האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

ג'ורג' ממשיך לחיות (גמור)

ג'ורג' ממשיך לבדו, בעצם יש פינה אחת בליבו, שבתוכה הוא מסתיר את כל הכאב שלו..



כותב: רעות כהן
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 198
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: אינלי מושג - שיפ: ג'ורג'/אנג'לינה אולי אני אשלב עוד - פורסם ב: 20.10.2021 המלץ! המלץ! ID : 12912
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

אז שלום אנשים, הפאנפיק מתעסק במוות וטיפה ממש רומנטיקה אז דירגתיי pg13 אבל נראלי זה סבבה...

אז פליז תגיבוו אבל תקראו קודם כן?

 


כולם מתאספים באולם הגדול, ורק עכשיו זה מחלחל למוחו- פרד התאום כבר לא איתו.

פרד שוכב ללא רוח חיים, על פניו מרוח החיוך התמידי, עיניו עצומות, הוא נראה ישן, ועוד רגע הוא יקום ויספר בדיחה מצחיקה. אבל רגע עובר ואחריו עוד אחד ופרד וויזלי לא קם.

מסביבו עומדים המון ראשים ג'ינג'ים, ודמעות יורדות מעיניהם, אבל אף אחד לא עצוב כמו ג'ורג'.

וג'ורג' לוחש מילות פרידה:

פרדי, אני כבר מתגעגע, 

איפה הצחוק? איפה הרוע?

רוע קטן שבסוף הוא כיף מאוד

כי למתוח אנשים זה לא לבכות עוד

ואני מנסה לדמיין את חיי בלעדייך

אבל אי אפשר, לא עזבתי אותך 

אולי רק לשירותים, אבל יותר מארבע דקות

זה תמיד היה רק בחלומות 

וכבר 20 דקות אתה שוכב

ועיני רטובות,

פרד מה זה הדבר הזה?

זה מה שנקרא לבכות?

אף פעם זה לא קרה לי, וזו הרגשה נוראה

אבל זה לא בכי כמו של ילדה קטנה 

אז איך ממשיכים הלאה?

אני לא יודע, תעזור לי,

פרד, אתה התאום שלי!

 

וכן- ג'ורג' בוכה בפעם הראשונה בחייו, אנשים טופחים על כתפיו. אבל מי הם? הוא לא שם לב, כי הוא כרגע חושב רק עליו- על פרד.

את כמות הזכרונות הוא לא יכול לשחזר, כי זה כל חייו ובלי אף אחד אחר.

 

...........

 

ג'ורג' לוקח עת חפירה, ומכסה את הגופה של אחיו- החצי השני שלו. הוא מרגיש שקרעו את גופו ונשמתו לרסיסים, והם רבים ומפוזרים, כמו חתיכות של חיים שלמים.

 

...........

 

פרד הולך לחנות הוקוס מוקוס של האחים וויזלי, בעצם- של האח וויזלי, והוא מחייך לעצמו- בדיחה לא רעה. אבל לא טובה כמו של פרד..

והוא עובר מוצר מוצר ונזכר - איך המוצר הזה נוצר..

 

הממתקים:

 

חטיפים למבריזים- שנה חמישית שלהם זה יצא לפועל, שנת הבגרויות נוראית ולכן צריך להבריז, וגם מי שלא טוב בזה צריך לקבל הזדמנות.. אז הם ייצרו את ה:

טופעילוף- טוב הם תמיד היו מציגים התעלפות של אחד מהם ומוצאים למרפאה.. זה היה ברור שיהיה משו כזה שהוא גם למי שלא שחקן מצטיין.

שוקולדימום- הוו דימום מהאף, המתיחה האהובה עליו, טוב זה גם היה ברור.

ממתקיא- אממ קיא זה דבר די איך לומר- רגיל, זה צריך להיות באוסף.

חומיות חום- מוגלגים משתחררים מחום, למה שקוסמים לא?

 

סוכריות טופי לשון בלון- הממתק האהוב עליהם!

 

אותו מוות אכילים- כולם מפחדים ממשהו, שיאכלו אותו כמו גדולים! כך פרד אמר לג'ורג'.

 

התנגדות לאוכלי מוות:

 

בראש ובראשונה.. זה שאין לי קקי עמו! כשכל העולם מפחד להגיד ''וולדמורט'' צריך לעשות משו בקשר לזה, ואז כשהופעל הטאבו פרד וג'ורג' לא חשבו פעמיים והחליפו את ''זה-שאין-לנקוב-בשמו'' כדי שיוכלו לדבר חופשי, כי הם לא מראים חולשה!

