האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

היום המאושר ביותר בחייו של ג'יימס

ג'יימס רוצה להציע ללילי נישואים. הוא מתכנן הכל עד הפרט האחרון, אבל כמו תמיד, ברגע האמת משהו מתפקשש...



כותב: אני הקסומה
הגולש כתב 6 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 476
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר המלךךך!!! - זאנר: רומנטיקה, הומור - שיפ: לילי וג'יימס, כאילו דא! - פורסם ב: 29.04.2021 המלץ! המלץ! ID : 12482
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

שם הפאנפיק: היום המאושר ביותר בחייו של ג'יימס

תקציר: ג'יימס רוצה להציע ללילי נישואים. הוא מתכנן הכל עד הפרט האחרון, אבל כמו תמיד, ברגע האמת משהו מתפקשש...

ז'אנר: רומטיקה, הומור

פאנדום: הארי פוטר המלךךך!!

שיפ: לילי וג'יימס, כאילו דא!

דירוג: pg13

פיקצ'ר

פאנפיק מקורי

ויתור זכויות: ג'יי קיי רולינג, מלכת מספרי הסיפורים!


פיקצ'ר שכתבתי עם חברה שלי שאין לה מנוי לפורטל- נקרא לה לצורך העניין שנורקקית פחוסת קרן.

אמנם היא לא יכולה להגיב, אבל היא יכולה לקרוא את התגובות, אז אוי למי שיכתוב שהוא לא מאמין בשנורקקים פחוסי קרן!!!

ממש נשמח להערות ולת"ב.

כל התגובות הן בשם שתינו.

אני הקסומה ושנורקקית ♥


 

לילי

קרן אור חדרה דרך חלון החדר ודגדגה את פניה של לילי. היא פקחה את עיניה בחיוך. הייתה לה תחושה שמשהו טוב עומד לקרות היום.

היא העירה את מרי, חברתה הטובה, ושתיהן ירדו יחד לחדר המועדון.

 

ג'יימס

קרן אור חדרה דרך חלון החדר ודגדגה את פניו של ג'יימס. הוא פקח את עיניו בחיוך. הוא ידע שמשהו טוב עומד לקרות היום.

הוא קפץ ממיטתו וזרק את הכרית שלו על סיריוס, שישן במיטה לימינו. סיריוס התעורר בצעקה. "מה אתה חושב שאתה עושה, קרניים?" הוא קרא, "השעה רק 9:30 לפנות בוקר! הבנאדם רוצה להמשיך לישון!!!"

ג'יימס צחק והביט סביבו אל שאר חבריו לחדר שהתעוררו אף הם מצעקתו של סיריוס. רמוס חייך לעברו בחזרה, ופיטר עדיין נראה מבוהל מההשכמה הפתאומית.

אחרי התארגנות "זריזה" (שארכה חצי שעה לפחות), ירדו ארבעת החברים יחד לחדר המועדון. כשהגיעו למטה, ג'יימס ראה את לילי יושבת בכורסא ליד מרי חברתה. הוא חייך, העביר את ידו בשערו והתיישב לצידה.

 

לאחר ארוחת הבוקר יצאו הקונדסאים אל המדשאות בחוץ. ג'יימס היה נרגש מאוד ולא הפסיק לקפצץ תוך כדי הליכה.

"אתם זוכרים את התוכנית?" הוא שאל את חבריו שוב ושוב, "בטוח שאתם זוכרים? בטוח?"

"אנחנו זוכרים, קרניים," אמר רמוס, מעט בחוסר סבלנות. זה היה כמה ימים אחרי הירח המלא, והוא עדיין נראה קצת חולה.

"נכון," אמר סיריוס, והתחיל לפרט את התוכנית: "אתה לוקח את לילי למדשאות – "

"אנחנו עומדים בכוננות ליד האגם – " המשיך אותו רמוס.

"אתה מציע לה נישואים – "

"אנחנו מפעילים את הזיקוקים – "

"היא אומרת לך כן – "

"אתם מתחתנים – "

"סוף טוב, הכל טוב!" סיכמו שניהם יחד.

