האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


אוונג'לין



כותב: עמית גנון
הגולש כתב 8 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 6437
5 כוכבים (5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: היפיפיה הנרדמת.ה"פ,דהה??? - זאנר: אין לי שמץ של מושג... - שיפ: ג'ן,בינתיים... - פורסם ב: 21.10.2010 - עודכן: 27.11.2010 המלץ! המלץ! ID : 1275
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הסתכלתי עלייה.מה,הא יכולה להוציא שפן מתוך הכובע?והעיתון הזה,הנביא היומי משהו(הערת הכותבת:בגיל חמש ידעתי לקורא כבר.למען האמת,התחלתי לקרוא כבר בגיל ארבע ובגיל חמש קראתי ספרים)-זה עיתון של אנשים שעושים קסמים?
"מה זאת אומרת?"
"זאת אומרת,"אמרה לי אוונג'י בקול איטי,כאילו אני קוקו,"שהמשפחה שלי עושה קסמים עם שרביט."
"כל הקוסמים יכולים לעשות קסמים עם שרביט,לא?"שאלתי,קצת לא מבינה.כל קוסם עושה קסם עם שרביט.טוב,את השפן הוא מוציא מהכובע בעזרת הוקוס פוקוס בלי שרביט,אבל את השאר הוא עושה עם,אני צודקת?חשבתי.
"טוב...אמא ואבא סיפרו לי שכשאני אהיה בת אחת עשרה אני אלך לבית בשם הוגוורטס,ושם אני אלמד לעשות קסמים כמוהם,עם שרביט.ואז סוף סוף אני יוכל לשרוף לטוני את הכרית!"צחקקה אוונג'י.
"טוני?"עשיתי פרצוף."טוני זאת אחותי הגדולה.היא כבר בת 17,מותר לעשות לה קסמים בבית,והיא שרפה לי את הכרית כשנכנסתי לחדר שלה כשהיא הייתה עם אמט החבר שלה.אני חושב שהם התנשקו,מואה-מואה!"אוונג'י עשתה קולות של נשיקה וצחקה.
 לא הבנתי.קוסמים יכולים לעשות קסמים מתי שמתחשק להם,נכון?
 "עדיין לא הבנת!"היא צחקה."הפרצוף שלך מעוות,אז אני יודעת.יודעת מה?אני חושבת שאמא תסביר לך יותר-"
"אממ,אוונג'י?"שאלתי בהיסוס."אני לא מבינה.למה קוסמים יכולים לעשות קסמים בבית עם הם יכולים לעשות קסמים מתי שמתחשק להם?"באמת למה,חשבתי.
"אהה,טוב,זה ידוע ש-"אמרה אוונג'י,אבל פתאום היא נכנסה לטראנס,ופנתה להביט באחד מכדורי הזכוכית שלה.היא לקחה אחד,הניחה על ברכייה,והסתכלה בו.
 נדמה לי שישבנו ככה חצי שעה.היא על הכדור,ואני עלייה,מחכה לתשובה.לבסוף,היא הסתכלה עליי,וחזרה להיות אותה אוונג'י שאני מכירה.
"טוב,לפעמים יש לי את הגיחות האלה,"היא הרימה כתפייה."בסך הכל ראיתי ש-"
דפיקה רמה על הדלת,ואז-"אליס?אמא שלך באה לאסוף אותך,"אמרה לילי,אמא של אוונג'י.
"טוב...אז ביי,"אמרתי,וחמקתי מחדרה המוזר.אבל אוונג'י יצאה אחריי.
"חכי,אני רוצה להגיד לך מה ראיתי!"
"מה ראית?איפה ראית?"שאלתי,לא מבינה.
"אני יכולה לראות את העתיד.כל כדור בדולח הוא מראה לי משהו אח.אין לי שליטה על הגיחות האלה,זה פשוט בא והולך.את יודעת מה ראיתי?"
"מה?"הסקרנות מחקה לי כל רגש אחר.
"ראיתי שכשנהיה גדולות,ויהיה לנו בעל,"היא צחקקה,כאילו זה דבר נורמלי לראות את העתיד פתאום באמצע יום אפור,"אז אני אלד בת שיקראו לה לילי,על שם אמא שלי,ואת תקראי לבן שלך ג'יימס.אבל אנחנו כבר לא נזכור אחת את שנייה,כך שלילי וג'יימס לא ידעו שהיינו חברות,והם יתחתנו,ויולידו בן,שקוראים לו הארי.את תתחתני עם ווילין פוטר,ואני עם לואיס אוונס.ראית איזה מגניב?יום אחד נהיה קרובות משפחה!"זימרה אוונג'לין.
יצאתי החוצה,תוהה על השטויות שהיא אמרה לי.

תגובות!
נ.ב.אני יודעת שג'יימס(המלך)היה טהור דם,אבל רציתי לעשות משהו מעניין.וזה נראה לי מאוד מעניין,לא ככה?

ואני יודעת שהפרק מאוד קצר.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

חחח איזה מאגניב:) · 22.10.2010 · פורסם על ידי :עפריקי
אז הן בעצם הסבתות של הארי? איזה שווה!

רעיון נחמד · 22.10.2010 · פורסם על ידי :Elementary
אהבתי ,אבל האם זה אומר שיש המשך?
ולא הבנתי את המשפט הזה->"אני לא מבינה.למה קוסמים יכולים לעשות קסמים בבית עם הם יכולים לעשות קסמים מתי שמתחשק להם"
אבל סהכ זה היה מעניין

לזאת שמעליי · 23.10.2010 · פורסם על ידי :עמית גנון (כותב הפאנפיק)
התכוונתי לרשום למה קוסמים לא יכולים לעשות קסמים בבית עם הם יכולים לעשות אותם מתי שמתחשק להם...
הבנת?יופי(:
ויש המשך.שלא תחשבו!

פשש !!!! יפהההה !! · 30.10.2010 · פורסם על ידי :Cold As The Ice
וואוו !! מאוד יפה !!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007