האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

המפלה של זוריגון 5

אי שם בכוכב זוריגון 5...



כותב: Dolphin
הגולש כתב 113 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 359
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: נמר הכסף - זאנר: חזק, מהיר, נמר, חזק - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 30.05.2022 המלץ! המלץ! ID : 13315
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

https://i.ibb.co/0Crgtcp/image.png

אין ויתור זכויות, תרקדו




שליט הכוכב של זוריגון 5 נהנה מאוד משעת הכיף עם הצעצוע האהוב עליו.
חייליו המודאגים, שכמוהו נראו כאנשים שריריים בצבעים שונים וצורת ראש ייחודית, היו תמיד מציצים מאחוריו בדאגה כאשר היה מתעסק עם הכפתורים על סיפון החללית שנעה במסלול סביב הכוכב, ובוחר איזה כוכב הוא מעוניין לפוצץ עכשיו.
"אוווו! אני רוצה עכשיו לפוצץ אותו!" קרא הפיל האדום בקולו הצייצני להחריד. "תן לי הפעם!"
שליט הכוכב הזיז הצידה אחד המדענים והתביית על כוכב אדמדם ושומם למראה.
"זה כוכב המאדים השוכן במערכת השמש," ציין מדען בתפקיד השגחה, שהיה בעל גוף ירוק בהיר. "אתה מעוניין לפוצץ אותו?"
"כמובן! כמובן!" הצטווח הפיל האדום. הפיל האדום, שלמעשה היה כחול, היה המנהיג הבלתי מעורער של בני מינו בזוריגון 5 - הכוכב החמישי הכי חשוב מבין כל מאה כוכבי זוריגון שבגלקסיית זוריגון.
הוא לחץ על הכפתור האדום הענקי והמסך העליון הציג את ההתפוצצות האדירה.
"עוד! עוד!" קרא הפיל האדום וקיפץ באוויר בהתרגשות, גלימתו הכחולה מתנופפת מאחוריו. "אני רוצה את הכוכב עם הצבעים המצחיקים!"
"זהו כדור הארץ, למעשה!" קרא המדען והתקרב אל לוח הבקרה בחשש. "זהו כוכב בעל צורות חיים תבוניות, וקיים סיכוי קלוש שתיפגע באחד מ-"
"ספר את זה לאחים שלך! הא!" הפיל האדום הטיח את ידו בכפתור לחרדתו של המדען.
צוות מפעילי ספינת החלל בהו כולם בצג המסך בשעה שקרן הלייזר שנורתה בשגגה מזוריגון 5 עשתה את דרכה אל כדור הארץ.
"זה… לא טוב. בכלל לא טוב," מילמל המדען המשגיח בחשש.
"נו מה הסיפור? כולה צורות חיים!" קרא השליט בביטול, באופן שהבהיר לאנשיו שהוא לא מבין כלל את השלכות מעשיו.
כמה בחורים מודאגים בגלימות כתומות הקלידו בקדחתנות מול מסך תצוגה אחר.
הפיל האדום החמיץ את פניו.
"נו למה הוא לא מתפוצץ!" ילל. "אני עשיתי שהוא יתפוצץ!"
"אדוני, בבקשה," אמר המדען מאחוריו. "אנחנו מנסים לברר במי בדיוק פגעת. כי האנרגיה שהקרן הזאת מייצרת יכולה לשנות לגמרי את המבנה המולקולרי של יצור שזה פוגע בו. בפעם האחרונה שהיא נוסתה על מישהו, הוא הפך למשתמש רגיל ביום ושועל בלילה."
"כך נראה הדבר," אמר אחד מכתומי הגלימה בנימה קודרת. "איתרנו את העצם שספינת החלל פגעה בו. מתברר שזהו איש העסקים אסטבן חימנז."
"אסטבן חימנז!" צווח הפיל האדום, שכלל לא דמה לפיל. "האויב המושבע שלי!"
אנשי הצוות קפאו במקומם.
"אתה מכיר את אסטבן חימנז?" שאל המדען הירוק לידו וגירד את ראשו במבוכה.
שליט זוריגון 5 הניד בראשו לשלילה.
"אין לי מושג מי הוא!" אמר. "אבל כדאי שנשלח לו אות!"
המדען הירקרק עמד למחות שהשליט לא יודע לשלוח אותות, ושגם לא כדאי להם לעזור למישהו שעשוי להיות אויב פוטנציאלי, אך הפיל האדום כבר היה שקוע בהתעסקות עם לוח הבקרה.
"ו… הנה!" הוא צייץ ולחץ על הכפתור האדום שעה שכוכב אקראי התפוצץ. "שלחתי לו אות! מקווה שיוכל זאת לראות!"
"אוי לא," קראו אנשי צוות מאחורה, שלבשו גלימות סגולות. "אנחנו מזהים צורת חיים שמתקרבת למסלול של הכוכב שלנו. זה מתקדם פי מאה יותר מהר מכל חללית שאי פעם נתקלנו בה. ומתחת לנקודה הזו רשום 'נמר הכסף'".

נמר הכסף הצליח לזהות בעזרת היכולות העל־טבעיות שלו את האות שנשלח לכיוונו. הוא יודע שעליו למהר, כי חש שהדבר נוגע למציאות החדשה שאיתה נאלץ להתמודד - איש עסקים ביום ונמר בלילה.
הוא זינק גבוה מספיק כדי לשבור את מחסום האטמוספרה והחל לטוס בעוצמה, במהירות, בנמרות וגם בעוצמה לכיוון היעד הלא נודע.


