האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

חצויים,ערפדים בהוגוורטס וגביע האש

קרוסאובר בין הארי פוטר,דמדומים וכל הסדרות של ריק ריירדן על המיתולוגיות היוונית והרומאית.
אין מטרות רווח לסטפני מאייר,ריק ריירדן וג'יי קיי רולינג.



כותב: זואי צל ליל
הגולש כתב 15 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1170
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: דמדומים,הארי פוטר,גיבורי אולימפוס.... - זאנר: דרמה,פנטזיה,מתח - שיפ: כל הזוגות - פורסם ב: 01.07.2021 - עודכן: 03.07.2021 המלץ! המלץ! ID : 12634
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

"פרסי,תתעורר",פרסי,בן פוסידון ישן שינה תמימה עד שקול פיקודי ומוכר
קרא לעברו להתעורר.
"שנייה אמא אני כבר קם",מלמל
"פרסאוס ג'קסון אם לא תתעורר לא יהיו עוד עוגיות כחולות",פרסי קפץ מהמיטה בבהלה אמיתית,זאת החברה שלו,אנבת',היא הולכת חד משמעית להרוג אותו,עיניו היו עדיין עצומות והוא פקח אותן מיידי ואנבת' כפי שזיהה אותה אחרי האיום שלה שלא יהיו עוד עוגיות כחולות עמדה לפניו ידיה שלובות.

"יופי שהתעוררת סוף סוף,מוח אצה",אמרה אנבת' וחייכה חיוך משועשע,"יש לך מזל שאני אוהבת אותך מאוד אבל עוד פעם לא יהיו עוד-"
"היי אנבת',אני אוהב אותך את יודעת את זה,וחוץ מזה אני יודע שאת אוהבת אותי בכל מצב".
אנבת' חייכה לעברו שוב ואמרה,"קום ותעורר סופית,תתלבש ותצחצח את השיניים אני מחכה לך בחוץ".

פרסי חשב לעצמו,למרות שהוא מת מעייפות,תודות לאלים בעצם לפסיכה שריפאה אותו,וגם את אנבת' ואת ניקו מזוועות טרטרוס.
טרטרוס הוא גוף של האל התהום,טרטרוס...אוי המחשבה על זה,עושה...הוא השתוקק לישון אבל המחשה שאנבת' תגרור אותו מהמיטה ולא יהיו נשיקות יותר או עוגיות כחולות כי הוא ידע שאנבת' תגיד לאימו,סאלי,היא אנבת' כבר איימה עליו כמה פעמים .
הוא התלבש בחולצה של המחנה החצויים,ציחצח את השיניים וגם בונוס לאנבת' סירק את שערו כזפת שהיה בדרך כלל פרוע והביט במראה עיניו ירקות כים השקיפו לעברו.
פרסי נאנח בידיעה שיהיה עוד יום מותש ומהנה במחנה.
הוא פתח את דלת הביתן ושם אנבת' חייכה לעברו ואמרה,"וואו ,לזה לא ציפיתי,מוח אצה,סירקת את השיער שלך,שהים יבלע אותי בעצם סוף העולם הגיעה".
"חכמולוגית,סוף העולם עדיין לא הגיעה ,זה בשבילך",הוא החווה לעברו.
אנבת' התקרבה עוד שנייה ו..
"אוי,תשיגו לעצמכם כבר חדר",קרא לעברם מישהו,בעצם המישהו הזה היה ליאו ואלדז ,בן הפייסטוס,אל הנפחות והאש.
"מחכים לכם כבר בבית הכחול".

