האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

סיפורו של בן הרמס היהודי

סיפורו של בן הרמס,ססיל מרקוביץ שהוא מופיע בדם אולימפוס כדמות ממש שולית והוא יהודי.



כותב: זואי צל ליל
הגולש כתב 15 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 451
5 כוכבים (4.667) 3 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: פרסי ג'קסון ,גיבורי אולימפוס.. - זאנר: דרמה,פנטזיה,מתח - שיפ: הפתעה - פורסם ב: 28.06.2021 המלץ! המלץ! ID : 12633
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

שלום לכולם,
אני כותבת מהנייד שלי כי לצערי המחשב שלי אולי גוסס אז יהיו טעויות בהקלדה כי אני מקלידה  ממש מהר...
אז נתחיל..

 

ססיל נתנאל מרקוביץ  כבר ידע כשעוד היה ילד בן 5 שהוא חצוי,חצי אל וחצי בן תמותה ,בן לאל יווני ,הרמס והוא יהודי כי אימו היא יהודייה,אמנם מסורתית במצוות.
נתנאל הוא שמו הרשמי השגור בבית משפחתו היהודיים.
הוא באמת האל נתן אותו לעולם,אביו הוא אל.
אתם באמת חושבים שהוא הרמס אל יווני ואיך הוא התאהב ביהודייה אחרי חנוכה.
אז נתחיל בסיפור שלו,
אימו שמה הוא מרים ,היא הייתה סטונדנטית לרפואה ואז היא פגשה בהרמס,תבינו בחלק משפחות יהודיות חילוניות אך מסורתיות הם כמו הקתולים של הנוצרים,צריך להתחתן ואז להביא ילדים.
הרמס חיזר אחרי מרים שנה שלמה שהוא בא לסעודות משפחתיות ,חגים כן הוא בא לכולם ואפילו חנוכה וגם שהיה בר מצווה לאחיין שלה.
היא לא ידע שהוא אל והיא הכירה אותו בשם דניאל.
הרמס או דניאל מצידו ידע שהיא יהודייה ולא היה לו אכפת כל כך כי האלוהים שמאמינים היהודים הוא כאוס של היוונים,אב הבריאה שממנו הכול התחיל.
כבר חלפה לה שנה.
כבר חלפו תשעה חודשים מאז שנתנאל נולד.
הרמס חשש מאביו,זאוס נטר טינה כלפי היהודים על זה ששברו את הפסל המפואר שלו והאמת שהוא האל שממש קשור לאהובותיו כן הוא לא כמו זאוס האשמאי הזקן לא,הוא אהב את כולן ואת כולם.
אך הוא אהב את מאי קסטלן אבל את מרים מרקוביץ הוא אהב יותר,אילו היה יכול הוא היה הופך אותה לאלה בת אלמוות אשתו.
ממשפחתו האלמותית ידעה רק אימו,מאיה שהוא עכשיו בקשר רומנטי עם יהודייה וגם יש לו ממנה ילד.
ואפילו היא מאיה בת אטלס ופליאונה והאם הרמס סבתו של הילד הגיעה לברית מילה של הנכד שלה.
הרמס עדיין חשש שהוא נשאר אצל מרים כבר שנתיים ,הוא פחד שזאוס יבוא ויהרוג אותם.
ואז הוא סיפר לה את האמת עליו,בהתחלה היא לא האמינה שהוא אל יווני והוא הוכיח לה את הכול והיא האמינה לו.
הרמס קראו לו.
פעם שנתנאל היה בן 5 והוא ומשפחתו שבו מבית הכנסת משמחה תורה,נוצרים אנטישמיים זרקו אליהם אבנים וגם קראו כסף ,כסף.

