האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הלילה האחרון

הפיקצר מדבר על מות ההורים של הארי והבגידה של פיטר



כותב: אלקנה כהן
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 448
5 כוכבים (5) 5 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: דרמה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 24.04.2021 המלץ! המלץ! ID : 12457
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

קרדיט ענק ליליאן שביטא לי הפאנקיק וממש שיפרה אותו אז ממש ממש תודה!!!!!

תהנו🙂!!


 

וולדמורט רתח. הוא זעם. סנייפ הגיע אליו רק עם חצי הנבואה .

          זה שבכוחו להביס את אדון האופל קרב ובא

          הם שחמקו ממנו שלוש פעמים

          להם יוולד ילד בשלהי החודש השביעי...

הוא ידע לפחות את ההתחלה. עליו להביס את אחד ממתנגדיו, זה שברח ממנו שלוש פעמים. הוא חשב וניסה להיזכר... מי ברח ממנו שלוש פעמים?


הוא ידע לפחות את ההתחלה. עליו להביס את אחד ממתנגדיו, זה שברח ממנו שלוש פעמים. הוא חשב וניסה להיזכר... מי ברח ממנו שלוש פעמים?

אז הוא נזכר במשפחת פוטר. הוא קרא לפיטר פטיגרו- זה שהיה חבר שלהם ובגד בהם.
"האם יש למשפחת פוטר ילד?" הוא דרש לדעת.

"כן, אדוני."

"מתי הוא נולד?"

"בסוף יולי," ענה פיטר, ו-וולדמורט חייך.

אדון האופל הבין שהוא צריך להרוג את הילד הזה, רק שלא ידע איפה הוא גר. הוא היה חייב לגלות.

וודלמורט קרא לכל אוכלי המוות שלו. "לכו לחפש מייד את משפחת פוטר!" צבאו הרעים.

פיטר חייך. הוא ידע שיש לו סיכוי גבוה להצליח, ואז אולי סוף סוף וולדמורט יתייחס אלי יותר בכבוד.

באותו זמן, משפחת פוטר שמו את סיריוס בלק כשומר הסוד של בית המסתור שלהם. אחרי זמן מה סיוריוס ביקש מג'יימס להעביר את נטל שומר הסוד אל פיטר פטיגרו.

ג'יימס חשב שזה יעזור לבלבל את וולדמורט, ולכן הסכים. הם קראו לפיטר והפכו אותו לשומר הסוד.
זו הייתה כמובן טעות מרה. פיטר טס לוולדמורדט עם המידע, כשהוא מתקשה להאמין איזה מזל יש לו.

הוא גילה לוולדמורט את הסוד ואדון האופל מיהר לבית המסתור. כשמצא אותם לבסוף הוא צחק צחוק גדול. ג'יימס ישר נכנס לעמדת קרב, מתוך כונה להגן על משפחתו... אבל וולדמורט היה קצת יותר חזק.

"אבדה קדברה!" אור ירוק פרץ מהשרביט. ג'יימס נפל מוטל ומת. וולדמורט המשיך במעלה המדרגות אל חדרו של הארי פוטר, שם מצא את אמו-

"זוזי מהילד ואני לא אהרוג אותך," הזהיר הקוסם האפל.

"אני לא אזוז. תצטרך להרוג אותי בשביל להגיע אליו!"

"אבדה קדברה!" קרא וולדמורט, אור ירוק פרץ משרביטו מיד ופגע בלילי.

הארי הקטן התחיל לבכות. הוא כיוון עליו את השרביט והטיל עליו את קללת המוות. אור ירוק פוגע בהארי, אך חזר לוולדמורט במפתיע.

וולדמורט נעלם. הבית התפוצץ.

באותו זמן סיריוס הגיע לביתו של פיטר, לבדוק אם הוא עדיין עומד על המשמר. אך פיטר לא היה שם, ויותר מזה, גם סימני הגנה או קרב לא נמצאו. מיידית, סיריוס חשד.

הוא עלה על האופנוע המרחף שלו וטס למחבוא של הפוטרים... אך כמובן, הוא הגיע מאוחר מידי. תוך דקות הוא הגיע להריסות ואל גופותיהם של לילי וג'יימס. הוא החל לבכות והבין שפיטר פטיגרו בגד בהם.

