האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

סיום הארי פוטרי בהגזמה

אחרית דבר פונית
כעבור עשרים שנה אחר כך באקווסטריה...



כותב: Inevitable
הגולש כתב 48 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 330
4 כוכבים (4) 2 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הפוני הקטן שלי: חברות היא קסם (my little pony: friendship is magic) - זאנר: הומור - שיפ: טווילייט ספארקל/פלאש סנטרי ועוד כמה זוגות פחות חשובים - פורסם ב: 03.10.2021 המלץ! המלץ! ID : 12868
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

אותה שנה נדמה היה שהסתיו הגיע בבת אחת לפוניוויל, ואולי זה היה בזכות הסוסים הנמרצים שהורידו את עלי השלכת, והפגסוסים שהביאו את העננים והרוחות בזריזות.
לכן כשהמשפחה הקטנה טופפה בעליזות לעבר בית הספר לחברות, כולם עטו את הצעיפים הצבעוניים של רריטי.

בעלי הקרן שבהם הרחיפו אחריהם את המזוודות בהילות קסם צבעוניות, מלבד הסייח הכתום וחסר המזוודות שהשתרך בדמעות אחרי אחיותיו, צמוד לרגלה של האם.

"זה לא ייקח הרבה זמן, עוד מעט גם אתה תוכל ללמוד שם," אמרה לו טווילייט.

"שנתיים," משך אור ירח בחוטמו, "אני רוצה חברות וקסם עכשיו!"

העוברים ושבים הסתכלו בהערצה על הנסיכה טוויילייט, נופפו וחייכו.

קהל ההורים והתלמידים נעשה צפוף יותר ויותר ככל שהם התקרבו.
אוזנה של טווילייט קלטה את קולה של סלסטיה בתוך ההמולה הסובבת: בנותיה חידשו את הוויכוח שהתחיל בכרכרה.

"אני לא! אני לא אתחתן עם מישהו שהוא דרקוניקוס*!"

"קטיפת שמש, אולי תפסיקי להציק לאחותך?" נזף פלאש סנטרי.

"רק ציינתי שייתכן שזה יקרה," אמרה קטיפת שמש והביטה באחותה הקטנה בהתנשאות, "להגיד שאין שום סיכוי שזה יקרה זו טעות סטטיס-"

קטיפת שמש הבחינה במבט בעיני אביה והשתתקה.

היא הסיטה את מבטה וראתה את החברות שלה מנופפות אליה, נתנה מבט מעט שחצני באחותה הקטנה ורצה אליהן.

"לא תשכחו לכתוב לי, נכון?" שאלה סלסטיה את הוריה מיד, מנצלת את הרגע שבו אחותה לא נוכחת.

"יום יום, אם תרצי," אמר פלאש.

"לא כל יום," מיהרה סלסטיה להבהיר, "קטיפה אומרת שרוב התלמידים מקבלים מכתבים מהבית בערך פעם בחודש."

"קטיפה קיבלה מאיתנו שלושה מכתבים בשבוע בשנה שעברה," אמר פלאש.

"ואל תקחי קשה מדי את כל מה שהיא אומרת לך על בית הספר," התערבה טווילייט,
"אחותך אוהבת להשתמש בך כדי להרגיש בוגרת וחכמה - וזה לא שהיא לא בוגרת וחכמה - אבל את צריכה להכיר את בית הספר בעצמך על פי החוויות שלך, לא שלה."

שני גריפינים צעירים ונלהבים עופפו אל טווילייט וביקשו ממנה חתימה.
היא חייכה אליהם, הרחיפה את העט שהם הושיטו לה וחתמה על פיסות הקלף שלהם.

"איפה הם?" שאלה סלסטיה בדאגה והסתכלה סביב.

"נמצא אותם," הרגיע פלאש.

אבל הקהל היה צפוף ביותר, כפי שהוא כל פעם בתחילת שנת הלימודים סביב לבית הספר לחברות.
טווילייט חשבה שהיא שמעה את ריקוד ירח** נוזפת במישהו בקול רם על חוקי התעבורה בכדור פורח, ושמחה על התירוץ לא לבוא להגיד שלום...