 

חליפות מגן, כפפות מגן, מסיכות מגן, כובעי מגן- מי שלא מתחמק כמו שצריך ורוצה להילחם שיקנה, בקרב הם הביאו כמויות!

 

אבקת חושך- זה כשהם גילו את מפת הקונדסאים, בהתחלה הם ראו את הקלף ולא הבינו, ואז פילץ' הופיע והקלף עוד שם, כמה התאמצו להשיג את הקלף, אבל בחושך לקח להם זמן למצוא, וכשחיפשו עוד רעיון ג'ורג' מהר העלה פתרון.

 

 

בלאגן ומסיבות:

 

זיקוקי די-נור- תמיד התאומים אהבו זיקוקים, במיוחד כאלה מכושפים, ואז הגיעה להוגוורטס המפלצת והיה צריך להציק.לה, אז זיקוקים משתוללים שלא ניתנים להשמדה זו ההתעללות המתאימה, כשהיא מונתה להיות מנהלת פרד וג'ורג' רצו לעזוב אבל לא לפני שיצא התיעוב!

 

ביצה ניידת- ההצלחה שלהם לא התירה ספק, זה המוצר הולך ללהט.

 

חושחשי הסחה- זה פשוט חוסך עבודה, לא צריך תירוצים, לא צריך להשקיע, מפזרים אותם והאיש נעלם.

 

תעלולים וזיופים:

 

שרביט מזויף- ילדים קטנים, המוצר הזה בשבילכם. אין ילד קוסם שלא מחכה לקבל שרביט!

 

תעלולים של מוגלגים- תודה לך אבא, שכל החיים אותנו לימדת, שלמוגלגים יש שיטות טובות ונחמדות, קוסמים גרועים שגם אותם אנו מוכרים.

 

בנים/בנות:

 

צמרור ננסי- בשיעורים של האגריד הם חשבו על לשלושים חמודים וננסיים במקום להירדם וזה מה שעלה בדמיונתיהם..

 

שיקויי אהבה- זה חובה, בכל הזמנות, בכל מאורע.

 

מוריד חצ'קונים- אהה זה כשהם היו בצבא דמבלדור, הקללה של הרמיוני הייתה לא רעה אבל צריך דרך להיפטר מחצקונים, ללא כאב..

 

שלל מוצרים למכשפה הצעירה- אה, זה כלום, רואים את התלמידות בהוגוורטס ומבינים שאין ברירה.

 

כללי:

 

אוזניעזר- מאז ומתמיד התאומים הסקרנים ניסו להקשיב לשיחות, יום אחד כשהם היו בשנה השישית הם ניסו לברר איך הארי נכנס לטורניר, הם הלכו לחדר שלו, אבל לא הצליחו לשמוע דבר, ואז פרד אמר לו ''אולי נוציא את האוזן שלנו ונכניס אותה לחדר?'' אז ג'ורג' ענה ''זוכר את האוזניים הענקיות שהמוגלגים שומעים איתם שאבא הביא? אם נעשה כזה בצורת אוזן נוכל להשחיל מתחת לדלת ולשים באוזן שלנו כמו מוגלגים!'' ''רעיון גאוני!'' פרד אמר והשניים חייכו חיוך קונדסי.

 

איש תלוי- פרד וג'ורג' כמו ארתור, במוגלגים לא מזלזלים, וכשלי הראה להם את זה המשחק הם פרצו בצחוק, ומה שמצחיק- לחנות מכניסים!

 

קדרה מהתלה- מדהים! וכל מילה עלולה להרוס.

 

 

ואז הוא עולה לקומה השנייה- קומת המגורים והשינה.. הוא פותח את הארון המשותף שלהם, שום דבר לא חדש הם יחד בבגדים. אבל לכל אחד אחד יש מיטה ושידה משלו, ג'ורג' הולך לשידה של פרד ומסתכל בחפציו האישיים, לפתע הוא רואה קופסה קטנה ועליה כתוב: ג'ורג' 

ג'ורג' פותח מוציא קלף וקורא:

 

ג'ורג' אח שהוא יותר חשוב ויקר מהכול, יש ביננו קשר שאני לא יכול להביא אבל אתה מבין אותו כמוני.

אנחנו חיים בתקופה קשה, ושנינו נלחמים, אבל אם יקרה לי משהו אני רוצה שתדע כמה דברים...

1- החנות עדיין צריכה שתעבוד בה, האמת שערכתי מעקב וגיליתי שרון לא כזה נורא אבל זה רק ממש בלית ברירה ולכן אני רק רומז, אז תמשיך מה שהתחלנו כן?

2- אל תהיה עצוב, אני יודע שעוד ניפגש ואני לא רוצה שבגללי יהיו אנשים עצובים (אנחנו נגד העצב) אז תשמח את כולם יא'אח,

וגם אם זה נראה רחוק בסוף כלום לא מתפקשש

כי אנחנו תאומים, 

את הנפש שלנו לא מפרידים!