באותו זמן דמבלדור הודיע להאגריד לקחת את הארי הקטן למשפחה היחידה שנשארה לו- הדודים המוגלגים שלו. האגריד הגיע, ראה את מימדי ההרס, מצא את סיריוס המתייפח והבין מה קרה.

"אני צריך לקחת את הארי לדודים שלו, כך אמר לי דמבלדור כבודו," אמר האגריד במבוכה, מושך באפו.

"קח את האופנוע המרחף, שלי תגיע יותר מהר," השיב סיריוס.

האגריד הודה לו ולקח את הארי, עולה על האופנוע. סיריוס מבחינתו הבין שעליו לנקום בפיטר.

'הוא ודאי לא התרחק,' חשב סיריוס

בזמן שעזב את הבית ורדף אחר מי שחשב לחברו, שניים עשר מוגלגים נקלעו לזירה. לא היה לו זמן להתעסק עם זה עכשיו.

במהרה הוא מצא את פיטר בורח משם -"בוא לפה י'נבלה!" הוא קרא בכעס.

פיטר החל ליילל, מטיל קללות על סיריוס שמבחינתו השיב מלחמה, וכל זאת כשתריסר מוגלגים צופים בהם, המומים.
הילאים החלו להגיע למקום. פיטר, שהבין שעליו להימלט לפני שייתפס, החליט לעשות מעשה. הוא הטיל קללה שגרמה לפיצוץ אדיר... כזה שהרג את כל המוגלגים המסכנים.

בצעקה חלושה פיטר אז חתך את עאצבו. צעקה רמה נשמע ברחוב
"סיריוס הוא הבוגד! הוא רצח את ג'יימס ולילי!"

אז הוא שינה צורתו לעכברוש ונמלט משם. סיריוס, שנותר במקום לבדו, מצא את עצמו מוקף על ידי הילאים. הוא הבין מה עומד לקרות לו בעקבות בריחתו של פיטר.

ימים אחר כך, הוא מצא את עצמו מואשם ברציחתם של לילי, ג'יימס, ותריסר מוגלגים חסרי אונים.

הוא נכנס לאזקבאן למאסר עולם.

בינתיים, האגריד מגיע לבית דודיו של הארי. הוא פגש שם את דמבלדור. דמבלדור שם מכתב על העריסה של הארי והניח ליד הדלת.

את ההמשך אתם כבר יודעים ...

תגובות

מזל טוב · 26.04.2021 · פורסם על ידי :שלם
אישרו לךיופי

(: · 26.04.2021 · פורסם על ידי :אלקנה כהן (כותב הפאנפיק)
(:(:

. · 01.05.2021 · פורסם על ידי :Ur mom
אהבתי את הרעיון של לכתוב את מה שקרה לפני!

וואו · 12.05.2021 · פורסם על ידי :wanted
כמו בפאנפיק האחר שלך רואים את הכתיבה היפה.
תמשיך לכתוב (:

. · 12.05.2021 · פורסם על ידי :אלקנה כהן (כותב הפאנפיק)
תודה(:

:) · 15.06.2021 · פורסם על ידי :Hawkeye
רעיון מגניב לכתוב מהנקודה הזאת אלקנה
אני ממש אהבתי:)

תודה (◍•ᴗ•◍) · 15.06.2021 · פורסם על ידי :אלקנה כהן (כותב הפאנפיק)

וואו · 02.08.2021 · פורסם על ידי :שרה פוטר
אהבתי ממש..כי בספר זה כתוב בלי יותר מידי פרטים אהבתי שכתבת מה שקרה לפני על בסיס מב זכתוב בספר

. · 02.08.2021 · פורסם על ידי :אלקנה כהן (כותב הפאנפיק)
תודה ☺️

אלקנה מה עם המולטיוורס? · 02.08.2021 · פורסם על ידי :שלם

. · 02.08.2021 · פורסם על ידי :אלקנה כהן (כותב הפאנפיק)
בתהליך אני רק צריך מבטא

תבקש מנרי · 02.08.2021 · פורסם על ידי :שלם

. · 02.08.2021 · פורסם על ידי :אלקנה כהן (כותב הפאנפיק)
אוקי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007