האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אולי הוא השתנה

לאהוב זה כלום.
להיות נאהב זה כלום.
אבל להיות נאהב על ידי מישהו שאתה אוהב, זה הכל.



כותב: Rose Emma Milton
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 282
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומן - שיפ: לילי וג׳יימס - פורסם ב: 10.02.2022 המלץ! המלץ! ID : 13113
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

 

השנה השישית בהוגוורטס:

 

 

דלת התא האחרון ברכבת האקספרס להוגוורטס נפתחה. בפתח עמדה נערה יפהפייה, שערה אדמוני וכהה, עיניה עיני שקד ירוקות בוהקות.

היא השקיפה לרגע על האנשים בפנים, ונכנסה. בספסל השמאלי ישבו שני נערים, אחד עם שיער שופע, שהתעסק בסידור ערמת קלפי טאקי מתפוצץ מטה-ליפול שערם זה על גבי זה. הוא נראה מרוכז מאוד במגדל, אבל בצורה נאה. לידו ישב נער רזה ממושקף בעל רעמת שיער פרוע. 

בספסל הנגדי ישב נער שענד סיכת מדריך, ונראה חיוור מעט באופן לא טבעי. הוא היה שקוע בקריאת ספר. לידו ישב נער שמנמן, עם עיניים קטנות ואף מוארך, ואיכשהו, בעל רושם כללי שהזכיר מכרסם.

"ניחשתי שאתם כאן." אמרה הנערה בפשטות.

"אוואנס," אמר הנער הגבוה בחבורה, שהיה בעל שיער שחור ומבולגן למדי, והרכיב משקפיים. הוא מיהר לעמוד מולה. שלושת חבריו הרימו מבט. ככל הנראה, הנערה מעולם עוד לא ביקרה בתא שלהם על הרכבת. לופיו הניח את הספר על המושב לידו. הנער העכברי ששמו פיטר פיטגרו הפגין עניין גדול בהתרחשות, ונשא את עניו אל ג׳יימס. השניה שבה הביט סיריוס בילדה בהפתעה עלתה לו ביוקר, מכיוון שזרועו זזה שמאלה מידי והוא הפיל את מגדל הקלפים, שהתפוצץ והשמיע קול נפץ כמו של רעם קטן.

"מה מביא אותך ואת ה - אה - יציבה המושלמת שלך לתא שלנו?"

"היציבה המושלמת שלי?" הנערה, לילי, זקפה גבה.

"לפחות ניסית.." מילמל הנער שפניו היו מפוחמים כעת מפאת התפוצצות המגדל.

"סיריוס צודק. לפחות ניסית," היא חייכה אל הנער העומד מולה בשעשוע. ארבעתם הופתעו שוב מהנימה החביבה שלה. היחס התמידי שלה כלפי סיריוס, ובעיקר כלפי ג׳יימס, היה חוסר חיבה בולט. כעת היא חייכה במתיקות.

ידו של ג׳יימס קפצה פתאום אל שערו והוא בילגן אותו, ללא צורך. 

"אז למה באת, אוואנס?"

"באתי לבקש – לא, להציע – אני חושבת שכדאי שנתחיל השנה מחדש. אין טעם לריב כל הזמן, ושמעתי את הסיפור על אגאתה כריס, זה ממש יפה איך שעזרת לה, שתדע לך – אז חשבתי לתת לך עוד הזדמנות." היא נראתה רצינית מאוד בנוגע לזה, והביטה עליו בתקווה, לראות אם יעז לסרב.

"אוואנס! אולי זה יישמע מוזר, אבל אני לא שנאתי אותך כל הזמן הזה, אף על פי שאת שנאת אותי."

"אולי השתנית," אמרה לילי, לאחר שהתלבטה קלות.

"אולי. את אומרת את זה כי התחרטת ואת רוצה לצאת איתי?"

סיריוס השמיע שריקה. פיטגרו נראה נהנה באופן כמעט מגונה, ולא התיק את עיניו מהמחזה.

"אף אחד לא משתנה עד כדי כך, ג׳יימס." היא צחקה.

"היית צריך לצפות לזה, קרניים..." אמר סיריוס.

"ואולי זה יישמע מוזר, אבל אני לא חושבת שאתה משעשע, אף על פי שאתה בטוח שכן." אמרה לילי.

"טוב, טוב. אבל אני וסבר מאוס לא הופכים להיות חברים הכי טובים. אפילו לא בשבילך, אוואנס." אמר ג׳יימס, שטרם איבד מקור רוחו.

"מקובל עליי. אני וסנייפ ב – אה – הפסקת אש." היא הוסיפה, ושלחה מבט לחוץ אל חלון התא.

