האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...
טריוויה צ'אט

הוא הסתכל לה בעיניים | פיקצר



כותב: Disappear
הגולש כתב 8 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2262
4 כוכבים (3.6) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר. - זאנר: אהבה. - שיפ: דראקו והרמיוני, בערך. - פורסם ב: 05.10.2010 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 1245
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

תלמידי סלית'רין וגריפינדור יצאו מכיתת השיקויים, לאחר שסנייפ הוריד לגריפינדור 50 נקודות, לסלית'רין העלה 20, "מה נשתנה" כמו שאומרים.
"אוווף, איזה חרא של מורה," התלוננה הרמיוני. "רואים שאותנו הוא מקפח ואת סלית'רין מטפח."
"מה תגידי עלי? אותי הוא שונא במיוחד." הוסיף הארי. רון הינהן בהסכמה.
"ובכלל, דראקו הלקקן הזה! מתחנף לסנייפ, הוא אפילו לא צריך. לוציוס וסנייפ נפגשים לא מעט." הרמיוני רקעה ברגלה מרוב כעס, והספרים שלה נפלו על הרצפה.
בעודה מרימה, דראקו עבר עם החברים שלו ועם פנסי, ודיבר איתה באדישות. לפתע הבחין בהרמיוני שרוכנת להרים את הספרים. הא הרים ספר אחד. "אוף, דראקו. אתה הולך לשחק עכשיו מסירות עם הספר שלי?" אמרה הרמיוני. "לא," אמר בהלם מהעוקצנות המופגנת. "אני אתן לך את זה!" הביא לה את הספר. הרמיוני היתה המומה. דראקו קרץ לה והלך. "איכס, גועל נפש, הוא קרץ אלי... ראולוט אוואקניו." אמרה ובהינף שרביט הספר "התנקה" ממגעו המלוכלך של מאלפוי. "שיהיה," אמר הארי. "בואו נלך." רון היה אדום מכעס. הרמיוני היא שלו ולא של מאלפוי. אבל אין לו מה לדאוג, היא התייחסה לבלונדיני המטונף הזה באותו יחס שהיה מגיע לו.
"לקקנים חמוצים," אמר הארי לאישה השמנה, והתמונה נפתחה. שלושתם כרסו על הספות. "איזה סבבה שעכשיו שעת מנוחה, אני חייבת להתנער מההלם הזה." אמרה הרמיוני והביטה בהבעה לא ממוקדת. "המפפ," אמר רון בהסכמה.

---

"מה זה היה?! אתה הרגע נגעת בספר של גריינג'ר!" אמרה פנסי וצווחה כדי להמחיש.
"אמ, אני מניח שזאת היתה עזרה. לא, אני לא צריך מגבון." אמר דראקו באדישות וסירב לחבילת מגבונים שהגיש לו זאביני.
"דראקו, אתה לא חושב עליה עכשיו, נכון? אתה שונא אותה." לחשה לו ברכות פנסי באוזן.
"מה?" התנער דראקו ממחשבה על הרמיוני. "אהה, לא. איכס, ברור שלא!"
"יופי," נשקה לו על הלחי. "ילד טוב."

---

"שוב שיעור שיקויים, עכשיו כפול!" נאנח רון. "הרמיוני, עכשיו תורי לשבת עם הארי. את לבד. אוקיי?" הוסיף. "טוב," אמרה הרמיוני.
שלושתם נכנסו לכיתה האפלה ביחד עם כל תלמידי גריפינדור. סלית'רין עוד לא היו שם. "איחרתם." אמר סנייפ בקרירות. "5 נקודות יורדות לגריפינדור."
כולם התיישבו באנחה. תלמידי סלי'תרין הגיעו. "שלום לכם, תלמידים יקרים!" אמר סנייפ לסלית'רינים המגודלים. "שבו בבקשה." הורה על הכיסאות.
קראב וגויל ביחד, זאביני ופנסי אחד ליד השניה, הוא פה, היא שם, הנה זה, וזאת שם... איפה דראקו? חשבה הרמיוני בתמיהה. טוב, זה לא כל כך משנה בתכלס. שינתה את דעתה והביטה על הכיסא הריק שלידה. "אה, הנה אתה." אמרה בגועל. "לא הזמנתי אותך לשבת פה." "נגמרו המקומות, נתפסו." אמר דראקו נבוך, מחפש אחר תירוצים. "אה, כן, יופי." הגיבה באדישות והפנתה לו את הגב.
"אז על מה נדבר השיעור?" דפק לה דראקו על הגב. "על להקשיב לשיעור. תסתום את הפה." "נו..." התחנן אליה. "לך אין מה לדאוג בקשר לנקודות. סנייפ מת עליכם. שקט." היא לא נענתה. "10 נקודות לגריפינדור, גריינג'ר. את מדברת." אמר סנייפ. הרמיוני הנזעמת תקעה לדראקו מרפק בבטן. "אאוץ'," הוא החניק זעקת כאב.
סוף סוף, נגמר השיעור, וכולם יצאו מהכיתות. הוא ישב ליד גריינג'ר בשיעור. איזה אושר! הוא הסתכל לה בעיניים, הוא אפילו נגע בה. תענוג... אין מה לעשות, הוא מאוהב. הוא הסתכל לה בעיניים, לשניה אחת, וראה את הברק הנוצץ. אבל הוא ידע, שבחיים הם לא יוכלו להיות חברים.

 

---

 

ללא ביטוא. תגובות בונות יעזרו לי מאוד (:

תגובות

?! · 05.10.2010 · פורסם על ידי :The Head Hunter
זה טוב בגלל שזה כל-כך הזוי
מאלפוי אוהב את הרמיוני?!


נ.ב
באיזה שנה הם?

