האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

נוויל לא הארי

מה קורה כאשר וולדמורט בוחר בנוויל ולא בהארי, האם נוויל ישרוד?
כנסו ותקראו!



כותב: אם תלחצו פה תקבלו באן
הגולש כתב 40 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 591
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח - שיפ: רון והרמיוני - פורסם ב: 07.09.2022 - עודכן: 08.09.2022 המלץ! המלץ! ID : 13550
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

ווווווש, "איפה אנחנו?" הרמיוני אמרה בבהלה "לאיזה תקופה הגענו?"  "אנ'לאידע" ענה לה רון "אפל פה וחשוך, ו" "באם!" נשמע קול בסוף הרחוב "באם!" נשמע שוב "מה זה היה" שאל רון, והרמיוני ענתה לו בלחץ"אני לא יודעת, אבל אני יודעת שצריך להתחפף מפה" באם! נשמע שוב הקול, הוא היה כבר שתי מטר מהם.

"מהר!" נלחצה הרמיוני יותר "בוא רון!" "אני פה" ענה רון "תמיד הייתי" "טוב..." אמר הרמיוני "אתה נשמע קצת מוזר...., טוב לא משנה" באם! הרמיוני הוציאה שרשרת ובקצה שלה נח שעון חול, "מהר "זעקה הרמיוני רון בא להגיד משהו ומיד הרמיוני שמה עליו שעון חול ו... ווווווש   

בום "איפה אנחנו?" "אני לא יודע" ענה רון "הרמיוני הביטה סביב ואז נח מבטה על פונדק עלוב, "הי, זה ראש חזיר!" "נכון!" ענה רון בשמחה, והם רצו לעבר הפונדק.

הדלת היתה נעולה אז הם הציצו מהחלון "היי אתה מסתיר לי" "את מסתירה לי!" ענה רון כש הם התמקמו הם שמעו 

זה שבכוחו להביס את אדון האופל קרב ובא... הוריו שחמקו ממנו כבר שלוש פעמים, להם ייוולד הוא בשלהי החודש השביעי.... "הי! זאת הנבואה!" אמר רון "נכון" אישרה הרמיוני, בום "הי, מה זה?" שאלה הרמיוני "לא יודע" ענה רון ומשך בכתפיו ""בואי!" הם רצו והציצו מאחורי ארגז "אתה! אוכל מוות שכמוך!!!" צעק אבפורת' על סנייפ " יא ..." הוא קילל את סנייפ בקללות שהני לא אזכיר בסיפור הזה, סנייפ קפץ בבהלה וברח.

"בואי נרדוף אחריו!" והם רצו אחרי סנייפ היה להם קשה אבל זה השתלם.

הם הגיעו לאחוזת מהאלפוי, האחוזה נראתה הרבה יותר חדש "בואי!" קרא רון "אוקי אוקי" צחקה הרמיוני, הם נכנסו לאחוזה .

בהחלון מיד מאחורי ארגזים, "מזל שזה היה החדר הנכון אחרת.." "ששש" לחשה הרמיוני אבל סנייפ סיפר כבר.

וולדמורט הנהן והתלבט והוא חשב מחשבות דומות לאלה הוא חצוי דם וגם אני, וגם, אני אנצח יותר בקלות" לפתע הוא שמע "פוטר, פוטר!" "היי מה אתה עושה!"  וולדמורט הזיז את הארגזים "נו נו נו, מה אמרת פוטר? למה פוטר?" שאל וולדמורט בקולו הקריר והלגלגני "למה פוטר? הוא חזר ואמר רון ענה לא בלי לחשוב כשפניו אדומות מכעס "כי הוא ינצח אותך! חתיכת חלאה!" "מספיק" אמר וולדמורט "אבדה קדברה" רון והרמיוני הצליחו להעלם בזמן, והאבדה קדברה פגעה באחד הארגזים והרסה אותו לרסיסים.

"טוב" אמר וולדמורט "אני בחרתי בנוויל" וחייך חיוך מרושע

 

תגיבו בבקשה

הפרק הבא
תגובות

i like · 08.09.2022 · פורסם על ידי :הנוב הראשי
אהבתי את הפאניפיק. מעניין מה יקרה בהמשך (למרות שזה פאנון מפורסם)

מה זה פאנון? · 09.09.2022 · פורסם על ידי :אם תלחצו פה תקבלו באן (כותב הפאנפיק)