הרמס הגן על משפחתו ,הוא חשב שאם הוא היה בן תמותה הוא היה מעדיף להיות יהודי כי זאת דת הכי טובה בעולם.
והקריאות של כסף כסף פגעו בו הוא אל הסוחרים ופגעו בו והוא לא יהודי בדת או בלאום או בעם וזה פגע בו.
נתנאל  עוד לא ידע שאביו הוא אל ושאל אותו למה האנשים האלו שונאים אותו,הרמס הביט בפניו של בנו החמוש עם שיער החום ועיניים ירוות השובות לב והרמס התרגז כי האנשים פגעו בו וגם במרים,שלה הראתה כדי לא להדאיג את הרמס ואת נתנאל.
הרמס רצה לפוצץ אותם אך בתור אל שהוא מביא את נשמות המתים הוא ידאג שהם יקבלו עונש  מאוד חמור מהאדס,הוא תבע את נשמותיהם שהם לא ילכו לשאולים של אלי השאול מדתות אחרות ,לא הם ילכו לשדות הייסורים על פגיעת נתנאל ובמרים.
החורף הגיע וברקים ורעמים,נתנאל פחד מאוד מסערות,הרמס גיחך למחשבה שאביו האל של זה לא ישמח לגבי הפחד אבל היי זאוס הוא מאוד מפחיד אז בזמן כזה הרמס סיפר לבנו על המיתולוגיה היוונית והרומאית הקריאו לו סיפורים ונתנאל היה מבסוט .האל האהוב עליו היה הוא,הרמס והוא חייך בסתר.
הרמס אפילו הקריאו לו סיפורים מהתנך.
ואז היום שממנו חשש כל כך הרמס הגיע,זה היה יום שישי,קידוש ,גבר בעל זקן ושיער חום שחור ועם קצוות אפורות ועיניים כחולות חשמליות ואישה בעלת שיער חום זהב ועיינים בורקות חומות אך קרות,זאוס והרה.
הגיעו.
הרמס שממש לא נראה הרמס,הוא היה בדמות דניאל עם שיער בצבע חול ועיניים חומות פתח את הדלת וראה אותם הוא הסתיר את החשש והעמיד פנים שלא זיהה אותם,מלך ומלכת האלים.
הוא עדיין חבש כיפה ונראה כמו גויי שהתגייר.
הוא שאל אותם איך אפשר לעזור וזאוס בכוח כסערה נכנס לבית שלו והרה נכנסה אף היא איפה שמשפחתו יישבה לקידוש שנקטע.
זאוס הסתכל לעבר מרים ונתנאל הקטן שישבו לקידוש וצלחותיהם היו מוגשות בטבית,מאכל יהודי עיראקיים,כן מרים הייתה יהודייה אבל אשכנזייה -ספרדית-מזרחית.
זאוס הסתכל עליהם בכעס שנתנאל הקטן רץ לעבר אביו וחיבק אותו.
מרים פשוט הסתכלה כלפי הכבר והאישה שנראו אנטישמיים שנתקלו כלפיהם כמעט כל הזמן וגם פלאשבקים שלה כילדה בת שתיים עשרה ואחת מהסבתות שלה מספרת לה על השואה ועל מחנות השמדה,מה לעשות הגבר והאישה נראו נאצים
הגבר כעס מאוד וצעק בקול רועם כרעם הרמס.
היא ידעה שדניאל הוא הרמס,האל אז היא ניחשה לפי סיפורים שלו שהוא זאוס והאישה שהיה לה מרוח כל הזמן הבעה קנאית ניחשה שהיא הרה.
הרה כנראה קינאה במרים ובהרמס על הזוגיות שלהם והאהבה הדדית ביניהם ועל השיתוף ביניהם.
מרים פחדה מאוד מהם.
הרמס אמר שהוא לא יודע מי זה וגם שמו הוא דניאל ועם כל הכבוד מר וגברת אתם הפרעתם לארוחה ביום הקדוש לנו,זה היה ערב ביום שישי למעשה יום שבת.זאוס צעד צעד מאיים כלפי הרמס ואמר שהוא משקר והוא נותן חמש שעות להיפרד מהם ולחזור לאולימפוס ללא עונש אחראת הוא יהרוג אותם,רעם הרעים.
הרמס חשב מאין הוא יודע כי אלים יכולים להיות בכל המקומות בו זמנית,הוא עשה את כל התפקידים שלו כאל ללא דופי אז איך זאוס והרה ידעו עליהם.
זאוס והרה נעלמו כהבזק אור.
נתנאל הקטן הסתכל בתדהמה מוחלטת ושאל את השאלה הגורלית.
מסוכן להיות חצוי,הרמס היה כמו דיוניסוס אחיו הם הבינו להיות אנושיים.
הוא היה אל מלידה ואילו דיוניסוס היה חצוי.

