האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

מורים,פרפסורים

מורים או פרופסורים
כל כמה פרקים יהיו על החיים של מורה כזה או אחר



כותב: Ur mom
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 1465
5 כוכבים (4.857) 7 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: תנחשו.... צדקתם זה תה! - זאנר: אני חושבת שקצת מתח ואולי אפילו דרמה - שיפ: אין לי שמץ,אני פשוט אזרוםםםםםם - פורסם ב: 09.05.2021 - עודכן: 06.07.2021 המלץ! המלץ! ID : 12502
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 חלק מיצירה זו נכתבה בשיעור משעמם במיוחד בשפה(שזה בדרך כלל מעניין,מצטערת אני חנונית על)

וגם עם לא הבנתם כל פרק הוא על מורה אחר ואני ממש אשמח עם תבקשו ממני מורים במיוחד


פומונה ספראוט הייתה טהורת דם (לפי מה שקראתי היא או טהורת דם או חצוית דם).

הוריה היו רשמיים ושונים ממנה בעליל,היא הייתה ביישנית ושמנמנה,היא הייתה בעלת שיעור ארוך ומתולתל,לא יותר מדי(באותה תקופה עוד לו היה לה שיער קצר)שהגיע ללחצי מהגב שלה,אבל עם היא הייתה עושה מחליק,הוא היה מגיע עד קצת לפני הברכיים שלה,ולכן היא השאירה אותו מקורזל ומלא קשרים,שיערה היה מעט חום ומעט בלונדיני,אפשר לומר שהוא היה שטניאבל הופיעו בו פסים בלונדיניים מדי פעם.

היא הייתה די נמוכה,ולגמרי שונה מהילדות האחרות בכיתתה,הן היו גבוהות רזות ובעלות שיער ארוך,אפשר לומר שלא היו לה חברים בבית הספר,חוץ מהרקפת הכטנה והכתומה שהצליחה לגדל בכוח הקסם שלה.

ועכשיו אני אסביר לכם למה היא שונה מהוריה,הם היו גאים ועשירים ומיוחסים וחכמים,והיו משויכים לסלית'רין,ופומונה נסכם את זה במילה אחת הייתה,שונה.

כן כן אתם בטח תשאלו עכשיו את השאלה הבאה:'' רגע רגע רגע,השם משפחה שלה אומר נבט באנגלית,איך זה ככה?''.

אז קוראים יקרים אני אענה לכם,גם מצד אימה וגם מצד אביה כל שאר המשפחה הייתה מומחית לצמחים והשתייכה  להפלפאף,והנה הקאץ' עם בעוד ארבעה ימים ב-1 בספטמבר היא לא תתמיין לסלית'רין,כל החיים שלה אבודים,פמונה כבר מזמן קיבלה את המכתב שלה,במאי,כל מה שנותר לה לעשות זה להוכיח להורים שלה שיש לה עמוד שידרה חזק ושהיא יכולה להתמודד עם כל מה שיקרה לה.

ועכשיו קוראים יקרים אני אגלה לכם סוד,עמוק בחושך בשקט בזמן שפומונה הייתה ישנה במיטתה הגדולה בחדרה הגדול באחוזה הגדולה עוד יותר,הוריה חשבו שהוגוורטס יהיה דף חדש עבוד פומונה דף יפה יותר וטוב יותר,שבו היא תלמד בבית סלית'רין לצד ילדי סלית'רין טיפוסיים.

 

                                                                    *             *             *             *              *             *             *

 

פומונה למדה בבית פסר מוגלגי ולכן כל בוקר שהייתה מתעוררת,היא הייתה מתלבשת בבגדים מוגלגיים,לוקחת חפצים מוגלגים,ומשאירה את כל הקסם בבית.

עכשיו אתם בטח שואלים אותי איך יש לה בית ספר בחופש הגדול,אז ככה,זה כמו ה-10 ימים האחרונים של סוף השנה שיש בהם לימודים,אז ה-10 ימים לפני הלימודים יש משהו ושדומה לקייטנה אבל זה גם הכנה לשנה הבאה.

באותו בוקר שישבה באוטובוס ההסעות היה רעש (כמובן)ובגלל שהיא כמעט איחרה,הטיק שלה היא מלא בחפצים שהיא לא הייתה צריכה להביא לבית הספר,כגון:מנורת השולחן המוגלגית שלה עם הדבר החשמלי הזה בקצה,טיק היוגה שלה,שמבפנים הוא ענק ויש בו את כל מה שצריך ליוגה,ובואו לו נשכח את החתולה שלה שמייללת מתחת לכל החפצים שלה.

חוץ מזה גם שיערה היה פרוע כי היא אספה אותו בחופזה בקוקו עקום(כן היא הצליחה להפוך קוקו לעקום),והשחורים מתחת לעיניה בלטו לכל.