תודה (: · 05.10.2010 · פורסם על ידי :Disappear (כותב הפאנפיק)
תודה רבה קודם כל. D:
עשיתי את זה שיהיה הזוי בכוונה (:
ולא ממש חשבתי על איזו שנה הם, באמת שזה לא משנה.

ממש יפה! · 06.10.2010 · פורסם על ידי :הלגה האפלפאף
ממש יפה! יכול להיות לזה המשך ממש נחמד...

אוקיי אז... · 06.10.2010 · פורסם על ידי :ענברצ'וק:)
רמת הכתיבה בסדר, הקטע הזה:
"שוב שיעור שיקויים, עכשיו כפול!" נאנח רון. "הרמיוני, עכשיו תורי לשבת עם הארי. את לבד. אוקיי?" הוסיף. "טוב," אמרה הרמיוני.
שלושתם נכנסו לכיתה האפלה ביחד עם כל תלמידי גריפינדור. סלית'רין עוד לא היו שם. "איחרתם." אמר סנייפ בקרירות. "5 נקודות יורדות לגריפינדור."
כולם התיישבו באנחה. תלמידי סלי'תרין הגיעו. "שלום לכם, תלמידים יקרים!" אמר סנייפ לסלית'רינים המגודלים. "שבו בבקשה." הורה על הכיסאות.
קראב וגויל ביחד, זאביני ופנסי אחד ליד השניה, הוא פה, היא שם, הנה זה, וזאת שם... איפה דראקו? חשבה הרמיוני בתמיהה. טוב, זה לא כל כך משנה בתכלס. שינתה את דעתה והביטה על הכיסא הריק שלידה. "אה, הנה אתה." אמרה בגועל. "לא הזמנתי אותך לשבת פה." "נגמרו המקומות, נתפסו." אמר דראקו נבוך, מחפש אחר תירוצים. "אה, כן, יופי." הגיבה באדישות והפנתה לו את הגב.
"אז על מה נדבר השיעור?" דפק לה דראקו על הגב. "על להקשיב לשיעור. תסתום את הפה." "נו..." התחנן אליה. "לך אין מה לדאוג בקשר לנקודות. סנייפ מת עליכם. שקט." היא לא נענתה. "10 נקודות לגריפינדור, גריינג'ר. את מדברת." אמר סנייפ. הרמיוני הנזעמת תקעה לדראקו מרפק בבטן. "אאוץ'," הוא החניק זעקת כאב.
סוף סוף, נגמר השיעור, וכולם יצאו מהכיתות. הוא ישב ליד גריינג'ר בשיעור. איזה אושר! הוא הסתכל לה בעיניים, הוא אפילו נגע בה. תענוג... אין מה לעשות, הוא מאוהב. הוא הסתכל לה בעיניים, לשניה אחת, וראה את הברק הנוצץ. אבל הוא ידע, שבחיים הם לא יוכלו להיות חברים."

לא מסתדר, לבטא לך את זה או משהו???
המילים עצמן גבוהות, לפחות רובן, ד"א, מילים כמו תכלס וסבבה לא משתלבים טוב עם האווירה, שנשברת בגלל הצרוף הגס של המילים, תשלחי לי את הפאנפיק, תעשי לעצמך ולפורטל טובה...

לענבר. · 06.10.2010 · פורסם על ידי :Disappear (כותב הפאנפיק)
הקטע הזה מצוין. אני לא צריכה ביטוא. |:
הם מדברים והם בני נוער, צריך להשתמש במילים הללו כשהם המדברים.
וזה לא יפה להגיד ש'תשלחי לי את הפאנפיק ותעשי לעצמך ולפורטל טובה...'. זה ממש ממש לא יפה.

נחמד xd!! · 07.10.2010 · פורסם על ידי :Eliamariko
בסך הכול הפיק ממש יפה:), אבל את יודע שהם לא היו מדברים כמו שהם דיברו.....☺

לזאת שמעלי (: · 07.10.2010 · פורסם על ידי :Disappear (כותב הפאנפיק)
תודה רבה ^^
כן אני יודעת, הפיק הזה נועד להראות צד שונה. נגיד - בחיים לא תראי את מאלפוי מאוהב בהרמיוני

חמוד(: · 11.10.2010 · פורסם על ידי :עמית גנון
אהבתי מאוד מאוד.אהבתי את המילים כמו תכלס וסבבה,כי,כמו שאת\ה אמרת או מישהו אחר שהם בני נוער וככה בדרך כלל מדברים בני נוער ככה.
כמוני(:

ממש יפה · 13.10.2010 · פורסם על ידי :emunavardi
אהבתי. ואת כותבת ממש יפה וזה ממש פסגר שדראקו אוהב את הרמיוני את לא הראשונה שכותבת משהו בסגנון הזה.
והמילים שכתבת הם מעולים ומסתדרים יפה בסיפור.
את ממשיכה? אם כן אז תעשי מהר!

תודה רבה ! (: · 14.10.2010 · פורסם על ידי :Disappear (כותב הפאנפיק)
תודה רבה על התגובות , קודם כל ! (:
אני לא ממשיכה , זה פיקצר .
ו - עמית גנון ? סוף סוף מישהו חושב ככה ! תודה P:

זה בסדר... · 01.03.2011 · פורסם על ידי :sabriel123
כנות... זה לא מדהים זה לא גרם לי לצרוח ואוו. ב יחסית לפיקצר זה די בסדר.. ואני נותנת לך הערות כנות.. באמת.. אז אל תעלבי!

וואוו!! · 04.05.2011 · פורסם על ידי :ron weazley
מהמםם אהבתי ת'קטע שזה לא רגיל כזה...

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
35 195 210 10


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007