האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


בלטריקס מגדלת את אדון האופל

בלטריקס מחליטה לגדל את הארי פוטר בתוך אדון אופל מחליף, כי רק הוא הצליח להביס את אדון האופל המקורי (לורד וולדמורט).



כותב: משתמש אחד
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 5605
5 כוכבים (5) 14 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח - שיפ: ג'ן. - פורסם ב: 23.05.2021 - עודכן: 08.11.2022 המלץ! המלץ! ID : 12554
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

בלטריקס בכיכר גרימולד מספר 12


כעבור שעה.

בלטריקס שמעה אותו רק לאחר ארבע דפיקות, כי הייתה עסוקה להשכיב את האריחזרה בעריסה.

היא מייד רצה אל הדלת, ופתחה אותה בקסם ("אהולומורה!") תוך שהיא מכוונת את שרביטה לכיוון הדלת. הדלת נפתחה, ובדלת עמד אותו האורח מן האח.

"כן, בלטריקס, מה ראית לזמן אותי בדחיפות כזו בלילה שבו אדון האופל נהרג?" שאל האורח. "הצלחתי להשיג את הילד שהרג את האדון. אני מניחה שהוא בעל כוחות קסם חזקים ביותר, זה אומר שאם נגדל אותו כהלכה יהיה לנו אדון חדש בעוד 15 שנים" עונה בלטריקס על שאלתו, לא מזמינה אותו להיכנס פנימה.

"מה את רוצה ממני?" הצטמצמו עיניו בחשד. הוא הריח מלכודת.

"אני רוצה מטיל לחש שמירת הסוד, ואני שומרת הסוד, וגם איש קשר אל העולם החיצון. אני צריכה מישהו שיביא את האוניות שבהם יקנה קריצ'ר אוכל לבשל לי ולאדון". עונה בלטריקס, ומוסיפה מייד "ואם כבר מדברים, אז אתה טוב ממני בהרבה בשיקויים. עדיף שאת המקצוע הזה אתה תלמד אותו". 

"אני מבין". אומר האורח ושוקע במחשבות.

לאחר מספר דקות, הוא עונה "אני מוכן לעסקה. שני שיעורי שיקויים בשבוע וכסף לפרנסה תמורת קרבה לאדון האופל העתידי?" אומר האורח.

"כן, בדיוק" עונה בלטריקס, ומוסיפה "שכחתי לציין שהוא הבן של לילי אוואנס".

"אני מסכים" אמר האורח. "להתראות, בלטריקס".

"להתראות, סוורוס".

למי שלא הבין עדיין, האורח היה סוורוס סנייפ. 

בינתיים, דמבלדור שלח עשרות שליחים לחפש את הארי, ומשרד הקסמים שלח גם הוא שליחים. לבסוף, דמבלדור התייאש. החיפושים האלו היו יותר מדי אפילו בשבילו. משרד הקסמים הסתפק בפקודה קבועה לכל ההילאים לדווח מייד על כל ראייה של הארי, ולעצור אותו ואת מלוויו באם הדבר מתאפשר.

בלטריקס הטילה על הבית את כישוף שמירת הסוד, כשהיא הופכת את עצמה לשומרת הסוד. וכך גידלה את אדון האופל 5 שנים, עד שהגיע לגיל שהיה יכול להתחיל בלימודי הקסם שלו.

 

היא ידעה שכישוף שמירת הסוד שלה יפוג מתישהו, אבל לא ידעה מתי. היא הייתה מוכנה להסתלק מהבית בכל רגע.

ההמשך יבוא.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

זה אדיר! · 25.05.2021 · פורסם על ידי :Hawkeye
תמשיך!!!

אני ממשיך! · 25.05.2021 · פורסם על ידי :משתמש אחד (כותב הפאנפיק)
בקרוב מעלה פרק שלישי!

זה מגניבבב · 25.05.2021 · פורסם על ידי :💫אנבת צ'ייס💫
מתי אתה מעלה פרק שלישי?

וואו, כמה ביקוש! · 25.05.2021 · פורסם על ידי :משתמש אחד (כותב הפאנפיק)
רק אתמול העליתי את השני...
מתכוון להעלות מחר / מחרתיים, מתי שיהיה לי זמן.

כותרת · 25.05.2021 · פורסם על ידי :אנבת6
וואו האם הוא ודראקו מאלפוי יהיו חברים האם מאלפוי יהיה העבד שלו?

חכי ותגלי! · 25.05.2021 · פורסם על ידי :משתמש אחד (כותב הפאנפיק)
בגדול היייתי ממליץ לך לחשוב מה יהיה היחס של בלטריקס (שמחנכת את הארי / אדון האופל) אל לוציוס מאלפוי, ולפי זה לחשבן את האופציות.

עם מי סנייפ? · 29.05.2021 · פורסם על ידי :מרלין השחור
סנייפ עם וולדמורט או עם דמבלדור?

תנחשי! · 29.05.2021 · פורסם על ידי :משתמש אחד (כותב הפאנפיק)
אין לך דרך לדעת, ואגב עד עכשיו וולדמורט בכלל לא הופיע.
מבחינת הקוראים (ולמען האמת גם מבחינתי, לא תכננתי רחוק כל כך) בכלל לא ברור אם וולדמורט בכלל יחזור, או שיישאר במצב של נשמה בלי גוף.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007