האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


אמה לונגבוטום

הבת של לונה לאבגוד ונוויל לונגבוטום מתחילה ללמוד בהוגוורטס. עם אבא פרופסור ומשפחה משני בתים קצת קשה לדעת לאיזה בית תשתייך.



כותב: יעל שרת
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 479
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 12.01.2022 - עודכן: 06.03.2022 המלץ! המלץ! ID : 13031
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

קמתי בבוקר מתרגשת אני הולכת היום לסמטת דיאגון, למרות שהייתי הרבה פעמים עכשיו זה מרגש כי זה אומר שאני עומדת להתחיל ללמוד בהוגוורטס.

החלטתי ללבוש גופיה סגולה עם מכנסי ג'ינס קצרים בצבע שחור. בנוסף שמתי סיכה כחולה בצורת ספר שאמא הביאה לי מתנה ליום הולדת שמתי את הסיכה על שיערי הבולודיני החלק. מתרגשת אני יורדת לסלון לאמא , למרות שאמא לא מורה עדיין היא מאוד עסוקה היא הילאית ובנוסף בעלת מגזין הפקפקן. היא בדיוק היתה באמצע שיחת טלפון , התקרבתי בשקט לשמוע אם מי היא מדברת שמעתי את הקול של ג'יני. ואת אמא אומרת "כן אני בטוחה שהיא תשמח" ואז היא קלטה אותי מאזינה אמרה לג'יני ביי. הסתובבה הרימה אותי והתחילה לדגדג אותי , אחרי כמה דקות ארוכות של דיגדוגים היא אמרה לי שצריך ללכת ונאכל ארוחת בוקר בסמטת דיאגון.היא החזיקה את ידי והתעתקנו למול הקלחת הרותחת נכנסו וישר התנפלה עליי בחיבוק לילי . תרגיעי פוטר אמרתי בצחוק. ידעתי ששתינו מצטרפות להוגוורטס. אמרתי שלום לג'יני והלכתי יחד עם אמא ג'יני ולילי.

אחרי שהעברנו את הקיר לבנים שמוביל לסמטת דיאגון.אני ולילי פרצנו בריצה לאוליבנדר , פגשתי את אוליבנדר כמה פעמים כי אמא התחברה אליו במלחמה וחייכתי לגיל שאני יוכל לקבל ממנו גם שרביט .

אוליבנדר צעקתי בהתרגשות נכנסת לחנות עם לילי, הוא הושיט לי שרביט ואמר "עץ אלון 23 סינטמרים ליבה של נימי לב דרקון" , נגעתי בשרביט הנפתי ונפלו כמה ספרים מהדלפק. טוב זה לא זה והושיט לי שרביט אחר ואמר עץ ערבה 30 סנטימטרים ליבה של נוצת עוף חול. נופפתי ותיקה של לילי נפל . אם גם זה לא השרביט נסי את זה עץ אטד 27 סנטימטרים ליבה של שערת חד קרן . הושיט לי את השרביט הנפתי והשיער הבולודיני שלי עלה כיאלו יש רוח . כן זהו השרביט אמר אוליבנדר ולאחר כמה דקות אני ולילי יצאנו עם שרביטנו החדשים אחרי שלילי קיבלה שרביט עשוי עץ מילה 29 סנטימטרים מליבת נימי לב של דרקון . אחרי זה הלכנו לחנות חיות וקנתי גור כלבים קטן וחמוד בצבע שחור . הלכנו אחרי זה לחנות של דודים של לילי חנות הטריקים של האחים ויזלים, נכנסנו לחנות וראינו ליד הקבלה את ג'ורג' ויזלי דוד של לילי . " דוד ג'ורג' תראה אנחנו 4 ימים מתחילות הוגוורטס" "כן אני יודע גם בן דוד שלך פרד מתחיל ללמוד שכחת " "אה נכון" 

אחרי זה התחלנו להסתובב בחנות לקחתי לי שני אוזניעזר לקחתי 5 מכול סוג של חטיפים למבריזים כמו שוקולדימום, טופיעילוף, ממתקיא, חומיות חום. לאחר זה מצאתי קופסת זיקוקין דה-נזיקין של האחים וויזלי ולקחתי גם אותה. מתקשה לסחוב את כולם נתקעתי במישהו מלמלתי סליחה אותו אדם אמר זה בסדר עכשיו תחזירי הכול למקום כמובן שזיהיתי את הקול אבא מה אתה עושה פה , באתי להגיד שלום לבת האהובה שלי עכשיו תחזירי למקום הכול את לא עומדת להשתמש בזה בהוגוורטס. ברור אני לא התכוונתי בכלל , יופי למקום אמה אמר בקול מזלזל ולא מאמין תבואי אחרי שתשימי הכול במקום לקחת הרותחת אמא שלך וגיני כבר שם . אחר כך עזב את המקום ואני מיד לקחתי בנוסף לשאר הדברים גם 4 פצצות סירחון במחשבה שאולי הכניס אחת מהן למשרד שלו, ואבקת חושך אינסטנט מפרו . לאחר מכן הלכתי לקופות שם פגשתי את לילי מדבר עם בן דוד שלה פרד . "היי פרד מה הסיכויים יש לכם שקיות מסתרות " "ברור שיש צריכה ?" "כן אם אבא שלי יגלה מה לקחתי אני יהיה בריתוק עד סוף השנה". לאחר ששילמתי והכנסתי את הכול לשקית מסתירה, השקית התכווצה והכנסתי אותה לתוך הכיס הקטן של בג'ינס השחורים שלבשתי. 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

קול · 07.03.2022 · פורסם על ידי :צעד ועוד צעד
פאפניק נחמד. את חדשה באתר?

לתהילה · 09.03.2022 · פורסם על ידי :יעל שרת (כותב הפאנפיק)
אני חדשה באתר

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007