"אני חושב שמצאנו אותם, סלס," אמר פלאש.

קבוצה גדולה של סוסי פוני מחייכים ומוכרים מאוד התקרבה אליהם, כאילו הם התקבצו מראש לכבודם.

"הי," אמרה סלסטיה, ובקולה נשמעה הקלה גדולה.

ג'ול, שלבשה גלימה סגולה מעוצבת וצעיף תכול, שלחה אליה חיוך קורן.

מלבד ג'ול, שהיתה סייחת חד קרן קטנה ולבנה בעלת רעמה וזנב בגוונים של כחול, היו שם גם ההורים שלה, רריטי ובעלה.

היו גם את ריינבו דאש עם בעלה והילד שלהם, כנף-רוח, שנראה בדיוק כמו ריינבו דאש מלבד זה שצבעו נטה מעט לטורקיז;
פינקי פאי, בעלה והתאומים פארטי פילי ופארטי קולט; פלטרשי עם מקינטוש והסייח שלהם עלה תפוח; ואפלג'ק שבאה לבדה.

החבורה הגדולה קידמה את פניה של משפחת ספארקל-סנטרי בברכות שלום.

"הי!" אמרה פינקי פאי אף על פי שכבר אמרה הי.

"מאז הפעם האחרונה שראיתי את כולכם ביחד הסייחים היו הרבה יותר קטנים! וגם שמעתי בדיחה – היא קצת ארוכה אבל שווה את זה."

הסייחים התקרבו להאזין לבדיחה, מלבד התאומים שגלגלו את עיניהם.

"שש הגיבורות מתכוננות לראיון בנושא הצלת אקווסטריה, עבר המון זמן מאז הפעם האחרונה שהן התראיינו והן מרגישות לא מוכנות.

ספייק אומר להן: מה הבעיה? ישאלו אתכן דברים כמו איך עשיתן את זה, אז תוכלו לענות לפי יסודות ההרמוניה שלכן – בכנות, טוב לב, בקסם!

אחר כך בראיון המראיין אומר: קודם כל, ספרו לנו קצת על עצמכן בכנות.

אז אפלג'ק אומרת: אה, בכנות.

המראיין ממשיך: בסדר, בתור מי שהתייצבו מול כל כך הרבה רשעים, מה הרוע הכי גדול שנתקלתן בו?

פלטרשי עונה: טוב לב.

ואז המראיין עונה: וואו, לא הבנתי למה את מתכוונת, אתן יכולות לתת לי דוגמה?

רריטי אומרת: בנדיבות!

המראיין קצת מתעצבן ואומר: טוב ריינבו דאש, את מתכוונת לתת לי תשובה מטופשת כמו של החברות שלך?

ריינבו דאש משיבה: בנאמנות.

המראיין שואל: איך אתן חושבות שהקוראים יגיבו לשטויות האלה?

ואז פינקי פאי (זאת אני!) עונה: בצחוק!

המראיין מתחיל לעזוב ואומר: שאלה אחת אחרונה, איך אתן שישתכן חושבות שתוכלו להציל את השם הטוב שלכן?

טווילייט ספארקל עונה: בקסם!"

פינקי סיימה את הבדיחה שלה בפרץ גדול של צחוק, שרק פונים אחדים הצטרפו אליו, בעוד השאר הסתפקו בחיוך או במקרה של התאומים, בהזעפת פנים.

כנף-רוח פער את עיניו.

"אבל איך באמת נהייתן הגיבורות של אקווסטריה?" הוא שאל. "אנחנו נוכל להיות גם?"

"אם לא תהיו גיבורים כשתגדלו נמחק אתכם מהצוואה," אמר אביו, זפיר בריז***. "אבל בלי לחץ."

כנף-רוח צחקק, אבל ג'ול החווירה.

"הוא לא באמת מתכוון לזה," הרגיעה אותה רריטי.

"שלום שוב, כולם!"

קטיפת שמש חזרה, והיא נראתה להוטה להראות להם משהו.