פאנון זה קאנון של מעריצים · 13.10.2022 · פורסם על ידי :משתמש אחד
כלומר, משהו שלא קרה בספר אבל הרבה פאנפיקים נכתבו עליו (כדוגמה לפאנון שאני שונא אני יכול להביא את השיפ דרארי).
לפאנפיק עצמו.
קודם כל, מחולל זמן לא באמת יכול להביא אותך כל כך רחוק בעבר, והמצב שאתה מתאר יוצר פרדוקס. לא משנה, זה הסבר ארוך ומורכב; פשוט אגיד שזה בלתי אפשרי (בקצרה - רון משנה את העבר כך שרון כנראה לא יגיע להוגוורטס ולא יתחבר עם הרמיוני, ולכן הוא לא יחזור בזמן. כתוצאה, רון לא חזר בזמן; כתוצאה, רון לא שינה את העבר. כתוצאה, רון כן חזר בזמן. כתוצאה, רון כן שינה את העבר. בקצרה, פרדוקס).
הלאה.
אין סיכוי שרון והרמיוני יזהו את סנייפ, כפי שהוא נראה 11 שנים לפני שהם ראו אותו לראשונה. הוא היה רק נער בסוף גיל ההתבגרות אז.
חוץ מזה, מה קשור אברפורת'. מאיפה הוא הגיע עכשיו?
ואתה שוכח שסנייפ נהיה אוכל מוות רק אחרי הסיפור עם הנבואה.
סנייפ לא היה רץ לשום מקום. הוא היה מתעתק, ואי אפשר לעקוב אחרי בן אדם שמתעתק. לכן לא ייתכן שהם עקבו אחרי סנייפ.
הצעקה "פוטר! פוטר!" חסרת כל היגיון, ואין שום סיכוי שוולדמורט היה מקשיב לאיזה ילד מוזר שבא וצועק לו "פוטר! פוטר!". הוא היה רוצח אותו על המקום בלי להקשיב לכלום.
בנוסף, אין סיכוי שרון היה צועק פוטר. אם כבר הוא היה צועק הארי, ועל אותו משקל - וולדמורט היה אומר לונגבוטום, ולא נוויל.
מעל הכל, הפיסוק והעריכה הלשונית של הפאנפיק לא משהו (בלשון המעטה), פיסוק נורמלי, נראות טובה ומילים יפות הם חיוניים אם אתה רוצה שיהיה כיף לקרוא את מה שאתה כותב.

תודה · 13.10.2022 · פורסם על ידי :אם תלחצו פה תקבלו באן (כותב הפאנפיק)

לגבי · 13.10.2022 · פורסם על ידי :אם תלחצו פה תקבלו באן (כותב הפאנפיק)
מחולל הזמן, מי אמר שזה לא אפשרי?
"כנראה" אבל בסיפורי הוא לבסוף כן התחבר
ובשאר הנקודות אתה צודק

לגבי מחולל הזמן · 13.10.2022 · פורסם על ידי :משתמש אחד
אם הם כן התחברו אז אתה צריך שיהיה טרול, ושהארי ייזכר שהרמיוני בשירותים (מה שלא הגיוני, כי נוויל הופך להיות הגיבור ולכן ההתקפה של הטרול תכוון עליו), כי ההתחברות שלהם בשנה הראשונה היא בגלל שהם הצילו אותה מהטרול...
בכל אופן, גם אם מתעלמים מהנקודה הזו (כי רוב האנשים לא יחשבו את זה, אז זה לא מאוד משנה עבור פאנפיק שלא מיועד למתעמקים) כל השאר נכונות ודורשות תיקונים משמעותיים.

ל''משתמש אחד'' · 03.04.2023 · פורסם על ידי :גוורצ
יש המון נקודות שבהן החיבור בין הרמיוני לרון היה יכול לקרות גם בלי הארי או בלי שהארי הוא הילד שנשאר בחיים. למשל הרמיוני ברכבת להוגוורטס עוברת בכל התאים, ורון מודע אליה, ואחר כך הם ביחד בגריפינדור וכו'
בכל אופן, אם קראת את הארי פוטר והשיטה הרציונלית הוא מסביר שם את זה יותר בפירוט, אבל יש תיאוריה שבעצם מחוללי זמן לא מסוגלים ליצור פרדוקסים. פשוט לא מסוגלים. תמיד הדברים יסתדרו ככה שזה יהיה כמו שהיה אמור (או שעתיד) להיות
ובבקשה תהיה פחות רעיל בפעם הבאה שאתה מעביר ביקורת, זה באמת מעצבן אותי שאתה ככה מוריד לו בלי לחשוב

אהבתי את הסיפור:} · 17.05.2023 · פורסם על ידי :הארי וגיני
ממש אבל לא ממש הבנתי את החלק של המחולל זמן

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007