שלושתם הלכו לעבר הבית הכחול.
הם פתחו את הדלת וראו את ג'ייסון גרייס,סופרמן בלודיני ,בן יופיטר ,ג'ייסון היה מת אך הוחזר לחיים בידי האלים שיהיו צריכים אותו בשביל פייפר,היא הייתה חולה מקדחת קסומה,שנגרמת על ידי האראי רוחות הקללות או המכשפות שפרסי ואנבת' נתקלו בהם בטרטרוס.
תנחשו מי קיללה את פייפר,
לא נסיכת הבוץ או הרפש , אבל כן
מדיאה.
נסיכת קוליכוס קיללה את פייפר במחלה ,קדחת שרק אהובה האמיתי,כן עוד לפני שחלתה ,פייפר הייתה בזוגיות עם של,מתוך מרדנות,פייפר היא,נחזור לזה יותר מאוחר מאוחר,מרדנות כלפי הרה ואפרודיטה,איך נראים בני זוג או אהבה,אז הרה החליטה לשכנע את האדס להחיות את ג'ייסון ,הגיבור שלה בשביל פייפר והאהבה ניצחה אז הם חזרו להיות ביחד.סוף טוב הכול טוב,
הייזל ופרנק היו שם,ריינה,תאליה וכבר בפעם המיליון הן לא זוג,ריינה שונאת ששידכו אותה והיא עזבה את ציידות ארטמיס מכיוון שהייתה סיבה מאוד מפתיעה עוד רגע,ליאו וקליפסו ,ניקו ווויל,כן הם יוצאים תתגברו על זה

כיירון,כן כיירון המפורסם היה בכיסא הגלגלים המפורסם שלו,כדי להסתיר או להסוות כדמותו כקנטאור.

ללא גינוני טקס מיוחדים פתח כיירון משפט שהיה מפתיע מצד אחד אך לא מפתיע מצד שני,הגיוני כי הם הרי חיים בעולם האלים.
"חצויים ,קיימים קוסמים ומכשפות ,בסגנון אך שונה ממדיאה או מפסיפאה"

המשפט גרר לשלל תגובות הפתעה וכיירו ניסה להמשיך,אנבת',פייפר וגם ריינה,השלושה שאינה נפרדת למעט מסעות חיפושים,צעקו בקול אחד,"סתמו",השילוב של דיבור הקסמה שהיה לא נחוץ כי מי התעסק עם אנבת' וריינה והן אחיות.
רגע מה???
אחיות כאילו אחיות למחצה בנות אתנה ובלונה,בחפירות ושיפוץ מקדשים ברומא החדשה שבמחנה יופיטר נמצאה מגילה עתיקה שבו נכתב,"אתנה,אלה הגדולה של יוון ובזה להעם הרומאי אנחנו,תושבי רומא הצנועים ,אומרים לך כמו שאר האלים שהצורה הרומאית שלך היא מינרווה אך את אלת המלחמה הדגולה אנחנו רוצים לפצל את אישיותך של הצורה הרומאית שלך,אז מינרווה היא שקר ,בלונה היא האמת צורה הרומאית שלך,אניאו הצורה היוונית לכאורה של הגבירה אלילה מגינת רומא בלונה,היא שקר וכזב..."
אם הגילוי אז יש לאתנה ילדים רומאים ולבלונה יוונים אז אנבת' וריינה הן אחיות ועם הגילוי מחנה יופיטר התקפל ולא נשאר דבר בקיומו הנוכחי הועבר שלם והוקם שוב ליד מחנה החצויים בעצם עכשיו מחנה החצויים,או מחנה יופיטר הם עכשיו נקרא מחנה אולימפוס.
החולצה החדשה בצבע של שילוב של כתום-סגול וגם הסמלים על החולצות של מחנות הלשעבר גם שולבו והכול שולב ,לכל החניכים יש גם קעקוע הלגיון שנקרא גליון השניים עשר,פלופמה אולימפוס...
וכמובן נבחרו כפראיטוריות החדשות של המחנה כהצבעה בפה אחד,ריינה ואנבת'.

אז נחזור,במחשבתו של פרסי נסחף קצת הודות להפרעת הקשב והריכוז שלו.

כיירון הסביר בפרטי פרטים על עולם הקוסמים שיהיה טורניר המשולש,או המרובע כי הם ,החצויים בליווי כיירון יהיו בית ספר אייסלון ,והם צריכים להגן על הארי פוטר וגם להדק את היחסים ולשמור על סודיות על הקיום שלהם.

זה היה עולם אחד מתוך שלושה שעלול להתנגש.

הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007