ג׳יימס שתק לרגע. "אני מצטער,"

"הו, אין צורך."

"בשבילו."

 הנערה חייכה אליו שוב בהיסוס.

הוא התקרב אליה צעד נוסף. היא לא נסוגה. היא עצמה את עיניה לרגע כשהוא העניק לה נשיקה קצרה על שפתיה. מדהים עד כמה גבר נואש מסוגל להיות אמיץ.

"להתראות, אוואנס."

"קוראים לי לילי," והיא מיהרה לצאת מהתא, פניה צבועים באדום עז, כצבע שערה הבוער. 

שריקות וקריאות התפעלות נשמעו בחלל התא כשסגרה את הדלת אחריה. חבריו תלו בג׳יימס מבטים מעריצים. אפילו לופין נראה מתרשם מאוד.

"ואוו!"

"סוף סוף!"

"הנה לך, סבר מאוס!"

סיריוס טפח על כתפו של ג׳יימס בלבביות כשקרס על הכיסא לידו, הבעה של התעלות שפוכה על פניו.

"ראיתם? ראיתם? זוכרים מה קרה בפעם שעברה שניסיתי לנשק את אוואנס? היא –"

"הכניסה לך סטירה בפרצוף." השלים ירחוני בטוב לב.

"עדיין לא הצלחתי למחוק את הפרצוף שלך מהזיכרון שלי," ציחקק רך כף. הוא הבריש את שארית האפר מהגלימה שלו.

"אתה מפנטז על הנשיקה הזאת מאז שאנחנו מכירים!" הוא צהל. קרניים הסתכל עליו.

"אל תגזים."

שלושת חבריו נעצו בו מבט.

"טוב, רק מידי פעם. אבל אולי בפעם הבאה היא אפילו תנשק אותי חזרה –"

"השאלה אם זה יקרה לפני או אחרי שזנב תולע פה יקים מועדון מעריצים על שמכם." אמר רך כף בנבזות. זנב תולע הסמיק.

דלת התא נפתחה, והם השתתקו. באופן מקרי ביותר, לילי שוב עמדה בפתח. היא נראתה סמוקה עדיין, אך כשדיברה היא פנתה לנער החיוור שענד את סיכת המדריך.

"רמוס, קראו עכשיו לכל המדריכים לבוא לתא של המדריכים בשביל לקבל הסברים. לחכות לך שם?"

"כן, אני כבר בא." אמר ירחוני.

לילי הנהנה ועמדה לצאת. היא נראתה מהססת לרגע, ואז הפטירה:  

"וג׳יימס, אני מצטערת, אני בחיים לא אנשק אותך." היא חייכה, ומיהרה לסגור את דלת התא.

"מצטער, חבר." אמר לופין בחיוך, טפח על כתף חברו, סידר את גלימתו ויצא בעקבותיה.

"היא עוד תשנה את דעתה." נאנח ג׳יימס ושקע מעט במושבו.

"אוואנס נשארת אוואנס," פיהק סיריוס.

"אל תיתן לזה להדאיג אותך," אמר זנב תולע.

 סיריוס הביט מהחלון. לפתע חייך.

"תתעודד, כמעט הגענו!" הוא אמר.

תגובות

פליז תגיבווו · 25.02.2022 · פורסם על ידי :Rose Emma Milton (כותב הפאנפיק)
בבקשהה שעל אחד שקורא יכתוב לי מה דעתו זה חשוב לי ממש
ובלי זה ייעלם לי החשק לכתוב עודד
אז בשבילי?
תודה. מעריכה אתכם המון.

אוהבת,
רוז אמה מילטון
אחת שהתחביב שלה הוא להשקיע

וואוו! · 25.02.2022 · פורסם על ידי :צעד ועוד צעד
איזה קוללל
ממש אהבתי! עוד פרק!
רק השורות בהתחלה קצת צפופות...
תמשיכי!

תודה! שמחה שאהבת. · 25.02.2022 · פורסם על ידי :Rose Emma Milton (כותב הפאנפיק)

וואו! · 26.02.2022 · פורסם על ידי :Sam I am
זה פאנפיק מדהים
למה אין המשך? (כן, אני יודעת שזה פיקצר ובכל זאת)

תודה לךךך · 27.02.2022 · פורסם על ידי :Rose Emma Milton (כותב הפאנפיק)
אני חושבת שלא כתבתי המשך מפני שאין לי כל כך רעיון כללי.
הרעיון היה לכתוב קטע קצר, שיגרתי, מחיי היום יום.
אין לי שום רעיון להמשך ראוי או מעניין, ולכן אין לי איך לכתוב.
למי שיש רעיון מוזמן בשמחה לכתוב למ בהודעה פרטית!
אוהבת!

