האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הריב המשפחתי המפורסם של משפחת צ'ייס

הפתעה,זכויות יוצרים לריק ריירדן.אבל לא להעתיק את הרעיון שלי.



כותב: זואי צל ליל
הגולש כתב 15 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 337
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: מגנס צ'ייס +גיבורי אולימפוס - זאנר: דרמה,פנטזיה,מתח - שיפ: הפתעה - פורסם ב: 05.07.2021 המלץ! המלץ! ID : 12641
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

 

"בפעם האחרונה,רנדולף,אתה בהחלט לא תנצל את בני לעשות את העבודה השחורה שלך".

"זאת לא העבודה השחורה שלי,זאת העבודה לשימור המורשת שלנו,בני צ'ייס האדירים,נצרי מלכי שוודיה בני האל פריי".

"אתה לא האמא של מגנס,אתה שומע אותי אין לך ממש זכות עליו".

פרדריק נאנח בפעם,המי סופר,הוא אוהב את אחיו ואחותו אבל 

עכשיו הם תמיד רבים מאז שמגנס למד ללכת.

 

נטל נראתה כאילו היא פשוט עלולה להרוג את אחיהם בכעס בעינייה  הירוקות והנה בגלל הריבים התכופים שלהם שערה הבלונדיני של נט היה בו בכמה קצוות אפורות. השיער השחור של רנדולף לא נראה הרבה יותר טוב ועיניו האפורות נראות כמו קרח כשהוא מנופף במקל סביבו. 

"אוי ,אלים אפזר אולי לחגוג חג ההודיה הפעם בשקט"

"זה לא חג שלנו,אחנו ויקינגים,נורדים המורשת שלנו מסכמת להקריב לאלים שלנו קורבן וגם לחגוג את החגים שלנו ופדריק אל תחשוב שאתה בהחלט לא מעורב בעסק המשפחתי הגנה על המורשת הנורדית,בתך אנבת' תורש את מקומך,והפעם תגיד את האמת ,מי היא אימה של אנבת',יצאת עם אישה מהקולג' ואחר כך תינוקת הייתה על סף ביתך ,היא ומגנס יכוליל להיות אחים".

 

"הם בני דודים רנדולף" 

רנדולף כמו חרב הצביע במקל הליכה שלו לעבר שני אחיו.

 

"תגיד את האמת,העתיד משפחתנו תלויה בזה אם לא ,לא אהסס להרוג אותך וגם אותך,נטלי אני יודעת שאנבת' היא חצויה,בת לאלה ",פרדריק הסתכל לעבר אחיו מבט לא מאמין,"אני יודע מה אתה חושב אבל זה בשביל אשתי ובנותיי אם לא שכחתם את האחיינות שלכם."

"רנדולף ממש לא שכחנו אותן ו-"

"אל תזוזו,כן פדריק ונטלי תניחו את החרבות המוקדשות לעץ המשפחה העתיק שלנו.

תנו לי לדאוג למגנס ואנבת' ,לדאוג ללמד אותם מי ההורים האחרים שלהם והמורשת המשפחתית ,יהיה טוב להם איתי מאשר איתכם",לרנדולף היה מבט פראי בעיניו הוא הניף את החרב שלקח ואיים על אחיו.

"בסדר,אימה של אנבת' היא אתנה"

"אתנה כמו אלה יוונית",רנדולף תקע מבט נבגד כלפי אחיו שהוא זנח את המורשת שלו  ואחותו כי נטלי נראיתה שהיא כבר ידעה,אבל אז מבט ניצנץ וערמוני חלף על פניו של רנדולף."חבל אנבת' הייתה יכולה להיות וולקריה כמו קרובי משפחתו לפני הרבה שנעם אבל 

ההיא  לא יכולה להיות מגנה על המורשת כי שייכת הודות לך לשושלת אחרת או מיתולוגיה אחרת זה יכול להביע לנו תועלת נלמד אותנו על המסורות ועל האלים הנורדים ותרא איך האלים נורדים ויוונים יהיו כלי המשחק שלהם כפופים לרצותיהם כך גם העולם כולו".

 

"לא ניתן לך לעשות זאת",צעקו בו זמנית נטלי ופדריק.

 

ר"טוב חששתי שתגידו את זה",הפעם זה יהיה סופי הם ימותו אבל מבלי להילחם בשבילם ואז הם לקחו את החרבות והתכוננו לקרב העקוב מדם,המוות שלהם יהיה בלתי נמנע כי רנדולף מצויין בחרב."אבא ואמא יסכימו איתי והם היו מתביישים בכם,אין מילים אחרונות לכופרים"

פדריק עצם את עינייו והתפלל לאלים היוונים שיעזרו לו ואז זה קרה...

אור ירוק אזמארגד פתאום הופיע ומטח של ירוק עילף את רנדולף המופתע והוא צנח אל הרצפה חסר הכרה.

נטלי ופדריק נשמו ואז היא הופיעה זאת הייתה אלה עם שיער חום זהוב בעל גוונים בלונדינים ועיניים ככרי דשא והיא הייתה לבושה בכייתון בצבע שנהב ועל ראשה דיאמה מזהב וכסף שמבוצת אבני חן ספיר ואזמארגד.

פדריק ונטלי מהר השתחוו,לא משנה מאיזה אלים מתרבות אחרת הם לא יכבדו בני תמותה של משתחווים להם,זה היה הכלל הבסיסי .

פדריק זיהה אותה,זאת הייתה ריה מלכת הטיטאנית,סבתא של אתנה,לפי מה שהיא סיפרה לו על משפחתה האלוהית.

"הגבירה ריה תודה לך שעזרת לנו".

ריה ניפנפה אותו בעדינות,היא הייתה טיטאנית טובת לב.

"עשיתי את זה,בשביל אנבת' וגם בשביל מגנס,נטלי אתנה סיפרה לי איך קיבלת את ואת פריי אותה בסבר פנים יפות.פדריק ונטלי אני מעניקה לכם ברכה לילדיכם,שיאחדו אאת העולם שלנו".

נטלי ופדריק מיהרו כשריה נעלמה להביא את ילדיהם ולעזוב לתמיד את אחוזת צ'ייס והם לא ישובו אליה לעולם הוא יצרו קשר עם רנדולף.

 

הסוף.

 

 

 

 

תגובות

זה ממש יפה! · 10.07.2021 · פורסם על ידי :ספירקופ
זה פיקצר ממש טוב! אבל אני ממליצה להעביר עליו ביטוא.

יפההה · 11.07.2021 · פורסם על ידי :טל ולילה שולטות
!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007