האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

זהותו של קרידנס

כל חייו הוא האמין למה שאחרים אמרו לו שהוא. אבל כעת הוא חופשי להבין מי הוא באמת. כעת הוא חי לפי עצמו. אבל מי הוא קרידנס, בעצם?



כותב: august
הגולש כתב 13 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 212
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: חיות הפלא והיכן למצוא אותן, ספויילרים לסרט 2 ו-3 - זאנר: אנגסט, מתח - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 11.08.2022 המלץ! המלץ! ID : 13498
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

שימו לב שהפרק הזה מכיל ספויילרים לסרט השני בסדרת חיות הפלא והיכן למצוא אותן. אם עוד לא ראיתם.ן את הסרט, כנראה שלא תבינו הרבה ושזה יעשה לכם.ן ספויילרים די גדולים. אפילו המשפט הבא מכיל ספוילר אז אה כן על אחריותכם.ן.

רק לשם הבהרה, העלילה בפרק הזה מתרחשת בסוף של הסרט חיות הפלא והיכן למצוא אותן: הפשעים של גרינדלוולד, לפני שגרינדלוולד אומר לקרידנס שהוא שייך למשפחת דמבלדור.


במרתף של אחוזה מפוארת למדי בפריז, מכווץ בין חביות היין ובקבוקי השיקויים הישנים, ישב נער שחור-שיער וחיוור. דמעה זלגה על לחיו, אך כמעט לא היה אפשר להבחין בזאת בחושך ששרר במרתף האפל.

קרידנס פחד.

הוא לא ידע מיהו. כל חייו שיקרו לו שהוא מישהו. כעת כשהשקר התפוגג הוא נשאר עם כלום. שום זהות. 

חייו היו כמו מחולקים לכמה פרקי זמן שבהם חשב שהוא מישהו אחד, ולאחר זמן מה הבין שזה היה שקר. עוד אחד.

 

מוחו היה נדמה כערבוביה של קטעי זיכרונות. הוא לא הצליח להתמקד במחשבה אחת. כל פעם שניסה הייתה המחשבה ממשיכה לעוף עם זרם המחשבות ולהסתחרר בתוך מוחו.

המרתף האפל ריצד מול עיניו. זרם המחשבות נדמה לקרידנס כל כך אמיתי, והוא כמו הקיף אותו במערבולת של צבעים וצורות, קדח במוחו וצרב בעיניו. קרידנס הניח את ראשו הדואב על רצפת המרתף הקרה בניסיון לגרום לזרם המחשבות השוצפות להיפסק.

 

לפתע מתוך החשכה הבליחה דמות. קרידנס הביט בה בפליאה ובפחד. זרם המחשבות התחיל להתגבר, וקרידנס כבר לא היה במרתף. הוא הביט באימו המאמצת מכה אותו כילד. הביט בעצמו כורע ברך ובוכה באותו המרתף הקר שהיה נמצא בו כרגע. או שלא. קרידנס לא ידע איפה הוא בדיוק. הוא הרגיש את הרצפה הקרה שעליה שכב, אך לא הצליח לראות מבעד למערבולת המחשבות.

 

הוא גנח, ופתאום הבין שהוא לא לבד. הדמות האפלה שהופיעה מקודם במרתף עמדה מעליו והביטה בו, ולפתע קרידנס הבין שהוא שוב במרתף החשוך שבאחוזה. זרם המחשבות התפוגג ונעלם, וגם הכאב בראשו. הדמות הרימה את שרביטה, וקרידנס התכונן לקללה שתטיל עליו. אך להפתעתו היא הצביעה על כמה עששיות מאובקות שנחו בפינה, והן נדלקו מיד. החדר נשטף אור, וקרידנס ראה סוף סוף את פניה של הדמות.

גרינדלוולד הביט בו מלמעלה בעניין.

קרידנס הבין שהוא ביאר את הכרתו. זה הסביר גם את שצף המחשבון והזכרונות מעברו. קרידנס הזדקף ונשען כנגד הקיר.

 

"אתה תוהה מי אתה, קרידנס." לחש גרינדלוולד וכרע מולו ברך. "אתה פוחד. זה מובן. אבל בקרוב לא תצטרך לתהות יותר. בקרוב תגלה מי אתה באמת."

 

גרינדלוולד קם על רגליו, העיף מבט אחרון בקרידנס ויצא מן המרתף, משאיר אותו לשקוע בתהיותיו.

תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007