האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

על קוודיץ' גיימס ומה שבניהם

אממ.. תקראו ותגלו



כותב: צעד ועוד צעד
הגולש כתב 88 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 348
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מריבה!! - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 16.01.2022 המלץ! המלץ! ID : 13044
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

 

 

כתבה: אמונה שרעבי חברה שלנו 


תאשרו את זה פליז!!


 

ותגובות בבקשה, יכול להיות שאני הוסיף עוד פרקים עם יהיו תגובות!!! אז תגובות!

 

 


 

 

 

קווידיץ׳ : ג׳ימס 3: ג׳ימס עלה על המטאטא, הוא בעט ברגליו בקרקע וניסה להתרכז אך הריכוז בסניץ׳ גלש ממנו והלאה.

' תתרכז!!!' הוא פקד על עצמו, רגולוס בלק המחפש של סלית'רין צלל ג׳ימס צלל אחריו ופתאום ללא כל התראה רגולוס ביצע פניה חדה ועלה למעלה.

ג׳ימס נילל ברגע האחרון מהתרסקות, "תרגיל וורונסקי!" צעק לו רגולוס וחייך חיוך שחצן ומרושע, ' אני חייב עכשו להשפיל אותו, ככה הוא משפיל אותי.. אה?

' הוא טס לכיוון החובט של גרפינדור, סנלי וונראי ולחש לו משהו , סנלי חייך והינהן. שהמרביצן טס לסנלי הוא חבט בו בכל הכח, ישר לרגולוס, רגולוס הופתע ונאלץ להשתמש בגילגול אחיזת זחלן כדי לא להיפגע.

הוא חייך לג׳ימס וג׳ימס השיב לו חיוך מרושע.

המרביצן טס כמו בומרנג בחזרה לרגולוס ופגע לו ברגל הוא השמיע צעקת כאב ופנה לרדוף אחרי ג׳ימס שחייך ברישעות.

" וכן.. המחפש של גרפינדור והמחפש של סלית'רין התחילו משחק ממש מלוכלך.. 

וונראי שלח לבלק מרביצן , הוא התחמק.. המרביצן טס כ?מו בומרנג בחזרה לרגולוס ופגע לו ברגל... מאוד מלוכלך. " אמר הקריין. טליוון צ׳ירביג.

"רגולוס רדף אחרי ג׳ימס שהתחמק.. במקום לרדוף אחרי הסניץ׳.. אוקיי, זה מאוד מוזר.." המשיך טלווין.

ג׳ימס ראה משהו זהוב מנצנץ מרחוק הוא התקדם לעברו ותוך כדי רגולוס רדף אחריו ,

רגולוס טס בכל המהירות ושניהם סגרו ביחד את היד על הסניץ׳ והם התחילו לריב בצעקות." זה שלי! אני תפסתי קודם!"

" שקרן!!! אני תפסתי לפניך אני ראיתי אותו!" הם המשיכו להתנצח בצעקות עד שפרופסור מקונגל ירדה מהבימה וצעקה "שקט!!!" השתרר שקט, כן, כזאת היא פרופסור מקונגל.

"תביאו לי את הסניץ׳" היא ציוותה. הם הושיטו לה בהכנעה את הסניץ׳. " מלבוואטה" היא מילמלה . לפטע ג׳ימס זהר באור צהוב. " הא! אני תפסתי לפנייך!" אמר ג׳ימס וחרץ לו לשון.

רגולוס הציא את השרביט. גם ג׳ימס ושניהם באותו רגע צעקו "שתק!"

האורות האדומים החטיאו והם עפו מעל איצטדיון הקווידיץ׳ והחלו להלחם. ביציעי הקווידיץ׳ סיריוס בלק הסתכל על חברו הטוב ועל אחיו רבים.

" ג׳ימס! ג׳ימס! ג׳ימס!" הוא התחיל לצעוק , פיטר ורמוס הצטרפו, לאט לאט כל גרפינדור הצטרף לזה. בינתיים הסלית'רינים קראו " רגולוס! רגולוס! רגולוס!" האורות והניצוצות בשלל הצבעים מעליהם התנשאו.

" כדאי לך עכשיו להכנע , בלק!" צעק ג׳ימס "אה, באמת פוטר..?" "חי בכשף" צעקו שניהם. " לווירסקופ!" צעק ג׳ימס

רגולוס נתלה באוויר מהעקב " חה חה חה " צחקו כל הגרפינדורים. " סקורטמספרה!'" צעק רגולוס ועל לחיו של ג׳ימס הופיע חתך "מה?" הוא מילמל "חה חה חה " צחקו כל הסלת'רינים.

" שתק!" צעקו שיניהם שניהם קפאו. "חה חה חה חה חה חה חה חה חה חה חה חה חה חה חה" התפקע כל האיצטדיון. ג׳ימס ורגולוס הופשרו . והיפו שרביטיהם אך פרופסור מקונגל צעקה " אקספליארמוס!" ושרביטהם טסו אליה .

"בושה וחרפה !!!" היא צעקה בכעס " בושה וחרפה!" היא צעקה שוב.

"להילחם! ככה מעל איצטדיון הקווידיץ׳?? שיניכם מקבלים עונשים!!!" רגולוס וג׳ימס נתנו עוד מבט מתעב אחד בשני והלכו.





אמובלה לסטרעבי כתבה



כל הזכויות שמורות לאמון!!!!!

תגובות

טוב! · 21.01.2022 · פורסם על ידי :אלפווין
היו כמה שגיאות כתיב, אבל חוץ מזה היה ממש טוב!

תודה! · 21.01.2022 · פורסם על ידי :צעד ועוד צעד (כותב הפאנפיק)
אשמח בשמה אם תמליצו על זה...

תודה · 24.01.2022 · פורסם על ידי :צעד ועוד צעד (כותב הפאנפיק)
אנחנו שתי בנות מאותו משתמש אני אביה היא תהילה אז תמיד יהיה שתי הודעות ממנו ....

תהילוס · 10.03.2022 · פורסם על ידי :Emuna 10
כן כן, גם את זה אני כתבתי! תודה שהעלת את זה, תהיל, באמת תודה!🔥

אני רוצחת אותך · 13.04.2022 · פורסם על ידי :דיכאון זה מה שמראה לך את ההיגיון
אמונה למה לא אמרת לי והראת לי? לא יפה זה היה אמור להיצטרף לקלסר המסודר מאוד שלי!
אמברידיג

ממש יפה · 03.05.2022 · פורסם על ידי :ביאנקה די אנגלו
מצחיק מאוד, זאת החברה כתבה? (פריצה! אני חוזרת פריצה) ושלנו? זאת אמונה לסרעבי?

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007