"אז אתם יודעים את התוכנית," אמר ג'יימס מעט בחיוך.

"ומה אני עושה?" שאל פיטר.

"אתה..." אמר ג'יימס, "אתה תעמוד בצד ותשתדל שלא להפריע."

"אה," אמר פיטר, "מגניב!"

הארבעה הגיעו ליד האגם. ההתרגשות של ג'יימס הגיעה לשיא.

"אוקי חברים, מתחילים!" הוא אמר, וחזר פנימה להביא את לילי.

 

לילי

לילי ישבה בחדר המועדון וקראה ספר, עד שהרגישה יד נחה על כתפה. היא הסתובבה. זה היה ג'יימס.

"כן?" היא שאלה אותו בחיוך אוהב.

"בואי רגע," אמר ג'יימס, "יש לי משהו להראות לך."

הם יצאו מהטירה לכיוון המדשאות ונעצרו מתחת לעץ האשור הגדול שאהבו לשבת בצילו. ואז ג'יימס פתח את פיו ואמר...

 

הקונדסאים

"קדימה, כולם לעמדות!" הכריז רמוס.

סיריוס הכין את שרביטו וחזר לעצמו על הלחש שישגר את הזיקוקים, ופיטר עמד לידו, מבט לחוץ על פניו.

הם עמדו בכוננות, עד ששמעו את קולו של ג'יימס אומר את המשפט המכריע. פיטר התחיל לקפץ בהתרגשות.

"עכשיו!" לחש סיריוס, "פטגוס פדגוס זיקו – "

בוםםם!!!

פיטר קפץ קצת גבוה מדי, והפיל את סיריוס שנפל על רמוס, בדיוק באותו רגע שהזיקוקים התפוצצו להם בפרצוף, והם מצאו את עצמם בערימת גפיים מפוייחת על הרצפה.

 

ג'יימס

"ליליאן אוואנס," פתח ג'יימס, נשם נשימה עמוקה והמשיך, "התנשאי לי?"

הוא חיכה לזיקוקים, אבל הם לא באו. לילי הביטה בו המומה.

'אוי לא,' עברו המחשבות בראשו של ג'יימס, 'מה עשיתי? היא בטוח תגיד לא. היא תגיד לא! היא תגיד לא! היא תגיד – '

"כן!!!!!!!!!!!!" צווחה לילי. שניהם קפצו קדימה באותו רגע והתנשקו בלהט.

באותו רגע, לא היה אכפת לג'יימס שהזיקוקים לא עבדו.

לא היה לא אכפת שחבריו שוכבים בפנים מפויחות מאחוריו.

בעולם הייתה רק לילי. לילי ומגעה הרך.

מזווית עינו ראה את סיריוס מניף את שרביטו, וזיקוקים התפוצצו מעל דמויותיהם החבוקות.

ללא ספק, היה זה היום המאושר ביותר בחייו של ג'יימס.

סוף! 😊


ייואוווווווו!!!!!!

הם כאלה חמודיםםםם!!!!!!

לילי וג'יימס לנצחחחחחחחחחחחחח!!!!!!!! 😍😍

תגובות

פאנפיק מקסים! · 03.05.2021 · פורסם על ידי :Inevitable
רק אם אפשר, לערוך אותו כך שיהיה בו אנטר וזה לא יהיה בלוק של מילים.

תודה!! · 03.05.2021 · פורסם על ידי :אני הקסומה (כותב הפאנפיק)
בעיקרון כתבנו עם אנטרים, כנראה האתר שינה לנו...
אני אתקן...

יפה! · 07.05.2021 · פורסם על ידי :ג'יניפה
ממש טוב..
זה כל כך צפוי שזה מצחיק

תודה:) · 07.05.2021 · פורסם על ידי :אני הקסומה (כותב הפאנפיק)

יפההה · 12.03.2022 · פורסם על ידי :גוגל הגאון
את כותבת מושלם😍😍😍😍😍
יפה, מצחיק, מושלם...
הייתי חופרת לך עם ''תמשיכי!!!!'' ו''המשךךךךך'', אבל זה היה הסוף...
זה יצא מושלם. ברמות.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007