האוטובוס האפור והחורק נעצר ליד בית הספר של פומונה,הוריה רשמו אותה לבית ספר מלכותי כזה שעולה המון כסף,חוץ מזה הוא היה פרטי(ותאמינו לי יש לי ניסיון עם בתי ספר פרטיים),היו בבית הספר שני בניינים,אחד שקראו לו הבניין הישן ואחד שקראו לו הבניין החדש,טוב זה לא היה השם שלהם אבל ככה התלמידים קראו להם.

כיתות א'-ד' היו בבניין הישן וכיתות ה'-ו' בבניין החדש,פומונה ומשפחתה אף פעם לא הבינו למה ילדים בגיל 6 צריכים להתחיל ללמוד.

פומונה נכנסה לבניין החדש שכמובן היה יפה יותר ונקי יותר מהבניין הישן,היא פנתה לצד שמאל אל גרם המדרגות הקטן והחלה לרדת לקומה מתחת,אחר כך היא הלכה במסדרון שלו בדיוק היה מסדרון,מצד אחד הקיר היה ישר ו-3 כיתות ה' היו בו,ומהצד השני היו מדרגות ענק שאפשר לשבת עליהן או אפילו ללמוד שם,בסוף המדרגות הענקייות ולמטה הייתה דלת שיוצאת  לעוד מדרגות שיוצאות למגש הסינטטי עם הדשא הסינטטי ועם היו עולים למעלה היו יוצאים לטריבונות ולפינת החי,הטריבונות היא גם מדרגות ענק ומתחתן היה מגרש אספלט,ליד מדרגות הענק שכנה פינת החי,חזרה אל פומונה ההולכת אל כיתתה שהייתה האחרונה בכיתות למרות שהיא הייתה כיתה ה1.

שהיא נכנסה לכיתה המראה הרגיל נפרש לעיניה השולחנות היו מסודרים בטורים ישרים ויפים,הרצפה הייתה נקייה,אבל היה רעש מטורף,3 בנות ישבו על שולחן ודיברו בכולי קולות על הטעם האהוב עליהן של שוקולד צ'יפס,5 בנים עמדו בקצה הכיתה וביררו בשקט בשקט על דברים משעממים של בנים, שאר הבנות עמדו בכיתה במעגל רועש שמידי פעם היה אפשר לשמוע צעקות כגון:''אני יודעת שאת זאת שעשתה את זה!'' או ''היית מאמינה ששרלוט גזרה את השיער שלה'',ועוד כל מיני רכילויות של בנות,וכל שאר הבנים כמובן היו בחוץ ושיחקו עם כדור.

פומונה הלכה אל המושב שלה וזרקה את הטיק על המושב שלה,בדיוק אז היה הצלצול וכל הבנים שהיו בחוץ נכנסו,וקצת כמו שהפרק הקודם נגמר,כל מה שהיא ראתה היה חושך


 

אז כן ,כפי ששמתם לב אני מאוד אוהבת לתאר שיער 

וגם אני מאוד אוהבת לסיים פרקים בחושך(ראו בפרק הקודם ובפרק מספר 3 אמה פוטר)

והפרק הזה מוקדש ל.....

תולעתספרים-שהגיבה ונרשמה 

Anabit37-שנרשמ\ה 

שלם-שהגיב ונרשם

ולונהלאבגודהמלכה שנרשמה

אתם כל ההשראה שלי  והדחף שלי לכתוב!

 

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי · 14.05.2021 · פורסם על ידי :Hawkeye
הממ אני אשמח אם תעשי על מודי (אני זורמת גם עם מודי וגם עם ברטי קראוץ' הבן...)
ופרופסור בינס
:)

. · 14.05.2021 · פורסם על ידי :Ur mom (כותב הפאנפיק)
אני אעשה אחד מהם פעם הבאה מבטיחה

:) · 14.05.2021 · פורסם על ידי :Hawkeye
תודהה

נרשמתי והמלצתי :) · 14.05.2021 · פורסם על ידי :Amy Santiego
פאניפיק באמת נחמד, אבל יש כמה שגיאות ממש מינוריות, אז כן הייתי ממליצה לקחת בטא
אם את רוצה אני יכולה לבטא לך (:

מהמם · 16.05.2021 · פורסם על ידי :לונהלאבגודהמלכה
תמשיכי אני אוהבת את זה כל כך שכל יום אחרי הזום שיש לנו אני הולכת וקוראת את שני הפרקים שוב ושוב אני מחכה לעוד

. · 16.05.2021 · פורסם על ידי :Ur mom (כותב הפאנפיק)
יש לך זום?

נחמדי · 06.07.2021 · פורסם על ידי :Sam I am
המשך

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 940 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007