האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

עוד כמה סיבות לברוח שאתה רואה מחולל זמן

פרדוקס זמן - עוגת הבננה



כותב: סופר - זארינה
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 197
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר, קפטן תחתונים - זאנר: לא יודע - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 11.12.2021 המלץ! המלץ! ID : 12977
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

זכויות יוצרים ל ג'יי קיי רולינג ולדאב פילקי

 

דראקו מאלפוי פחד. הוא פחד שאדון האופל יהרוג אותו.

הוא התייסר בהרהורים על קללת האבדה קדברה שתבוא אליו אם לא יהרוג את דמבלדור.

ביום היציאה לחופשה הוא קיבל סיוטים חזקים במיוחד והחליט לקנות חפיסת שוקולד בדובשנרייה.

הוא רכש והכניס אותה לכיס במחשבה שבביתו יאכל אותה. כשיצא מהרכבת פגש את הוריו והם התעתקו לאחוזת מאלפוי.

ברגע שהרגיש שרגליו נוגעות במשהו הרפה את גופו.

זאת היתה טעות חמורה.

דראקו מעד על מחולל הזמן וסובב אותו ללפני 15 שנה.

הבזיק אור והוא הופיע בסלון מאלפוי בדיוק באמצע מסיבה פרועה.

רצה המקרה, ונזכר בשוקולד שבכיס שלו.

הוא שלף אותו, ובדיוק אז עבר שיכור בסערה והפיל אותו, והשוקולד שדראקו החזיק בידו נמרח על פניה של מכשפה.

היא התכעסה ובזמן שדראקו קם היא מחתה את השוקולד וזרקה את השוקולד על דראקו.

הוא התכופף והשוקולד פגע באדון בית אצילי שעמד בסמוך.

ראתה הגמדונת שלו ובהתקף נועזות שאין כמוהו התחילה לצחוק.

והאדון מרח על פניה את השוקולד בסיבוב.

ראה זאת סלית'רין אחד והתחיל לגחך.

הוא אמר "מה, החיים לא כל כך מתוקים גמדונת? זה נראה ככה מבחוץ".

ובא גריפנדור אחד ואמר לסלית'רין "לך תתעסק עם מישהו בכמות היוהרה שלך".

הסלית'רין התעצבן, שלף שרביט וקילל את הגריפנדור באבדה קדברה, הגריפינדור התכופף והלחש פגע במנהל הדובשנרייה והמנהל מת.

 

עכשיו אם אין מנהל דובשנרייה, הדובשנרייה נסגרת.

ואם הדובשנרייה נסגרת, דראקו לא יכול לקנות בעתיד / (הווה שלו) שוקולד.

ואם דראקו לא יכול לקנות בעתיד / (הווה שלו) שוקולד, אז השוקולד לא פגע במכשפה.

ואם השוקולד לא פגע במכשפה אזי היא לא זרקה את השוקולד על האדון, והוא לא התעצבן על הגמדונת.

ואם האדון לא התעצבן על הגמדונת אזי הגריפינדור והסלית'רין לא רבו, והסלית'רין לא ירה בגריפינדור אבדה קדברה.

ואם הגריפינדור והסלית'רין לא רבו, והסלית'רין לא ירה בגריפינדור אבדה קדברה אזי המנהל לא מת.

 

עכשיו אם יש מנהל דובשנרייה, הדובשנרייה לא נסגרת.

ואם הדובשנרייה לא נסגרת, דראקו יכול לקנות בעתיד / (הווה שלו) שוקולד.

ואם דראקו יכול לקנות בעתיד / (הווה שלו) שוקולד, אז השוקולד פגע במכשפה.

ואם השוקולד פגע במכשפה אזי היא זרקה את השוקולד על האדון, והוא התעצבן על הגמדונת.

ואם האדון התעצבן על הגמדונת אזי הגריפינדור והסלית'רין רבו, והסלית'רין ירה בגריפינדור אבדה קדברה.

ואם הגריפינדור והסלית'רין רבו, והסלית'רין ירה בגריפינדור אבדה קדברה אזי המנהל מת.

 

ולכן?

 
תגובות

נהדר! · 13.12.2021 · פורסם על ידי :Inevitable
פרדוקס עוגת קרם הבננות הוא אחד מהקטעים האהובים עלי.

בעיה · 13.12.2021 · פורסם על ידי :Lady Stardust
יש לי בעיה, נטשתי את המשתמש הקודם שלי : סופר - זארינה בגלל התו האסור הזה (-) ולכן על הפנאפיקים שלי לא קיבלתי חרמשים.
אפשר לפתור את זה?

בעיה · 13.12.2021 · פורסם על ידי :סופר - זארינה (כותב הפאנפיק)
יש לי בעיה, נטשתי את המשתמש הקודם שלי : סופר - זארינה בגלל התו האסור הזה (-) ולכן על הפנאפיקים שלי לא קיבלתי חרמשים.
אפשר לפתור את זה?

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007