האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אילו הייתי מכשפה

אילו הייתי מכשפה, יומני היקר, אילו רק הייתי מכשפה…



כותב: שוקו חם
הגולש כתב 17 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 170
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: ייאוש - שיפ: ג׳ן - פורסם ב: 06.04.2022 המלץ! המלץ! ID : 13199
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

אילו הייתי מכשפה, יומני היקר, אילו רק הייתי מכשפה…

אילו הייתי מכשפה הייתי עכשיו יושבת בספרייה, בולעת מאמרים על תולדות הכישוף; שריפת המכשפות במאה ה14, מהפכת הגובלינים, ועוד כל מני שמות שאין לי מושג מה בעצם הם אומרים.

אילו הייתי מכשפה הייתי צועדת במסדרון עם חברותי ושרביט ביד, הסמל הגאה של בית הפלפאף מתנוסס על חזי, על גלימתי, אילו רק הייתה לי גלימה.

אילו הייתי מכשפה הייתי משחקת בחדר המועדון, נחה קצת, קוראת עוד, משחקת ומדברת עם חברותי, אילו היה לי מקום חם ואוהב כל כך.

אילו הייתי מכשפה הייתי יושבת בשיעור שינויי צורה ולומדת בהתלהבות על אנימאגים, צופה בפרופסור הופכת עצמה לחתולה…

אילו הייתי מכשפה הייתי נהנית לרוץ במדשאות הרחבות, לנשום את האוויר המלא כשפים ולנופף בשרביטי.

אילו הייתי מכשפה הייתי עושה את שיעורי הבית בתורת הצמחים, לומדת לקלף צמחים מיוחדים ולגרד שורשים.

אילו הייתי מכשפה הייתי כותבת בך, יומני היקר, במיטה הצהובה והשחורה שלי, עם עט נוצה ולא עם עיפרון.

אילו הייתי מכשפה הייתי טסה על מטאטא מעל כולם, תופסת את הסניץ׳ ראשונה.

אילו הייתי מכשפה הייתי מכינה חיבור באסטרונומיה על תנועות הכוכבים, ומייד ממהרת לרשום את מרכיבי שיקוי המוות החי.

אילו הייתי מכשפה הייתי משחקת עם חברתי הטובה בשחמט קסום ובטאקי מתפוצץ.

אילו הייתי מכשפה הייתי יוצאת בשמחה לסופי שבוע בהוגסמיד וחוזרת עמוסת ממתקים מהדובשנרייה וחוויות.

אילו הייתי מכשפה הייתי קוראת את ״הנביא היומי״ ופותרת כמובן את כל החידות.

אילו הייתי מכשפה הייתי משתעשעת במדשאה עם החתול שהייתי מקבלת.

אילו הייתי מכשפה הייתי ממהרת לינשופיה, לשלוח מכתב לאמא ואבא שנמצאים בבית…

אילו הייתי מכשפה הייתי מזכה את הבית שלי בעשרים נקודות בית בחודש לפחות.

אילו הייתי מכשפה הייתי מטיילת בין החדרים בהוגוורטס, בוחנת אותם.

אילו הייתי מכשפה הייתי יוצאת להשתכשך באגם השחור ולהביט בבנות הים.

אילו הייתי מכשפה הייתי מתכוננת למבחן בלחשים, לומדת על מבנה השרביט וקוראת ממילון לחשים גדול.

אילו הייתי מכשפה הייתי מתיידדת עם כולם: אפילו עם הספרנית, גברת פינס, עם פילץ׳ ועם מצנפת המיון…

אילו הייתי מכשפה הייתי אוכלת באולם הגדול וזורקת בדיחות לתלמידות אתי בבית, בזמן שכולן היו מקשיבות.

אילו הייתי מכשפה הייתי מאלפת סקרוטים, כמה שהאגריד רק ירצה.

אילו הייתי מכשפה היה לי שרביט מעץ אגוז, 28 ס״מ עם נוצת עוף חול.

אילו הייתי מכשפה היתה לי גלימת טקס יפהפיה בצבע אדום.

אילו הייתי מכשפה היה לי פטרונוס של ארנבון קטן ומתוק.

אילו הייתי מכשפה הייתי מקבלת מאה במבחן בלחשים.

אילו הייתי מכשפה, יומני היקר, אילו רק הייתי מכשפה…

חיכיתי אחת עשרה שנים.

אבל המכתב מהוגוורטס לא הגיע.

כולם אומרים לי שהוא כבר לא יגיע, אני כבר בת ארבע עשרה, ובגיל כזה לא מגלים כוחות קסם… הם קוראים לזה סקיב.

אבל אני עדיין מחכה… מחכה למכתב מהוגוורטס, האבוד.

שלך,

ארבלה פיג, מכשפה עזובה.

 

 

 

 

 

נ.ב. כל מי שמזדהה עם היומן שלי, כל מי שמחכה כבר שנים למכתב שלא מגיע, מוזמן לכתוב בתגובות למטה.

תגובות

וואו. · 09.04.2022 · פורסם על ידי :The Prey
פאנפיק מדהים ומרגש.
מזדהה!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007