האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

סיפורו האמיתי של גיבורינו הארי פוטר

איך הייתם מגיבים אם... הייתם שומעים שכל עלילות חייו האמיצות והמדהימות של הארי פוטר כולן שקר אחד?!



כותב: העצלן המהיר
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 195
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: וואו שאלה קשה במיוחד שאין עליה תשובה - שיפ: הארי פוטר&סינדי - פורסם ב: 14.09.2021 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 12807
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 זה היה יום רגיל הארי פוטר הלך לבית הספר, אמא שלו הציעה להסיע אותו אבל להארי התחשק ללכת ברגל.
כשהארי הגיע מיד כל החברים שלו פנו אליו וביקשו ממנו עזרה בשיעורי הבית, הריי היה ברור שכולם ירצו להעתיק ממנו כי הוא היה החכם של הכיתה!
הארי עזר לכולם עד שהפעמון צלצל.
השיעור התחיל ואז עוד שיעור ואז הפסקה בקיצור יום הלימודים של הארי היה רגיל למדיי אך כשחזר לביתו חיכתה לו הפתעה לא כל כך משמחת.
ישר כשהארי נכנס לביתו ראה שמשהו אינו כשורה, הוא שם לב שההורים שלו לא נראים שמחים כתמיד ושהם מחזיקים מאחוריי גבם 2 מזוודות מלאות לגמריי.

הוא הסכל עליהם במבט חושד ושאל אותם לאן נוסעים, היוריו החליפו בניהם מבטים ואימו החלה לדבר.

"הארי חמוד, בזמן האחרון המורות אומרות שאתה מפריע בשיעורים מפטפט וצוחק ואז כשהן אומרות לך להקשיב אתה עונה להן שאתה כבר יודע את החומר, הדבר כבר חזר על עצמו כמה פעמים עד שאני ואבא שלך החלטנו לשלוח אותך לבית ספר מיוחד, שם מתמחים בילדים כמוך שמו שם בית הספר הזה הוא הוגוורטס"

הארי עמד שם בפה פעור, כועס וחושש, הוא לא הבין למה הוריו עושים לו את זה.

כן, הוא באמת הפריע בשיעורים וצחק אבל זה לא אומר שצריך לשלוח אותו לבית ספר אחר!

הארי ניסה לשכנע את הוריו לשנות את דעתם אך הם לא השתכנעו עד שהארי נשבר. הוא הבין ששום דבר לא ישנה את מה שהם חושבים, ובלב כבד הודיע לחבירו שהוא עוזב את בית הספר.

למחרת היום כל המשפחה נסעה לרכבת שם הוא היה אמור (אמור זה שם של דג! 🤣) לפגוש את אחד המורים מבית הספר.

לפתע עלה רעיון גאוני במוחו, הוא יעבוד על הוריו שהוא הולך לבית הספר אבל בעצם הוא יגנוב מכונית של אחד אנשים שהיו שם וינסה ליסוע לבד  הביתה!

כן, זהו זה הוא חשב, זה רעיון כל כך גאוני!

וזה מה שהוא עשה, למעשה, כל התוכנית שלו עבדה מצויין אך כשהוא נכנס למכוניות והתניע היא התחילה להשתולל אז הוא לחץ על כפתור שהיה שום בו כפתור חירום אבל המכונית התחילה לעוף הוא לא ידע מה לעשות עם עצמו!

הארי ניסה לסובב את המכונית אך הוא לא הצליח לשלוט בה.

המכונית עפה ועפה עד שנתקעה בעץ!

הארי הסתכל סביבו וחיוך עלה על פניו.

זהו הצלחתי להתחמק מבית הספר הזה!

מה שהוריד מפניו את חיוכו היה כשהסתכל סביבו וראה בית ספר ענק ושלט עליו רששום "הוגוורטס" ומורה שהתקרב אליו.

הארי הבין שאין לו למה לברוח, הוא נסה כל דבר שיכל כדי לא ללכת לבית הספר אך שום תוכנית לא עבדה!

המורה הגיע ושאל אותו "האם אתה הוא הילד ושמו הארי פוטר?"

"אכן"

"מצויין אז בוא תכנס עכשיו בדיוק מחלקים את הכיתות החדשות"

ואז עלה הרעיון הכי חכם שחשב עליו אי פעם, הוא ימציא לו חיים חדשים, יפתח דף חדש, ללא הורים, ללא משפחה, עם המון הרפתקאות מסעירות, כןכן זה מה שיעשה ככה יהפוך להיות הגיבור של בית הספר.

 

תגובות

;) · 29.09.2021 · פורסם על ידי :העצלן המהיר (כותב הפאנפיק)
בבקשה תגובותת

מהמם · 06.10.2021 · פורסם על ידי :ריי סקייווקר
קראתי ואת כותבת ממש מדהים
בבקשה המשךךךךךךךךךךךךךךךך

🤩 · 07.10.2021 · פורסם על ידי :העצלן המהיר (כותב הפאנפיק)
חחח תודה רבה אשתדל להמשיך בזמן הקרוב..
זה כיף כי זה קל לשנות את הסיפור לכל מיני כיוונים מוזרים וזה..
בכל מקרה, תודהה

. · 23.05.2022 · פורסם על ידי :הפלפאפית בלב!
היי עכשיו קראתי את הפאנפיק והוא ממש טוב!!!!

את ממשיכה?

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007