האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אולי די?!

עוד פאנפיק שפורסם לפעילות בפורום



כותב: כינוי בעברית
הגולש כתב 106 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 276
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: גיבורי האולימפוס - זאנר: מסחרי - שיפ: הזוגות הרגילים - פורסם ב: 08.07.2022 המלץ! המלץ! ID : 13451
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

בס"ד

הרבה אנשים מרוויחים משהו מהפאנפיק הזה. מה שאני מפרסם מרוויח פרסום, אני מרוויח תגמול. אז אני מראש אומר, בנוגע לוויתור זכויות, כן יש לי כוונות להרוויח משהו מהפאנפיק הזה. סורי ריק. כמו כן, בגלל שכל המטרה היא נטו התמסחרות, אל תצפו למשהו טוב או איכותי.


היה זה בוקר שקט על סיפון ה"ארגו 2". המאמן הדג' לעס פחיות בנחת, ליאו זימר משהו בספרדית בעודו מתקלח בשמן מכונות, פרנק היה עסוק בלהתנצל בפני הייזל על זה שסדק לה צלע כשחיבק אותה, ג'ייסון ופייפר היו סגורים באחד החדרים עוד מהלילה שעבר, ורק פרסי הסתובב על הסיפון כאחוז טירוף.
"אני אומר לך, אנבת', זה לא ייאמן!"
"אהא," היא השיבה בשיעמום בשעה שעשתה משהו אנבת'י כזה או אחר. לא יודע. אני לא באמת זוכר איך אנבת' מתנהגת.
"אני בטוח שהמוזות כתבו את זה במו ידיהן! זה מופתי! זה מרגש, זה מרטיט, זה מצחיק, זו כמו נבואה של רייצ'ל. איזה אל אחראי על אומנות?"
"פרסי, גם אתה וגם אני יודעים שהפאנפיק 'אנדי' הוא של מאיר ואיתמר, לא של אף אל," אנבת' ציינה ביובש, "שניהם בני תמותה, וזה בסך הכל פאנפיק שמצאת באינטרנט. פאנפיק מוצלח, פאנפיק מדהים, הפאנפיק הכי טוב שנכתב אי פעם, אבל פאנפיק."
"אוף, כנראה שאת צודקת," פרסי נאנח והתיישב לצידה. "אחרי שנביס את גאיה, ניסע לישראל ונפגוש את הגיבורים שלי, מאיר ואיתמר!"
"אתה מגזים, מוח אצה," אנבת' נתנה לו דחיפה קלה.
פרנק עלה לסיפון בעצלתיים. "הייזל זימנה עצם מהשאול במקום הצלע ששברתי לה," הוא משך בכתפיו, "לא ידעתי שזה אפשרי. זה קצת קריפי."
"לא קריפי כמו אנדי," פרסי ציין בהרמת גבות כפולה.
"גם אתה קורא את הפאנפיק 'אנדי' של מאיר ואיתמר?!" פרנק התלהב, "מה הסיכוי?"
"מטורף, נכון?!" פרסי השתומם, "איזה פאנפיק טוב זה? אפילו אנבת' מסכימה איתי!"
"וואי אנבת', את מה זה צודקת," פרנק שיבח אותה, "אין, רואים שאת בת אתנה. ואתם יודעים איך הייזל ניחמה אותי על זה ששברתי לה את הצלע?"
"מפתיע שהיא זאת שצריכה לנחם אותך ולא ההפך," אנבת' מלמלה, "בכל זאת היא פצועה ואתה בריא ושלם."
"היא ניחמה אותי בזה שעכשיו כשהיא פצועה יהיה לה זמן לשבת ולקרוא את אנדי!" פרנק צהל, "איזה כיף לה!"
"יו איפה היא? אני מת לדבר איתה על מה שקרה בפרק שלוש!" פרסי זינק לכיוון בטן האונייה, משאיר את אנבת' מבולבלת.
"מה, את לא קוראת אנדי?" שאל פרנק.
"קוראת, בטח שאני קוראת," אנבת' ענתה, "הוא קצת מזכיר את מה שהרה עשתה לפרסי וג'ייסון, ולכן הפאנפיק הזה גורם לי בעיקר לחשוב ולהעלות תיאוריות."
פרנק התיישב לצידה. "כמו מה?" הוא שאל.
"למשל," ענתה אנבת', "מה אם הארי הוא באמת משוגע ואנדי באמת היה שם מהיום הראשון?"
"אבל איך? אנדי לא הופיע בספרים," הקשה פרנק.
"כי זה מנקודת המבט הצרה של הארי. זה ידוע שהוא לא שם לב לכלום."
פרנק משך בכתפיו. "שיהיה. אני לא מעז לשנות צורה לתנשמת אחרי פרק שלוש."