אתה תמשיך לספר בדיחות ולצחוק בשביל שנינו!

בדיוק כמו פעם

3- אני תמיד איתך ולא נפרד ממך ואני חי בתוכך כי אני בדיוק כמוך 'סתכל במראה

4- תעשה טובה ואל תשמור את הדברים שלי כמו ממצא היסטורי במוזיאון כי זה מה שמתאים לך לעשות..

5- כל מה שיש לי- מעכשיו שלך 

6- תציע כבר לאנג'לינה, היא מתה עליךך!


אה ואמא תנסה להשתלט עליך ולהפוך אותך לילד 'מוצלח' אז- לא!


ותזכור- ''העצב הוא אויב, אצל התאומים וויזלי דמעות לא נכנסות, צחוק פותר ת'בעיות, ואם הלב שלך עולה, בדיחה היא פתרון מעולה, אז למתוח ולמתוח זה את החיוך מביא, ואם השיער שלך כתום אתה בטוח מוויזלי''


את ההמנון תפרסם, באנשים תוסיף תקווה, כי בגיל חמש כתבנו ממש לא רע, וההמנון תמיד נכון גם כשיש רק אחד, וגם כשיש אלפים, אנשים שבו משתמשים.


אוהב אותך יותר מכל- החצי השני.


פרד פרד פרד, הו תודה לך, כלל לא השתנית, אז בשביל פרד אני מבטיח- החיוך על פניי תמיד מרוח!

והעצב לליבי לא חודר, כי גם ככה חלק אחד ממני חסר.

 

.........

 

''אנג'לינה, התינשאי לי?'' ג'ורג' שואל על חוף הים, והיא מהנהנת בהתרגשות, כבר כמעט שנה שהם יוצאים וסוף סוף מתארסים! הם התנשקו נשיקה ארוכה, ואז קפצו למים והשפריצו אחד על השני.

 

.........

 

ג'ורג' פורץ לחדר, הוא רואה העתק שלו בקטן, והוא לוחש לאנג'לינה בתקווה, ''פרד?'' והיא בחיוך מסכימה, והוא נותן לה נשיקה.

 

..........

 

ועוד תינוק, הפעם דומה לאנג'לינה, ופרד בן השנתיים נראה בדיוק כמו פרד הגדול, מתרוצץ מסביב וצועק ''ניץ' ניץ''' כשבחדר מתעופף לו סניץ', והפעם אנג'לינה לוחשת באוזנו ''רוקסן? השם שתמיד חיבבתי..'' וג'ורג' נותן לה זכות מלאה, כי אצל בנם הבכור הוא קיבל את הבחירה.

 

..........

 

''חג מולד שמח!'' ג'ורג' אומר לילדיו שחזרו מהוגוורטס, ולכבוד החג הוא ורון הוציאו מוצר חדש, ''מפת התעלולים!'' על בסיס מפת הקונדסאים, היא אמנם פחות טובה, ולא רואים אנשים בזמן אמת, אבל רעיונות למתיחות והפתעות יש בכל פינה בטירה הקסומה, וכך ילדים נוספים יוכלו להיות קונדסים אמיתיים.

 

 

הצחוק לא מש מפניו של ג'ורג' כי פרד ביקש, ופרד יודע, ופרד רוצה שיהיה המשך לפועלו, אז ג'ורג' יספק לו את רצונו.

ובכל פעם ששמו של פרד עולה, ג'ורג' מזכיר מקרים מצחיקים וכולם מהאבל שוכחים, וכל הילדים בעולם הקוסמים יודעים היטב את כל המילים, של המוטו כמובן, שהפך להיות חלק בלתי נפרד מהחנות הוקוס מוקוס, אהה ויש שם גם פינה לפרד, שכוללת עלונים מצחיקים מלאי בדיחות, כי פרד רוצה שממנו יהיו כאלה זיכרונות

וג'ורג' חי כמו שהוא, ובלב תמיד יש את הפינה שממלא אחיו התאום...

כי ג'ורג' ממשיך לחיות!

 אז תמשיכו הלאה בחיים, וגם לפאנפיקים נוספים (שליי)...

תגובות

--- · 27.10.2021 · פורסם על ידי :רוזוש
קצת צמרמורת. יפה!!

אני אני בוכההה פההה · 28.10.2021 · פורסם על ידי :avigailqq
זה לא יפה לעשות לי את זה!!!!

זה רשעעעע אני עם דמעות בעינים נשבעת · 05.09.2022 · פורסם על ידי :ג'יני המקורית :)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007