האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

לא רק אותך

אני ממש שונאת את כל הפאנפיקים שבהם וולדמורט רשע, אז הנה אחד שבו הוא לא רשע. בערך.



כותב: פרסבת
הגולש כתב 11 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 349
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: לא ברור. - שיפ: וולדמורט\לילי - פורסם ב: 25.10.2021 המלץ! המלץ! ID : 12918
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

וולדמורט הביט אל ביתם של הפוטרים. לא לזה הוא הגיע. הוא חייב להשלים את משימתו. הוא נכנס לבית אך ג'יימס פוטר עמד בדרכו. הוא כיוון אליו את שרביטו וצעק קללות על ימין ועל שמאל, אבל זה לא הספיק. 


"אבדרה קדברה!" קרא וולדמורט וצפה בג'יימס פוטר, נופל מולו, חסר חיים. הוא עלה במדרגות, מנסה למצוא את לילי. הוא ראה אותה, מחזיקה בתינוק קטן בין זרועותיה, מגוננת על בנה מפניו.


"לילי," אמר וולדמורט, יותר בתחינה מאשר בדרישה. "בואי איתי, כבר טיפלתי בפוטר המסריח הזה-"


היא קרסה על ברכיה.


"ג'יימס. לא לא! ג'יימס!" התייפחה. הוא התקרב לנחם אותה, אך היא התרחקה בצעד כושל לאחור.


"לך מכאן!" צעקה.


"לילי בבקשה! אני לא רוצה להרוג אותך! תני לי את הילד, ואני לא אעשה לך כלום! נוכל לחיות יחד!" התחנן.


"לא!" קראה והידקה את אחיזתה בתינוק. "קח אותי! רק עזוב את הארי!" 


"לילי בבקשה! אני לא רוצה לפגוע בך!" ניסה. אם היא לא תסכים הוא יהיה חייב.. חייב… לא הוא לא יכל לשאת את המחשבה הזאת.


"בסדר." אמר והוריד את שרביטו. לילי מצמצה בהפתעה, אבל נשארה דרוכה.


"בואי איתי. אני אגדל את הילד כאילו היה שלי- רק תבטיחי לי, אל תנסי לברוח. אם תנסי, אני אהרוג אותו."


לילי בכתה והתייפחה. הוא ידע שאין טעם לנסות להרגיע אותה; זה רק יחמיר את זה.


"ב-בסדר. רק אל תפגע בהארי." אמרה והרפתה במקצת את אחיזתה בתינוק.


"זה לא הארי." אמר בקול נוקשה. " כיוון שאני אשמש כאביו מהיום, אני אחליט על שמו."


הוא הרים את שרביטו והניף אותו פעם אחת. התינוק עף מידה של לילי לידו של וולדמורט. רק הוא ידע, בסתר ליבו, שלמרות כל העמדות הפנים, הוא לא אוהב רק את לילי. הוא אהב גם את הארי. ויותר מכל רצה שיהבו לו משפחה; אישה, ובן.

 

"טום." אמר, מה שהפתיעה את לילי. "שמו יהיה טום."



~אחרי 10 שנים~


טום הקטן הסתובב סביב סביב, מתרוצץ מתרגש לקראת קבלתו להוגוורטס. 

 

"יש לך הכל?" שאלה לילי ובחנה את מזוודתו של טום.

 

"יש לי הכל חוץ מינשוף וכסף!" אמר בהתרגשות.

 

"וולדי!" קראה לילי אל הסלון. 

 

"אממ?" נשמה קולו של וולדמורט. במשך העשר שנים שהיו ביחד הם למדו להכיר זה את זה, ואהבתו של וולדמורט אל לילי הפכה להדדית.

 

"לך אל הבנק להוציא קצת כסף."

 

"למה את לא יכולה ללכת?" שאל, עדין מנומנם.

 

"כי בכספת של המשפחה שלך יש יותר מאצלי!" אמרה במחאה.

 

"זו הכספת של שנינו עכשיו!" רטן.

 

"אבל אני צריכה לעזור כאן לטום."

 

"בסדר.." נכנע.

 

"טוב, אז אני אביא לך את הינשוף שהיה לי כשהייתי בהוגוורטס." אמרה לטום המקפץ.

 

"אמא." אמר טום ורץ אל אמו בזרועות פשוטות קדימה.

 

"מה טומי?" שאלה והשיבה לו חיבוק.

 

"באיזה בית אני אהיה?" שאל והסתובב סביב לילי.

 

"זה בדרך כלל עובר בתורשה, אבל כיוון שאני הייתי בגריפינדור ואילו וולדמורט היה בסלית'רין, אין לדעת." שיקרה. אחד מהתנאים על וולדמורט היה לא לדבר אף פעם על ג'יימס. כאילו מעולם לא היה קיים.

 

"אני רוצה להיות בגריפינדור!" אמר בגאווה.

 

"ואני בטוחה ששם תהיה. או! הנה אבא חזר. אז בוא נלך לעזור לו עם הכסף, ואז נלך לרציף. מוסכם?" שאלה ולבשה את מעילה.

 

"כן!" אמר טום ולקח את הבגדים הארוזים, דחס אותם לתוך התיק, והלך לעזור לאביו.


תגובות

מישהו? משהו? · 26.10.2021 · פורסם על ידי :פרסבת (כותב הפאנפיק)
למישהו יש תגובה בשבילי? אני תמיד שמחה לשמוע את התגובות שלכם!

כותרת · 29.10.2021 · פורסם על ידי :אנבת6
יפה מאוד למרות שאני בטוחה שלילי לא הייתה מסכימה לטום אחרי ששמעה שהרג את ג'יימס אפילו בשביל הארי אבל היי זה פאנפיק אז זה סבבה, הכתיבה טוב וזורמת כיף לקרוא וזהו

אני יודעת. · 29.10.2021 · פורסם על ידי :פרסבת (כותב הפאנפיק)
כן גם לי זה נראה ממש מוזר, אבל אם ג'יימס לא היה מת אז העלילה לא הייתה משתלבת

יפה · 30.10.2021 · פורסם על ידי :Wolves

נו באמת! · 01.11.2021 · פורסם על ידי :צבא דומבלידור
איך לעזעזל ההילאים לא רצחו את "וולדי" אחרי המקרה. ועם אבא שנראה ככה, איך היא אהבה אותו?

ראה אחד.. · 01.11.2021 · פורסם על ידי :פרסבת (כותב הפאנפיק)
רגע תסתכל על התמונה שלך.
וההילאים לא מצאו אותו...
וזה קרה, אין לי שמץ איך, אבל קרה.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007