אילו זה היה תלוי בו הוא היה מגן על משפחתו.
היו לו ילדים אך נתנאל ומרים היו היחידים באותו השנים כי הוא היה נאמן להם,הוא לא התאהב או הביא ילדים אולי זאת הסיבה חשב שהם גילו.
הוא פחד מזאוס וממה הוא עשוי לעשות אז הוא בלעת ברירה נפרד ממרים הוא נישק אותה והוא סיפר את האמת לנתנאל,נתנאל שמח וחיבק אותו הרמס עשה מעשה קסמים וכישף את מרים ואת נתנאל מעשה שלא עשה כלפי אף אחד חוץ ממאי ולוק קסטלן.הגן עליהם מפני מפלצות וגורמים עויניים.
נתנאל בכה כי הוא סוף סוף הבין שאביו לא יחזור הרמס חיבק אותו ואמר שהוא יהיה שם לצידו.

 

 

הוא אמר לו ששמו היווני הוא ססיל.
מרים בכתה שוב והרמס חיבק אותם.

 

השנים חלפו עד שססיל היה בן 9.
המפלצות סגרו עליו הם אומנם בזכות הגנה של הרמס לא יכלו להיות בקירבתו או שהן נהרגו או שמפלצת חכמה במיוחד ,אמפוסה החליטה לדרוס אותו במכונית שלה,ססיל נתנאל מרקוביץ ברח עד שלא היה יכול לרוץ ,גלגל של המכונית עלה על רגלו וססיל צרח מכאבים היו סביבו אנשים שצרחו על הנהגת להוציא את רגלו ואז הוא חש במישהו שלא ראה מאז שהוא היה בן חמש,אביו האל היווני,הרמס.
עזר לו והם הלכו אב ובן לבית של ססיל.
מרים ראתה אותם היא זינקה וחיבקה אותם ואת הרמס,הרמס עדיין אהב את מרים הוא נאלץ למלא את חובתו להביא ילדים כאיזון בעולם,להביא גיבורים וגיבורות.,איך אם הוא אהב כאהבת נפש את מרים ועדיין רצה להפוך אותה לאשתו ולאלה בת אלמוות,בעזרת אחיין שלו,ארוס הבן המעצבן של האהובתו לצערו אפרודיטה ואחיו המעצבן ארס.
הרומן שלו עם אפרודיטה כבר הסתיים וכולם באולימפוס עד השאול ידעו על הרומן ואהבה שלא הסתיימה כלפי מרים ואפרודיטה אולי כעסה כי היא חשבה שאולי הרמס יחזור עליה שוב פעם , זה היה טעות כי יש לה את ארס ועוד אוהבים אפשריים.
אולי ארוס חשב על אימו ועל הביוש של אימו שחשבה שהרמס חושב על מרים יותר מדי וגם היא ראתה שהוא ראה בפניה את מרים וחש ערגה ואולי זאת גם פקודה של זאוס.
אז הוא התאהב רגעי חולף והוא שנא את זה הנשים והגברים היו יפים ויפות וגם נחמדות ונחמדים והוא לא הצטער על זה שאהב אותם כבני אדם,כי הם יצוריו של תוכניתו של סבא-סבתא רבא רבא שלו כאוס אבי הכול וגם אבי האלים.
הוא לא הצטער על ילדיו כן הוא אבא הכי טוב הוא לא אב בטלן כמו כולם.

הוא אמר שעליו להביא את ססיל למחנה החצויים,מרים לא התנגדה והם נפרדו שוב עד הפעם הבאה,הוא נדר בשבועה על נהר הסטיקס שהוא יהפוך את מרים לאישתו בת האלמוות.
וגם את בנם.

ססיל והוא הגיעו לשם.בזמן ארוחת הערס והרמס הציג את ססיל כעל ססיל נתנאל מרקוביץ כי אולי לא ידעתם זאת אבל לחלק מהאלים יש ילדים יהודיים וגם לו יש בת יהודייה.
הוא טען באופן אישי את ססיל כבנו וכמה מילדים שצפו בביתן הרמס צפו בקנאה,לוק ואחרים שהם לא מילדיו,הם מאלים אחרים.
לוק שנא את אביו וגילה שהקול בראשו היה אמת.
אלים לא טובים וצריך להחזיר  את תור הזהב של הטיטאנים בחזרה.

קרונוס עוד ישוב.
הטיטאנים יחזרו
הנקמה של לוק כלפי אביו תהיה.

הסוף
סיפורו של ססיל נתנאל מרקוביץ

 

 

תגובות

וואו את כותבת ממש יפה · 29.06.2021 · פורסם על ידי :שלם
כבר הרבה זמן חיפשתי משהו על יהודים ומתולוגיה יוונית שימור על הדת היהודית

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007