האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

שנותיו הראשונות של הארי פוטר

רוצים לדעת את קורותיו של הארי בילדותו? קראו את הפאנפיק הזה וקבלו טעימה מחייו של הארי, עוד לפני שפגשנו אותו ביום שלפני יום הולדתו ה-11.



כותב: מקגונוגלית
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 129
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 06.06.2022 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 13331
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

הארי היה רק בן 5. הוא התחבא מתחת לשולחן. השולחן היה אפלולי למדי, אך לפחות ידע שדאדלי לא יחפש אחריו. טוב, ידע  זאת מילה מוגזמת. אפילו חשב. היה סיכוי קלוש שדאדלי לא ימצא אותו. לאחר זמן מה יצא החוצא ונתקל הישר באחד החברים של הביריון. לאחר שהובא לדאדלי, דאדלי חשב עם חבריו מה לעשות עם הארי. בהתחלה רצה לבעוט בו, לאחר מכן רצה להשפיל אותו ולצחוק עליו. אך הדברים הבאים היו יותר כמו להרביץ להארי כהוגן. לבסוף החליט לעשות את כל השלושה. אך, לפני שהתחיל לרדוף אחריו ראה הארי את דאדלי תלוי מקרסוליו במהופך. כמובן, שאחרי הפעם הזאת, לא הרשו לו לצאת מארונו במשך חודש.

אבל אתם בטח מבינים שגם כעבור חודש חייו של הארי לא היו פשוטים מאוד. באמת באמת שהוא ניסה להיות רגיל, זורם, נוכח בצורה רגילה, פשוט להיות כמו כולם! אבל המציאות לא תמיד נענתה למשאלתו.

יום אחד, לא הרבה אחרי מקרה "תליית העטלף" כפי שכינה אותה הארי בליבו, חזר הארי מהגן לבדו, ומרחוק ראה את שפם המברשת של הדוד ורנון מרקד (יחד עם הדוד ורנון) סמוך לעץ שבגינה. כשהתקרב יותר, ראה הארי יונה שמנסה להימלט מחפצים שונים שהשליך עליה הדוד ורנון. היונה לא עפה טוב, כנראה שנפגעה, ונראה היה שהדוד ורנון עומד ללכוד אותה.

הלוואי ש.. חשב הארי מבלי לדעת את ההמשך, ושניה אחרי זה, נפל ענף בינוני וקוצני למדי על פדחתו של הדוד ורנון. היונה הפטירה המיית ניצחון, היישירה מבט תודה אל הארי, הנמיכה טוב מעל הדוד ורנון הדואב והשאירה לו מזכרת נאה על אפו.

הארי היה משועשע לראות את דודו לכוד תחת הענף, מתנועע כה וכה, ומנסה להזיז את פניו כדי למחות את המזכרת מהיונה.

וגם עם הדודה פטוניה העניינים לא הלכו חלק.. יותר מדי פעמים כאשר הארי היה בסביבה, כבה הבלנדר שלה בדיוק כאשר הכינה את מחית האגסים ומלפפונים חמוצים האהובה על הדוד ורנון. גם האור בבית כבה בעת שאירחה אורחים חשובים, והשפתון שלה נמרח על שפתיה לפני אירוחים חשובים כאלה, בצורה ששיוותה לפניה צורה של ליצן שבמקרה הטוב היה עליז ובמקרה הרע, במיוחד עבור הארי, היה ליצן עצוב.

 

 

 בנוסף למקרים האלה, היו עוד פעמים רבות שבהן העניינים נפתרו לטובתו של הארי, מבלי שבאמת יבין למה ואיך. בלילות היה חולם שהכל מסתדר, ושיום אחד יקרה איזה נס שיוציא אותו מהמשפחה הזאת שכל כך כל כך לא התאימה לו. אבל השנים עברו ומה שהשתנה היה רק שמות הגנאי שדאדלי המציא עבורו, עוצמת הדציבלים של הצרחות של הדודה פטוניה, ורמת עיקום השפם וגרגורי הזעם של הדוד ורנון.

 עד ש.. המשך יבוא...

 

תגובות

וואו זה ממש טוב!!! · 07.06.2022 · פורסם על ידי :coral5
את כותבת ממש מדהים!

המשך! · 07.06.2022 · פורסם על ידי :The Prey
רעיון יפה ומקורי:)
כתיבה יפה:)

ממש יפה! · 07.06.2022 · פורסם על ידי :מישהי שאוהבת הארי פוטר
יאללה המשך(:

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007