האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מי אתה פרופסור פליטיק?

מה קורה כשיום אחד באמצע שיעור לחשים מגיע אורח מסתורי ומבקש לדבר עם המורה?



כותב: אליאביאיר
הגולש כתב 6 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 214
-1073741824 כוכבים (-1073741824) 2 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר ועולמו - זאנר: סיפור עלילה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 05.04.2022 המלץ! המלץ! ID : 13193
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

"ובכן" אמר פרופסור פליטיק "התחלקו לזוגות ונסו אחד על השני את הלחש 'קראנוטיוס' ואל תשכחו, כל הלחשים המבלבלים נועדו אך ורק לשם שעשוע ולא לשם התקפה או משהו כזה". הכיתה התחלקה לזוגות הרגילים והתחלו לתרגל, רון והרמיוני התווכחו מי יבצע ראשון את הלחש. "אבל הרמיוני" טען רון "אם תבצעי עלי את הלחש אני אתבלבל ולא אוכל לעשות אני את הלחש עליך". הרמיוני צחקה "ואם תבצע עלי את הלחש אני אתבלבל ולא אוכל לבצע עליך את הלחש", "אין סיכוי שאני אצליח על הפעם הראשונה" החזיר רון "וחוץ מזה בא נתערב שלא משנה כמה מבולבלת תהיי עדיין תצליחי יותר ממני". ויכוחם נגדע באחת עם פתיחת הדלת וגובלין זעיר נכנס בצעדים בוטחים לכיתה ופנה להארי שעוד ניסה לתרגל עם נוויל את הלחש 'סליקומיה' משיעורי הבית. "פיליוס כאן?" ציפצף הגובלין בקול צרחני. הארי הצביע לכיוונו של פליטיק בעודו תוהה מיהו הגובלין המוזר הזה. הגובלין פנה לכיוון פרופסור פליטיק שהיה עסוק בניתוח הלחש בשביל שיימוס פינגען ותומאס דין "אם תסתכלו בעמוד 56 בספר שלכם תוכלו למצוא את ההבדל העיקרי בין 'כראנותיוס' ל'קראנוטיוס' בעקר באורך ההשפעה וכן בתכלית ה-" קולו נעצר ברגע שהוא ראה את הגובלין. 

"שלום לך פיליוס" ציחקק הגובלין בקולו המעצבן "אתה עוד זוכר אותי?". פרופסור פליטיק האדים וגמגמם "מה נשמע דוקטור גרימהורק?... כמה זמן לא נפגשנו". "אכן, זמן רב" הסכים הדגובלין שעכשיו נקרא 'דוקטור גרימהורק' "בא ניגש ישר לעניין, הרי בתור המדען שהפך אותך מגובלין לחצי קוסם בוודאי לא תהסס לעזור לי באיזה פרויקט קטן" חשף הגובלין שיניים ברשעות "פרויקט קטן כמעט כמוך". פרופסור פליטיק החוויר ורעד "גרימהורק, לא לייד התלמידים, בבקשה". "אה?" ציקצק גרימהוק בלשונו 'לא סיפרת להם את סיפורך?".

הארי נעמד "הוא לא סיפר, ואם זה עניין פרטי שלו אנחנו גם לא רוצים לשמוע". "פיליוס, פיליוס, תמיד היית כזה פחדן, אתה מפחד מהצד הגובליני שלך? או שמא אתה מעדיף לשכוח את כל מה שעשיתי בעבורך?" הדוקטור קרא בעודו מישיר מבט לעבר פליטיק המזיע והרועד. הגובלין התיישב בכיסאו של המורה והתחיל לספר "פיליוס נולד למשפחת גובלינים במחוז הצפוני לייד בובארטון ושם קיבל את שמו גריפילטוק, אך הוא תמיד שנא את היותו גובלין מפני שכל הגובלינים עתידם לעבוד בבנק או להיות מחוסרי עבודה וגריפילטוק לא רצה לעבוד בבנק. הוא בא אלי, החכם בגובלנים דוקטור גרימהורק וביקש שאפוך אותו לקוסם. כשיצא מביתי חשבת איך אוכל להפוך אותו לקוסם ולפתע עלה בי רעיון גאוני. יצאתי החוצה ופגשתי קוסם גבוה, בעזרת עץ סמבוק ואלה קוצנית עילפתי את הקוסם ולאחר מכן כרתתי את ראשו. מראשו לקחתי 3 שערות והכנסתי לתוך שיקוי פוליצמי. בטח כבר למדתם בשיעור שקויים שתופעות השיקוי הפוליצימי פועלות אחרת על גובלינים. גריפילטוק שתה מהשיקוי אך בגלל שהוא גובלין שינה רק את צורתו ולא את גובהו שנשאר אותו דבר. כמו כן, השיקוי הזה השפיע לו על כל החיים ולא השתנה לאחר שעה כמו ששיקוי פוליצימי משתנה בבני אדם. כך שגריפילטוק שינה את שמו ל'פרופסור פליוס פליטיק'. כששמע פיליוס על כך שרצחתי קוסם בשביל השיקוי הצטער נורא ורצה לבטל את המעשה אך כמובן את הנעשה אין להשיב ופיליוס נשאר פיליוס לנצח נצחים.

פרופסור פילטיק היה לבן כולו והתחיל לבכות, רון הניח יד מנחמת על כתפיו. "אנחנו תמיד נאהב אותך" לחשה הרמינוי, "גם אם אתה גובלין וגם אם אתה קוסם". בינתיים דמבלדור הוזעק ותפס את דוקטור גרמהורק. "מה תעשה לי?" צרח הגובלין ודמבלדור ענה "כלום, חוץ מלחש שינוי זיכרון קטנטן, מישהו מהתלמידים מתנדב לעזור?" הרמיוני התנדבה כמובן וגם לבנדר בראון.
דמבלדור קרא "אובוואליטי", הרמיוני ענתה "קראנוטיוס" ולבנדר סיימה "סליקומיה".

לאחר מכן דמבלדור הורה לנוויל ופרוואטי לקחת את פרופסור פליטיק למרפאה ולשאר התלמידים לחזור על השיעור ולתרגל.

כשהמצב נרגע קרץ רון להרמוני "בסוף את ניסית את הלחש ראשונה, עכשיו תורי."

תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007