האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

נוטרי הטבעות

פאנפיק זה הוא הניסיון שלי לכתוב המשך לטרילוגיה האלמותית 'שר הטבעות'. הוא מתרחש לאחר מפלתו של סאורון, אך בטרם עזבה ספינתו של אלרונד.



כותב: אלבוס יוסף רידל
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 195
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: שר הטבעות - זאנר: הרפתקאות\מתח. - שיפ: קיימים כמה, אך הם שוליים בלבד. - פורסם ב: 30.06.2022 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 13424
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

זהו הפרק הראשון, מבוסס על עלילה שיצרתי בזמנו כאשר סיימתי לקרוא רת הטרילוגיה. השם 'נוטרי הטבעות' מתייחס לאלרונד, גלדריאל וגנדלף, המחזיקים בשלוש טבעות-הכוח של העלפים, ואולי גם לעוד כמה דברים. אם הפרק הראשון יתקבל טוב, אוסיף עוד פרקים.


 

אולם השיש רחב-הידיים היה מלא מפה לפה, וסביב שולחנות הלבנה המפוארים נשמעו צלילי שיחה עליזה, מרובת משתתפים. האורחים כולם עסקו באכילה, שיחה ושתייה, חוגגים את המאורע המיוחד. לא בכל יום מתחתן זוג מלכותי ורם מעלה כזה, בוודאי לא זוג שתרם להצלת הממלכה כה רבות. עלילותיהם של השר פרמיר והגבירה אאווין נודעו לתהילה בכל ארצות המערב, אך ברוהן וגונדור יותר מכולן. מובן מאליו שלאירוע כזה יגיעו שגרירים מכל האזור, ואף ממקומות כה נידחים עד ששמם טרם נשמע בכל ארצות המלך.

ואם במלך עסקינן, זה זמן-מה שהוא נעדר מן האולם, על אף היותו אורח הכבוד. דמותו התמירה והאצילית לא נראתה בכס הגדול שהוכן לכבודו באולם, אך לא נמצא אדם אחד שהלין על כך - המזון היה משובח והשיחה מרתקת, ובראש השולחן המרכזי ישבו החתן והכלה, נושא חשוב לשיחה בפני עצמם. תרמה לכך גם סקרנותם של האורחים, שהחלו להתעניין בשליחיהן של הארצות הרחוקות.

היו שם שרי גמדאים, זקנם הארוך משתלשל כמעט לתוך מנות האוכל הטובות, שרי עלפים נאווים מריבנדל ולוריין הרחוקות ואף שני זוטונים, פריאיין בלשון הנעלה. הללו עוררו סקרנות למעלה משאר השגרירים, אף יותר משליחי הארצות שנכנעו למרות המלך, אלו שנשלטו בידי האפלה ממזרח. אך זה שנה אחת חלפה מאז נפלה מצודתו של שר האופל, וכבר באו משרתיו להתדפק על דלתות המלך ולבקש מחילה. וזוהי הסיבה להתעניינות הרבה בזוטונים; כי הללו, או הוביטים בלשונם-שלהם, חדרו לתוככי הארץ השחורה והשפילו ארצה את הצריח האפל, וסייעו בהפלת רפאי החשכה מצריח הכשפים אשר מעמק מורגול.

אך אלה השניים, שמפאת גודלם הבלתי-רגיל לגבי הוביטים אולי לא ראויים היו להיקרא זוטונים, כלל לא שמו לבם לקהל הגדול. השניים שקעו בשיחה ארוכה עם מלך רוהן הצעיר, אאומר, ונראו כחבריו הטובים.

כל באי האולם שמחו וצהלו. רק אדם אחד ישב בדד בפינת החדר, אדם גבוה שנראה כאחד הנוטרים מן הצפון בלבושו האפור והבלוי. עיניו היו אפורות, כעיניהם של רוב בני גונדור, שיבה זרקה בשערו הכהה השופע. חרב ארוכה היתה חגורה למותניו, והוא ישב, עישן מקטרת גדולה ונראה מהורהר. ראשו נשען על ידו הימנית, ועיניו לא היו ממוקדות.

שעה קלה לאחר מכן נפתחו דלתות האולם, ופנימה נכנס אדם מסתורי, גלימת מסע לגופו וברדס לראשו. הוא ניגש היישר לפינתו של הנוטר, והשניים התלחשו ביניהם זמן-מה, ואחר חמקו אל מחוץ לאולם, דרך פתח צדדי.

"ובכן, העניינים יגיעו לכדי גמר בקרוב," אמר הזר המסתורי.

"כך זה נראה," ענה הנוטר, "ונראה שעלי יוטל, כתמיד, להביאם לכך".

אחר דיברו ביניהם בשפה זרה ומוזרה. מדוע עשו זאת, אם ראו צל חולף או חשדו באי-זה דבר, זאת לא נודע.

תגובות

!!! · 08.08.2022 · פורסם על ידי :הדוויג שלי
אתה רושם מהמם!!
בבקשה המשך!
ובבקשה תערב את לגולאס בסיפורר!

תודה על התגובה החמה · 14.08.2022 · פורסם על ידי :אלבוס יוסף רידל (כותב הפאנפיק)
תודה רבה על התגובה. אל דאגה, הסיפור יימשך, ולגולס שייך אליו גם הוא ;)

יש! · 18.08.2022 · פורסם על ידי :צבא דומבלידור
סוף סוף פאנפיק על שר הטבעות!