יפה מאוד · 28.02.2022 · פורסם על ידי :albatraoz
הכתיבה שלך ברמה גבוהה, בזה אין ספק. אהבתי גם את העלילה, עד כמה שהיא שגרתית ושקטה יחסית. יצרת אווירה רכה של חברות ואהבה וקסם, מה שמאוד מתאים לדיאלוגים והעלילה, וזה לא תמיד קל. שאפו גדול, תמשיכי לכתוב :)

אני כל כך שמחה שאהבת! · 28.02.2022 · פורסם על ידי :Rose Emma Milton (כותב הפאנפיק)
תודה על התגובות שלכם, במיוחד על זו האחרונה, עשיתם לי את היום!❤
כמובן שאמשיך לכתוב, אין דבר יותר מדהים מזה.
ולחלוק את זה עם אנשים שנהנים מהכתיבה שלי זה כל כך חשוב.
כל מי שאוהב את היצירות והסגנון שלי, מוזמן לקרוא את שאר הפאנפיקים שלי (בינתיים רובם טרם אושרו, אז בימים הקרובים...)
שימו לב - אני כותבת את זה רק פה! למזליסטים שיקראו! בעתיד (מקווה שהעתיד הקרוב) אני עומדת לפרסם עוד פאנפיק ארוך, או אוליי שניים, שכתבתי מזמן.
ממליצה ממש בחום לקרוא אותם כשיתפרסמו! על תשכחו להגיב!
אוהבתת

וואו · 12.04.2022 · פורסם על ידי :Mr. Glam
עוד פאנפיק מדהים מבית היוצר של רוז ;)
אהבתי מאוד.
הכתיבה מדהימה, הכל מנוסח היטב, האווירה של הסיפור מהנה ורגועה, קלילה כזו.
יש לי רק בעיה אחת כאן; השימוש שלך כמה פעמים ברצף במילה נער בפסקה שתיים ושלוש. זה הפריע לי קצת. יש הרבה מילים אחרות בעלות אותה משמעות שתוכלי להשתמש בהן. סומכת עליך למצוא חלופה אחרת.
חוץ מזה הפאנפיק נהדר, כמו כל מה שראיתי שכתבת עד כה.
תמשיכי לכתוב ולהשתפר, חסרים כאן הרבה פאנפיקים ברמה טובה כמו אלה שאת כותבת.
שלך, נעמה ^^

מדהים · 17.04.2022 · פורסם על ידי :נקמת האלפקה
אני כל כך אוהבת את הכתיבה שלך!
תמשיכי ואל תפסיקי לעולם 3>

תודה! ♥︎ · 17.04.2022 · פורסם על ידי :Rose Emma Milton (כותב הפאנפיק)
אני לא מתכוונת להפסיק. את מוזמנת לקרוא גם את שאר היצירות שלי!

כתיבה מעולה · 18.04.2022 · פורסם על ידי :רינג
אהבתי את הרעיון :)
האם הקטע שפיטר מעריץ שלהם זה אמיתי או שהוספת את זה סתם כך?
כי זה ממש נחמד ^^

תודההההה · 18.04.2022 · פורסם על ידי :Rose Emma Milton (כותב הפאנפיק)
איני יודעת מה כוונתך במילה 'אמיתי',
אבל זה הרושם שאני קיבלתי מהסיטואציות שרולינג תיארה.
אגב – אהבת את הרעיון או רק את התגובה?

נחמד. מילה נחמדה. תודה רבה.

*Still smiling*
🙂

וואווו · 21.04.2022 · פורסם על ידי :harrypotter111
את כותבת מהמם!! אהבתי ממש.
הדמויות יצאו לה פשוט מעולה, רואים שממש הבנת אותם ובעיני החלק הכי קשה בלכתוב על דמויות אחרות זה לקלוט אותם בצורה נכונה - ופה לגמרי הצלחת.
אני יכולה ממש לדמיין את הסיטואציה הזאת, מה שמראה עד כמה הכתיבה שלך מדויקת.
בעז"ה אחרי החג אני אשמח לקרוא את שאר הקטעים שלך!! קטע מעולה.

חזרתי הנה! · 23.04.2022 · פורסם על ידי :רינג
את כל הקטע אהבתי! (כאילו את כל הפאנפיק)

אבל בתוך הקטע אהבתי את הקטע של זה בנוסף!

תודה, ידיד יקר. · 24.04.2022 · פורסם על ידי :Rose Emma Milton (כותב הפאנפיק)
הבינותי. נחמד מצמדך להגיב על התגובה שלי על התגובה שלך.
לול

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007