האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הארי פוטר בכלא

מה קורה להארי כשהוא במימד אחר?<br>כנסו ותראו



כותב: אם תלחצו פה תקבלו באן
הגולש כתב 40 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 778
4 כוכבים (4.4) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: אקשן - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 09.09.2022 - עודכן: 24.10.2022 המלץ! המלץ! ID : 13554
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

בלילה  הארי קם עם כאב ראש נוראי, למזלו לא הבחינו בו, הלילה היה אפל והוא היה מתחת לגופה, זאת ככל הנראה הסיבה.

הארי שמח, הוא הצליח לצאת משם, אבל הוא גם קצת חשש מכיוון שהוא צריך לברוח לפני חצות, והוא עדין היה בתוך גבולות הכלא, הארי חשב מעט ולא מצא שום פיתרון, הוא ניסה למצוא ובסוף הוא הצליח, אבל בדיוק בזמן שהוא חשב על פתרון הוא שמע קולות נידות, הוא ניסה לברוח ואז לפתע הוא ראה מולו…

הוא עמד מול עשרה שוטרים.  


הארי לרגע נבהל אבל מייד התעשת, הוא חשב שיהיה קל לעבוד עליהם, והוא מיד פנה אליהם ואמר, "אני חלוש אני לא יכול יותר" הוא מיד שיחק את עצמו מתעלף ובזמן ההצגה הוא שלף מאחד הכיסים של אחד השוטרים שרביט,  ולמשך שתי דקות היתה דממה, השוטרים שחשבו שהוא מת ובאו לקחת את הגופה, ואז כעבור חלקיק שנייה נשמעו עשרה יריות זו אחר זו והשוטרים נפלו כמו עלים ברוח, וכששוטרים אחרים הגיעו הארי כבר לא היה שם….


"אוף, אוף, אוף!! הוא שוב חמק ממנו, אנחנו חייבים לחשוב על תכנית…" אמר בזעם המפקח הראשי "אני ממש מתוסכל…" לפתע העוזר שלו פצה את פיו "אז…" ומיד המפקח עצר אותו "אני צריך לחשוב! לג'רקס," הוא אמר בכעס וזה קרה עוד מספר פעמים ואז אחר השרים אמר "אולי נראה את הרעיון שלו ,הוא יכול להיות די טוב?.." הציע השר, המפקח הסכים באי רצון כי הוא ידע שההחלטה הגיונית, והעוזר ששמו לג'רקס אמר "מה שרציתי לומר זה, שאולי נזמין ציידי ראשים."           


הארי היה מותש הוא רץ קילומטר כדי להתרחק מהכלא, אבל עם אתה בלי מים שלוש שעות אז אתה תתעלף, למזלו של הארי הוא הטיל כשפים שעזרו לו להתקדם, אבל למרות זאת הוא היה פצוע אנושות, הוא המשיך ללכת בכבדות כאשר השמש קופחת עליו, הוא הרגיש חלש מאוד, הוא הלך עוד כמה צעדים והתמוטט.


"לא! לעולם לא זה עובר על החוק!" צעק המפקח הראשי "אני נשבעתי לא לעבור לעולם על החוק!" מיד אחר כך העוזר שהיה מפולפל ביותר ענה ברשעות "אתה לא תעבור, אנחנו כן…." המפקח חשב מעט ואז ענה "בסדר, באופן חד פעמי! אסור שהוא ישיג אפילו אחד מין העשרה!"


הארי קם על החול, החול היה לוהט, כל בגדיו של הארי היו מלוכלכים מחול, כולו היה דביק ויבש, כשהוא פקח את עיניו השמש היתה בדיוק באמצע השמיים כך שעיניו היו ממש מולה והוא הסתנוור, השמש הייתה חמה וגדולה מתמיד, הארי גנח הוא היה ממש תשוש, ראשית הוא לא ישן טוב בגלל החום והחול, ושנית היה בדיוק צהריים מתי שהשמש הכי קופחת, הוא ישן במין עמק כלומר שמסביבו היו ארבעה דיונות כל אחד בכיוון אחר בשושנת הרוחות, צפון,מזרח,דרום ומערב ועל כל דיונה עמדו שתי צלליות עם אקדח, הארי חשב שהוא מדמיין ומיד סגר את עיניו.

כשהוא פקח את עיניו האנשים עדיין עמדו שם, ואיש אחד התקרב אליו ,לאיש לא היו כמעט שערות, אפיו היה מקורזל מעט, בעיניו ראו ניצוץ מרושע והוא חייך ברשעות, כתפיו היו מעט מדולדלות ועל חגורותו היו מספר רעלים, השודד הלך לכיוון לוריק ונתן לו סטירה לוריק שלף בקבוק רעל מכיסו של השודד ומיד לוריק "התעלף" שוב, ואז קם מיד בזעם מעושה בעודו מחזיק את השרביט מאחורי גבו מתחת לחולצתו כך שהשודדים שמאחוריו ראו הבזק קטן אבל הם לא יחסו לו משמעות, כל השודדים התקרבו אליו ואיימו עליו שיביא להם את כספו או שהם יהרגו אותו, לוריק לא התייחס אליהם ממש, ובזמן שהם דיברו על המטרות המרושעות שלהם הוא מלמל קסם, וברגע  שהשודדים הפסיקו לדבר על המטרות המרושעות שלהם והם איימו עליו הוא שלף את השרביט וירה קסם למעלה השודדים באופן אינסטינקטיבי הם הסתכלו למעלה והסתנוורו מהשמש, ומיד הארי בחלקיק שניה נתן בעיטה מסובבת לשודדים בבטן והשודדים התקפלו על החול.


הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007