"הא! נוכל כעת לתקשר איתו!" קרא הפיל האדום והחזיק רמקול ששימש להודעות לאנשי הצוות. הוא כיחכח בגרונו. "נמר הכסף! לעולם לא תוכל לעצור אותנו! אנחנו ניקח את הכוחות שלנו חזרה לזוריגון 5! אהאהאהאהאהאה!"
כמה מדענים מזועזעים ניתקו את מכשירי הקשר שלהם והתנודדו מכיסאם.
"נראה מה הוא יחשוב על זה! הוא בטח ישקשק מפחד!" קרא השליט בידיים פרושות לרווחה.
הפיל האדום חי באשליה כבר יותר מדי זמן. אבל כשאתה יורש הכתר, גם האנשים עם ההחלטות הכי נכונות לטובת אנשי הכוכב לא יוכלו להחליף אותו.
תושבי זוריגון 5 תלו תקווה רבה בפיל הכחול בזמנו, והוא אכן הוביל את זוריגון לעשירייה הפותחת של כוכבי הזוריגון החשובים ביותר. אך מאז שבנו הכסיל החליף אותו, כל אנשי הכוכב, החל בצוות המדענים והאסטרונאוטים המסור, החיילים ששירתו בצבא זוריגון, וכלה באנשים הפשוטים - איש מהם לא ציפה שמקום הכבוד של זוריגון 5 ישרוד כמה שהוא שרד. אבל הפעם - הפעם נראה שזה עבר את הגבול. מועצת זוריגון תוריד אותם במקרה הטוב לדרגת זוריגון 100, ובמקרה הגרוע יותר תדיח אותם ממושבת החלל הזוריגונית לתמיד. זאת הולכת להיות מפלה גדולה.
"מפלה גדולה! הא!" הצטווח הפיל האדום. "נמר הכסף לא יראה את זה בא!"

נמר הכסף כמובן ראה את הכול בא. הוא ידע שאלה החייזרים הטיפשים שנתנו לו את כוחותיו, והוא ידע את הכניסה הסודית לחללית שלהם, על אף שהיה חזק מספיק כדי לפרוץ לספינה גם ככה. נמר הכסף מצא את עצמו כעת פנים אל פנים מול החללית.


"אבוי! נראה שהוא מצא את הכניסה הסודית!" קרא אחד המדענים. אנשים רבים קמו ממקומם והסתובבו, אבל אף אחד לא הסתובב מספיק מהר בשביל נמר הכסף. רגע אחד הוא נראה בפתח, וברגע הבא הוא עמד מול הפיל האדום והטיל אימה על אנשי הצוות.
"אני נמר הכסף!" אמר נמר הכסף בטלפתיה לכל הסובבים. נמר הכסף חייך. "אתם רשאים לנסות להביס אותי."
הקרב הסתיים יותר מהר משהוא התחיל. אף אחד מהאנשים על הסיפון לא ראה את נמר הכסף בא לקראתו - רק הבזק של פרווה מפוספסת ואגרוף.
תוך שניות היו כולם בלא הכרה, מלבד הפיל האדום שכרע על ברכיו באמצע החדר והתחנן לרחמים.
"בבקשה, נמר הכסף!" הוא יבב. "בבקשה אל תהרוג גם אותי!"
"אל תדאג," הרגיע נמר הכסף, שכלל לא היה נמר. "אני לא כאן להרוג אותך. אני כאן להציע עסקה."
"באאאאמממממת?" הפיל האדום שוב קיפץ על רגליו, ונמר הכסף התחרט על שבכלל הציע.
"אני הרי סוגר עסקאות ותוקף במהירות בזק," אמר נמר הכסף. "רק שהפעם בילבלתי את הסדר."
"הא! מעולה! בכלל לא דאגתי!" אמר השליט של זוריגון 5 ללא שמץ של כנות. "אני מסכים לעסקה!"
הפיל האדום לחץ את ידו של נמר הכסף. שליט חכם יותר אולי היה מוודא קודם מהם הצדדים בעסקה, אך הפיל האדום פעל בעיקר על פי אינטואיציה ותפיסה של הרגע הזה.
וכאשר נמר הכסף יצא שוב ביציאה הסודית וטס במסלול מחודש אל כדור הארץ, וצוות המדענים של הפיל האדום התחיל להתאושש, פנה אליו המדען המשגיח ושאל אותו: "תגיד, אתה לא סגרת במקרה עסקה עם האויב או משהו, נכון? אתה לא מכרת לו את הכוכב בתמורה לגביע גלידה."
"מה פתאום," התגונן השליט והחביא את גביע הגלידה, אם כי ניתן לשמוע שקולו היה אפילו יותר צייצני מקולו הצייצני הרגיל, דבר שקרה רק כאשר היה הפיל האדום משקר באופן מובהק. "אני לא עשיתי דבר כזה! מדוע שאעשה דבר כזה!"
המדען עיסה את מצחו בתסכול ונאנח.
"זאת הפעם המאה שאתה עושה את זה. הפעם המאה."




הפאנפיק דורג PG מטעמי כמות פאנפיקים תלת ספרתית. הולי שיט.

אגב סתם צחקתי בקשר לויתור זכויות, לכו לערוץ של Omer Rabinovitz‏ או שתכתבו נמר הכסף ביוטיוב זה פשוט מדהים.

תגובות

אממ · 01.06.2022 · פורסם על ידי :The Prey
מדהים. פשוט מדהים.

הוא חזק ומהיר והוא נמר והוא גם חזק · 19.08.2022 · פורסם על ידי :Sophie Foster
וואו פאנפיק על נמר הכסף—
גאוני.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007