: "לפעמים בפריצה לא צריך לפרוץ בלי רשות ואז אולי אפילו לא צריך לפרוץ בעצמך".

לא לקח המון זמן לשכנע את החייזר לתרום טיפת דם (דם ירוק)

 

אחרי שהם ערבבו טוב את השיקוי והתכוננו לשתות אותו צ'ארלי שם לב להערה חשובה: " שיקוי זה אינו מיועד לשתייה אלא לכישוף,-צריך להכניס לשיקוי את השרביט ולהגיד: אקצפוליגולה"

"אקצפוליגולה!" אמר אלברט ותוך זמן קצר כל התא התמלא באדים מסריחים "הכל השתבש!" צעק בילי.

* * * * *

 

המשך יבוא...



נ"ב: מקווה שלא יצא לי ארוך מדי

תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007