אגב · 18.08.2022 · פורסם על ידי :צבא דומבלידור
אם אתם ממש אוהבים שר הטבעות, ממליץ לכם על פורום שר הטבעות בערוץ 7

התחלה מבטיחה · 06.10.2022 · פורסם על ידי :משתמש אחד
אתה הכותב הראשון שראיתי בפורומים האלו שכותב ברמה גבוהה חוץ ממני בעצמי, אז כל הכבוד על זה.
שאלה - קראת את הסילמריליון? אני כנראה יעיר לך הרבה הערות, וחלקן יהיו משם, אז אם לא קראת כדאי שתגיד מראש.
עכשיו, החתונה של פרמיר ואאווין. היא אמורה להתרחש ביתליין, ארצו של העוצר פרמיר; ואני לא בטוח ב100% בזה, אבל לדעתי הספינה עם נושאי טבעות העלפים אמורה כבר לצאת בשלב הזה מהנמלים האפורים.
כמובן, אלא אם אתה מתכוון לאירוסים של השניים, שהתרחשו ברוהאן, בסיום הלוויתו של תיאודן.
כהערה כללית, אני ממליץ לעשות פרקים יותר ארוכים. פרק כזה לא ארוך מספיק כדי לפתח ציפיה אצל הקורא למה שיקרה בהמשך הפרק, ובהנחה שמדובר בסיפור מתח (כמו שר הטבעות עצמו), התחושה הזו של הציפייה היא חזות הכל בסיפור כזה.
ועוד ארבע הערות טולקינאיות קטנוניות:
הראשונה - לא נכון לקרוא לשר הטבעות טרילוגייה, מכיוון שמדובר בספר אחד עם שישה חלקים (בכל כרך יש שני חלקים) שחולק לשלושה משיקולי עריכה, ובגלל המחירים של הכריכות באנגליה בזמן שבו הודפס לראשונה (אני רציני). למעשה, ביחד עם ההוביט הוא מהווה את הכרך הראשון של הספר האדום של מחוז המערב (הנספחים הם כרך נפרד, אגב).
השנייה - ההוביטים נקראים פריאן, או פריאנת ברבים, בלשון גונדור; אין להם שם כלל בלשון הנעלה, משום שהעלפים לא פגשו אותם בעידנים קדמונים, בעוד העולם צעיר.
השלישית - אם השניים בסוף הפרק דיברו בלשון העלפים, עדיף לכתוב שמדובר בלשון העלפים ולא בלשון זרה ומוזרה.
הרביעית - לשון העלפים איננה הלשון הנעלה. רוב העלפית שמופיעה בשר הטבעות, ועלפית מדוברת באופן כללי, היא לשון סינדרין - העלפים האפורים (מסיבות שנעוצות הרחק במלחמות בלריאנד בעידן הראשון, שבועת פאנור וטבח השארים), בעוד שהלשון הנעלה היא קוונדי, לשון הנולדור (העלפים שנסעו לולינור וחזרו לארץ התיכונה בתחילת העידן הראשון) והונייר (העלפים שנשארו בולינור עד מלחמת החרון, נלחמו במלחמת החרון עבור הולאר ואז חזרו לולינור).

מלבד זאת, אם אתה צריך עזרה בעריכה וכדומה, אתה מוזמן ליצור איתי קשר באמצעות ינשוף; אני עורך של סיפור אחד, כתבתי טרגדיה בעולם של טולקין ובתהליכי כתיבה של פאנפיק בהארי פוטר ואני אשמח לעזור לך.
קישור לטרגדיה אם אתה מעוניין:
https://docs.google.com/document/d/1rdv9Y0r--l8zqO0uRN1FA59UDkFa_WY8/edit?usp=sharing&ouid=106824461803050990915&rtpof=true&sd=true
היא עדיין בשכתוב, אבל בעיקרון היא שלמה (אם כי האפילוג עדיין לא נכתב, והפרק הראשון הוא בעצם פרולוג).

יש המשך? · 20.10.2022 · פורסם על ידי :משתמש אחד
מקווה שלא קטלתי את הרצון שלך לכתוב עם כל ההערות שלי...

עומד להיות המשך? · 08.11.2022 · פורסם על ידי :משתמש אחד
מחכה בקוצר רוח!

תשובה ל'משתמש אחד' · 09.04.2023 · פורסם על ידי :אלבוס יוסף רידל (כותב הפאנפיק)
מקבל בהבנה את הביקורת, ולגבי החתונה - לא נאמר שהיא אמורה להיערך ביתיליין, רק שפרמיר ואאווין יגורו שם לאחר חתונתם. מאחר שפרמיר הוא עוצר גונדור, ראוי שחתונתו תיערך במינס טירית. לגבי לשונות העלפים - מקבל את הביקורת, בזה אני פחות מבין. לגבי קטעים ארוכים יותר - עובד על זה, אבל יש לי בגרויות וזה קצת בעייתי לכתוב הרבה. לגבי המשך - אני בהחלט אמשיך; ולגבי עזרה בכתיבה - תודה רבה, אבל אני לא זקוק לעזרה כרגע.
מועדים לשמחה!

וואו מושלםםם איך את כותב כמו טולקין · 11.04.2024 · פורסם על ידי :סיריוס אוריון
דיי זה מושלם חולה על שהרט בבקשה באמת תשים את לגולאס מטורפת על הספר הזההה

בבקשה המשך · 12.04.2024 · פורסם על ידי :סיריוס אוריון
אני עדיין לא מאמינה שעוד אוהבים את הספר הזה כל הכיתה שלי נגד איזה כיף זה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007