האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

לבנדר ופרוואטי

פרוואטי מתידדת עם מישהו שלבנדר לא כל כך מחבבת אותו וזה לא מוצא חן בעיניה<br>קריאה מהנה!



כותב: magical girl
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 166
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: לבנדר ופרוואטי - שיפ: לבנדר&פרוואטי - פורסם ב: 04.07.2022 המלץ! המלץ! ID : 13435
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

פרוואטי שמה את רגליה על השולחן בביתה של לבנדר "משעמם!" קראה בעצבנות.

"רוצה שנכין ביחד משהו לאכול?" שאלה לבנדר, פרוואטי הנהנה וקמה, היא ולבנדר הלכו אל המטבח, "טוב, אני אשטוף כלים ואת תחפשי מתכון" אמרה לבנדר, פרוואטי הנהנה ומיהרה לחפש מתכון בספר מתכונים שמצאה. "רוצה להכין המבורגר?" "לא" "טוב, בואי נכין פסטה אדומה. זה לא קשה וגם טעים!" אמרה פרוואטי, "מעולה! טוב, איזה כלים אני צריכה לשטוף?" פרוואטי הקריאה לה את הכלים ולבנדר שטפה את כולם.

 

"מה להוסיף עכשיו?" שאלה לבנדר את פרוואטי, "רסק עגבניות" הקריאה פרוואטי, "הוספתי, ועכשיו?" "לערבב את הכל" לבנדר ערבבה במרץ את הרוטב האדום, אך ידה כבר החלה לכאוב והיא ערבבה לאט יותר, "רוצה שאני אחליף אותך?" הציעה פרוואטי, "כן, תודה" חייכה לבנדר והתחלפה עם פרוואטי. 

לבסוף, ניצב מולן סיר מלא פסטה אדומה, הן מזגו לעצמן בצלחות והחלו לאכול, "וואו, לא חשבתי שיצא לנו כל כך טעים!" אמרה פרוואטי בפה מלא ולבנדר הנהנה במרץ, "זה יצא טעים כי עשינו את זה ביחד, כחברות טובות"

***

"אז זה נכון?" שאלה לבנדר את פרוואטי בפנים רציניות, כאשר הן ישבו בבית הקפה כיוון שלבנדר קראה לפרוואטי לשיחה חשובה. "מה נכון?", "שאת יוצאת עם גויל. זה נכון?" "תקשיבי, לבנדר, אני לא רוצה שהחברות שלנו תיפסק בגלל זה..." לבנדר קמה ממקומה, "אני איתך, סיימתי!" והיא התחילה ללכת לכיוון היציאה. "אנחנו חברות מהשנה הראשונה בהוג-" "לא אכפת לי ממתי היינו חברות! החברות הזאת היתה חייבת להיפסק יום אחד, והנה זה קורה עכשיו!... את משלמת" צעקה לבנדר ויצאה בסערה מבית הקפה, פניה של פרוואטי חשכו, דמעה קטנה ועגלגלה הצליחה לברוח מעינה אך היא מיהרה לנגב אותה. "אפשר חשבון?" היא שאלה מלצרית שבדיוק עברה לידה.

***

'17 שיחות שלא נענו מאת: פרוואטי פאטיל' קראה לבנדר . היא חסמה את המספר של פרוואטי וצנחה על המיטה. "איך היא יכלה לעשות לי את זה?!," דיברה לעצמה, "איזו בוגדת! גויל הוא אדם רע, הוא היה אוכל מוות והוא נגד הארי פוטר!" היא חשבה על זה עוד קצת, ועם מחשבות אלו נרדמה.

***

לבנדר פסעה במהירות, היא ממהרת, כמעט מאחרת לפגישה חשובה.

לפתע הרגישה שהיא נתקלת במישהו, התיק שלה נפל על הרצפה וכל תוכנו התפזר והיא עצמה נפלה על הקרקע, היא נשאה את עיניה על מנת לבדוק במי נתקלה. פרוואטי. זה חודשיים ימים שלא דיברה איתה, מה היא עושה פה?! פרוואטי קמה, החזירה את כל הדברים של לבנדר לתיק ונתנה לה אותו, "קחי" אמרה לה, רק אז היא שמה לב שזו הייתה לבנדר, היא עזרה לה לקום. "תקשיבי, אני מצטערת על מה שקרה..." לבנדר הביטה בה בחוסר סבלנות, אבל מבטה התרכך למראה פרוואטי, שהחלה להזיל דמעות, "טוב, אני מניחה שזה לא כזה נורא שתהיו ביחד-" "נפרדנו. את צדקת. הוא בגד בי! הוא רק שיחק אותה נחמד. ראיתי אותו עם מישהי אחרת, שאני לא מכירה, לא הייתי צריכה להיות איתו!" בכתה פרוואטי, לבנדר הביטה בה מספר שניות ואז חיבקה אותה חזק. 

סוף סוף, הן שבו להיות חברות.

תגובות

וואו · 05.07.2022 · פורסם על ידי :מישהי שאוהבת הארי פוטר
ממש יפה!
אהבתי שגויל נכנס לפיקצר

מישהי שאוהבת הארי פוטר · 06.07.2022 · פורסם על ידי :magical girl (כותב הפאנפיק)
תודה לךך!!

כפיים כפיים · 06.07.2022 · פורסם על ידי :דיכאון זה מה שמראה לך את ההיגיון
זה היה ממש יפה אבל היתי ממליצה לא לעשות שיפ לבנדר& פרוואטי חשבתי שהם באת היו ביחד!
חוץ מזה הכל מושלם המשיכי כך!

תודה! · 06.07.2022 · פורסם על ידי :magical girl (כותב הפאנפיק)
תיקנתי ;)

הי · 23.07.2022 · פורסם על ידי :מישהו ממש נחמד
אין לי שמץ מי זה גויל אבל אחלה פאנפיק למרות שאני לא מתחברת לריבים

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007