ובינתיים, פרסי הסתער לבטן האונייה ופתח את החדר הראשון שראה, שם פגש את ג'ייסון ופייפר.
"אה!" פרסי צרח, "אוי, סליחה! סליחה! לא ראיתי כלום! אני עוצם עיניים! הנה אני הולך! סליחה!"
"על מה?" ג'ייסון שאל.
"מה, אתם לא –?"
"מה פתאום," פייפר צחקה, "רק קראנו אנדי ביחד אז רצינו קצת שקט."
"מה? גם אתם קוראים אנדי?" התלהב פרסי, "איזה גדול זה, נכון?"
"הפאנפיק בהחלט טוב מאוד," אישר ג'ייסון, "אבל אין שם אף דמות שאני יכול להזדהות איתה."
פייפר הרימה גבה. "אין מצב שאתה לא מזדהה עם הארי, קרה לו משהו ממש דומה למה שקרה לך."
ג'ייסון הניד בראשו. "הארי מתנהג בצורה ממש מטופשת. אני יכול להזדהות רק עם דמות שהיא כמוני. אתם יודעים, דמות נטולת פגמים מהותיים, מושלמת, יפה, חכמה, אהובה אמיצה, נחמדה, מוכשרת, ספורטאית מצטיינת ומוערצת שלא עושה טעויות. נו, דמות אמינה!"
פרסי הביט בג'ייסון בזיגוג עיניים. "אתה מכיר אנשים כאלה?" הוא שאל.
"אתה מסתכל על אחד כזה," פייפר ענתה בעודה מפעילה את דיבור ההקסמה שלה משום מה. פרסי בהה בג'ייסון לכמה שניות ואז התנער ואמר, "אבל עזבו, עכשיו גם הייזל קוראת את זה!"
"כולם קוראים את אנדי," פייפר ענתה, "אפילו המאמן הדג' זרק איזו מילה על הפאנפיק אנדי של מאיר ואיתמר."
"טוב, לפחות לא יהיה משעמם בדרך לרומא," הכריזה הייזל שבדיוק נעמדה בכניסה לחדר, "בואו, עושים מסיבת אנדי על הסיפון!"
"מה עושים במסיבת אנדי?" שאל פרסי בבלבול.
"שומעים מוזיקת אינדי כמובן," הייזל ענתה, "בואו, נו, בואו!"

וכך הם חגגו, קשקשו על הפאנפיק, העלו תיאוריות, בחרו אם הם בצד של הארי או של אנדי, והכל היה כיף, עד שליאו התפרץ לסיפון בסערה וצרח "אולי די?! כל הזמן עם האנדי הזה שלכם! אנדי פה ואנדי שם והפאנפיק אנדי של מאיר ואיתמר, די! כמה אפשר לשמוע? חפרתם!!!"
"ניסית לקרוא את זה בכלל?" שאלה אנבת' ביובש.
"אנדי זה פאנפיק מושלם," הפעילה פייפר את דיבור ההקסמה שלה.
"קראתי. ויתרתי. לא טרחתי להמשיך," ליאו ענה, וברגע של מרמור קפץ מהסיפון למים.
"לא!!! ליאו!!!" פרסי החוויר, "אתה תטבע!"
כולם הביטו בפרסי באכזבה. "תור מי להזכיר לו את זה הפעם?" נאנחה הייזל.
"אנבת'," פייפר מיד אמרה. כמובן, עם דיבור הקסמה.
"אוף, למה תמיד אני?" אנבת' נאנחה וניגשה לפרסי שקונן על ליאו הטובע. "פרסי," היא חייכה אליו, "פרסי, מאמי, בתור הבן של פוסידון אתה יכול לשלוט בים ולהוציא אותו."
"נכון!" התלהב פרסי, "אנבת', את גאון!"
בינתיים אל הסיפון הגיע ליאו שעלה מבטן האונייה. הוא הסריח משמן מכונות והיה עטוף במגבת. "הולה, איזו מקלחת מרעננת, אמיגוס," הוא קיבל את פניהם, "ממליץ בחום לכל המוצ'אצ'וס פה."
"ליאו?" שאל פרסי בפליאה והביט לסירוגין בו ובים, "לא קפצת למים לפני שנייה?"
"איזה קפצתי למים? קה טה פאסה?" ליאו שאל בבלבול, "הייתי עד עכשיו במקלחת. רק אני ופסטוס הגבר. אחח, פסטוס. הייתי מתחתן איתו, אבל אני בקטע של מוצ'א'אס."
"תמיד הוא היה מכניס כל כך הרבה מילים בספרדית?" שאל פרנק בדאגה.
"עזוב, הוא מוקצן פה, כמו שפרסי טמבל בהגזמה ואני יבשושית," ענתה אנבת' ביבשושיות.
"רגע, אבל אם אתה ליאו," פרסי הצביע על ליאו ואלדס, "אז מי זה היה?" הוא הצביע על המים.
ליאו משך בכתפיו.
"ליאו שקפץ למים זה ליאו אחר," אנבת' הסבירה לפרסי, "הם בכלל לא נראים אותו דבר. מה יש לך?"

 

תגובות

לול · 12.07.2022 · פורסם על ידי :The Prey
גאוני
חח הכרחתי את בת דודה שלי לקרוא אנדי :נבוך:

רק עכשיו קראתי · 29.01.2023 · פורסם על ידי :נוב ותיק
אני מתחיל להבין למה טענו בקבוצה שזה מכוון אליי😂
אתה גאון משהו

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007