במקום המזוודות שלה היא הרחיפה אחריה בקסם מכתב.

"תפסתי את הדואר מדרפי, וזה מהארכיון של פוניוויל!" היא קראה. "הוכחה שמשפחת פאי באמת התפצלה ממשפחת תפוח לפני שבעה דורות."

פינקי פאי ואפלג'ק התנשמו.

טווילייט לקחה את המכתב ועיינה בו.

"זה נפלא!" היא אמרה, "עכשיו כשפינקי פאי היא דודנית מרוחקת של אפלג'ק, פלטרשי נשואה לאח של אפלג'ק, ריינבו דאש נשואה לאח של פלטרשי,
לא מזמן גילינו שבעלי הוא בן דוד של ריינבו דאש, אח שלי נשוי בשנית לרריטי, ופינקי פאי נשואה לתאום האובד של רריטי, כולנו באמת משפחה אחת גדולה!"

כל הפונים סביבה הריעו.

"עלינו לציין את זה במסיבה!" הכריז פאנסי פארטי, הוא התאום האובד של רריטי.

"בוודאי, מתישהו, אבל בינתיים אנחנו חייבים ללכת," אמרה רריטי. "ג'ול, מסרי את אהבתנו לסטארלייט!"

"הו, לא!" מחתה ג'ול. "אני לא יכולה למסור למנהלת אהבה!"

ההורים נפרדו מהילדים שלהם, וטווילייט נפרדה מסלסטיה אחרונה.

"להתראות סלס," היא אמרה וליטפה את רעמתה.

"אל תשכחי לבקר את טריקסי במשרד היועצת שלה. ואל תסתבכי עם קסמים מורכבים מדי, במיוחד לא של מסע בזמן. ואל תתני לקטיפה לעצבן אותך."

"ואם אני באמת אתחתן עם דרקוניקוס בסוף?" לחשה סלסטיה באוזני אמה בחרדה גדולה ואמיתית.

טווילייט כרעה כך שהיתה קצת פחות גבוהה לעומת פניה של סלסטיה.

הבת האמצעית נראתה בדיוק כמו גרסה קטנה של טווילייט, רק עם פס כתום ולא ורוד ברעמתה.

"סלסטיה דיסקורד ספארקל," אמרה טווילייט בשקט.

"את קרויה על שם שני יצורים בני אלמוות. אחד מהם הוא דרקוניקוס, והוא אחד החברים הטובים ביותר שאפשר לבקש."

"אבל עדיין -"

"- במקרה הזה יכול להיות שיהיה לך בעל נהדר יום אחד, אבל בינתיים זה לא צריך להדאיג אותך.

זה בטוח לא מדאיג אותי ואת אבא שלך. כשפגשתי אותו, הוא היה יצור שונה לגמרי."

"באמת?"

טווילייט הנהנה.

סלסטיה העיפה בה מבט אחרון של פליאה לפני שהתרחקה.

טווילייט נופפה לבת המתרחקת עד שרגלה כאבה.

"היא תסתדר," מלמל פלאש סנטרי.

"אני יודעת," אמרה טווילייט והעיפה מבט בחותם הבינה שלה.

כבר עשרים שנה שהן לא נקראו למשימת חברות. הכל היה טוב.

הכל היה כל כך טוב, שטווילייט וחברותיה פרצו בשיר:

הכל היה טוב, הכל היה טוב

אההההההההההההההההההה

הכל היה טוב

עכשיו כולם שמחים ונשואים

הכל היה טוב

הפכו טובים כל הרשעים

אין סכנות

ואין הפתעות

כולם בחיים, נולדו סייחים

חיים באושר, בלי דאגות בכלל

ושוב אף פוני לא יהיה אומלל!

כן, הכל יהיה טוב

עד ל-'טווילייט ספרקל והסייח המקולל'...

 

* draconequus,יצור שחלקו דרקון וחלקו סוס וחלקו כל מיני חיות אחרות.

**מון דנסר,  Moon Dancer

*** אח של פלטרשי, בעברית צפריר עדן.

תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007