האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

סמנטעל

אמ
הארי משחק סמנטעל
נכתב לתחרות הפורטלדל



כותב: Conan Gray
הגולש כתב 14 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 302
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: קומדיה נראלי? - שיפ: אמ - פורסם ב: 14.06.2022 המלץ! המלץ! ID : 13370
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

 

הארי פתח את מחשב הHP החדש שמשרד הקסמים העניק לכל עובדיו.מכתבים הפסיקו להגיע ללשכת הגילאים, וכמה מההילאים עזבו למען הלשכה החדשה - "לשכת תקשורת אלקטרונית". "היי הארי, הצלחת את הסמנטעל היום?" הילאי צעיר בשם ג׳ף ברונוס פנה אליו בחיוך. "אה, לא," הארי ענה לא בהינד ראש עייף ומבולבל. ג׳ף לא היה האיש הראשון בשבוע האחרון שפנה אליו עם השאלה הזו, מאז  ההתחדשות הדיגיטלית. 'איזה בלבול בשכל,' חשב הארי, 'למה צריך מחשבים?'.

 

"רונלד וויזלי!" הארי רטן. כבר שתי דקות שהוא מנסה להשיג את תשומת ליבו של רון, אשר היה שקוע במחשבות כאילו אין עולם בחוץ. "אה, היי הארי," רון סובב את ראשו לרגע וחזר להיות תקוע בתוך המחשב. "מה אתה עושה שם?" הארי גלגל עיניים. 

הארי הנמיך את צג המחשב הנייד של רון עד לזווית של 45 מעלות. "אני מנסה לפתור את הסמנטעל," רון מלמל בשקט ובמבט כעוס, "ועכשיו אני אשמח אם תתן לי להמשיך." רון הרים את גבותיו וגלגל עיניים, פתח את מחשבו, ושקע בו מחדש. 

"רגע, רון! מה זה סמנטעל?" רון כמעט שקע בתוך ארץ הסמנטעל, אך הארי מנע ממנו. "זה, אמ, משחק כזה. אתה צריך להקליד מילים, ולפי הקרבה הסמנטית שלהם אתה צריך לנחש את המילה שנבחרה ליום הזה. אבל הבעיה היא, שזה בלתי אפשרי! אני כבר בנסיון ה200 שלי, ואפילו לא חציתי את רף אלף המילים." כמובן שהארי לא הבין כלום מהסברו של רון, אבל לא נורא. רון נתקע בתוך מסך המחשב המהבהב שוב, והארי חזר למשרדו.

 

הארי פתח את מחשבו, שוב. הוא נכנס לאפליקציה, שמה "הרמיוני". הוא הקליד באיטיות על המקלדת הכסופה של הלפטופ "סמנטעל", ונכנס לתוצאה הראשונה שטענה כעבור 0.42 שניות. 

'הממ, אז צריך להקליד מילים אקראיות?' חשב הארי. 'אז.... מריונטה'.

המילה שהארי הקליד הגיע לקרבה סמנטית של 3.47.

'טוב, משהו אחר....  אצטרובל'. 

9.83.

'אממ, טנגו? שמיכה? שניצל? שנורקל? חרטומים?' הארי היה אובד עצות. 

 

כעבור שבע שעות, כאשר הגיע המאבטח של המשרד לנעול את דלתות לשכת ההילאים, הוא נתקל באור מבצבץ בקצה המחלקה.

מדשדש לשם באיטיות עם שרביט שלוף, רג' המאבטח פלט צווחה קטנה למראה רוח רפאים זומבית.

סליחה - הארי, המכור לסמנטעל.

הארי היה כל כך שקוע במחשבות, עד שלא שם לב לזמן שחלף. הוא לא שם לב ל473 השיחות שלא נענו מאישתו הזעומה ג׳יני בטלפון הנייד החדש שלח, הוא לא שם לב לכך שרון חלף על פניו ועזב את המשרד בלעדיו כבר לפני שעתיים, והוא גם לא שם לב לרג' המסכן שכעת ניסה לגרום לו לשים לב אליו. 

כל מה שהארי שם לב אליו הם 16730279 הנסיונות הכושלים שלו לעבור את הקרבה הסמנטית של 30.65 אל המילה שנבחרה ליום הזה.

אוי לא, איזה אסון, הארי התמכר למשחק הארור בשם סמנטעל, שאולי נחשב יותר הקללה מאשר משחק אינטרנט פשוט.

סמנטעל. המשחק שלעולם לא תצליחו לפתור.

 

 

 

תגובות

הידד, גררנו לשם גם את הארי! · 16.06.2022 · פורסם על ידי :Inevitable
סמנטעל שילמו לך בשביל פרסומת?
לפחות היא כתובה טוב.

חח · 16.06.2022 · פורסם על ידי :Conan Gray (כותב הפאנפיק)
תודה רבה לך

חחה · 26.06.2022 · פורסם על ידי :תולעת - ספרים
אהבתי

וואוו · 04.08.2022 · פורסם על ידי :פלר חצי וויליה
וואוו חח זה כזה טובבב

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007