האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

ספיידרמן- רשע חדש

מה קורה כשיש מדען שמנסה להשתלט על העולם?
ספיידרמן יציל אותו?



כותב: אם תלחצו פה תקבלו באן
הגולש כתב 40 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 200
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: ספיידרמן - זאנר: אקשן - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 16.09.2022 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 13574
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

" אוח לעזאזל!" אמרתי בכעס "אני הייתי כל כך קרוב להשתלט על הזמן ואז עלו עליי ,בשנייה שבאתי לשים את המרכיב האחרון באקדח הזמן, פתאום ניידות משטרה מכל כיוון ו וופ אני ב… "כיבוי אורות"  אמר השומר. הסתגרתי בתא שלי בודד גלמוד…. "רגע אני צריך להסביר לכם מה קורה כאן. אוקי, יש כמה דברים שאם מחברים אותם הם יוצרים כלי נשק שיכול לנסוע בזמן. האקדח, הלפיד שלא נכבה לעולם, הבקבוק,הפיגיון, המראה, האיזמרגד, הכדורים,הקסדה, המפה, והיומן

האקדח:  אקדח עם שני קנים אחד עבה ואחד דק, הקנה הדק ממקד את האנרגיה כדי שתהיה חזקה ומהירה מספיק כדי שאם האנרגיה הזאת יוכלו ליצור שער זמן. הקנה העבה מגדיל את האנרגיה הממוקדת ומעצב אותה כך שבן אדם יוכל להיכנס דרך השער, רק הקנה הדק, יעשה הבזק מהיר מרוב מהירות לא רואים אותו וגם בן-אדם לא יוכל לעבור דרך היריה של הקנה הדק בגלל הגודל של היריה, והקנה העבה מגדיל בשביל שבן אדם יוכל להיכנס לעיגול וגם היריה עצמה לא תהיה מהירה ,הקנה העבה מכניס את המהירות לתוך היריה עצמה ככה שזה יוצר שער השער עצמו מתגלגל כמו חישוק אבל בלי לזוז  סוג של סיבוב מהיר ממש. וחוץ מזה האקדח עשוי ממתכת שלא יכולה להישבר! והאנרגיה תשבור\ תפוצץ כל אקדח אחר. אבל איך האקדח משיג אנרגיה? את זה מבינים בדבר השני…..

   הלפיד שלא נכבה לעולם: הלפיד (כמו שקראתם שהוא לא נכבה לעולם) מכיל אש אינסופית! אבל החיסרון היחיד שלו (והנורא שלו) הוא שהלפיד שורף כל דבר! אז איך מחזיקים אותו באקדח בלי שהוא יישרף? יש משהו אחד שבולם את הלפיד הוא…. הבקבוק!

הבקבוק: יכול להכיל כל דבר, ושהלפיד בתוכו הבקבוק אפילו לא חם!  אבל הלפיד רק אש איך האקדח ירה אותו בתור אנרגיה?

  הפגיון: בפיגיון יש חומר שממיר אש לאנרגיה, ורק הפגיון הזה יכול להכיל אותו, אז עם תוקעים את הפגיון בלפיד, הפגיון ימיר את האש לאנרגיה והאנרגיה תפעיל את האקדח. אבל מה עם אין מספיק אנרגיה? משתמשים באור שהפגיון ימיר אותו לאנרגיה ואיך משיגים את האור? בעזרת המראה והאיזמרגד!

המראה והאיזמרגד:  המראה מונחת על האקדח באלכסון, והאיזמרגד מונח באלכסון. כך שהאור שמש פוגע באיזמרגד, האור מהאיזמרגד טס בקרן אור ישרה למראה,, והאור מהמראה פוגע בבקבוק, והבקבוק עשוי מזכוכית,  לכן האור עובר דרכו ופוגע בפיגיון שממיר אותו לאנרגיה טהורה שמתחברת ללפיד ונשאבת לאקדח.

 הכדוריםהכדורים מאחסנים את האנרגיה כשהיא מגיעה לאקדח. והם מאוד נדירים כי הם יכולים לאחסן כמות כמעט אינסופית של אנרגיה, כי בתוך הכדורים יש מתכת מאוד יקרה ומאוד נדירה שמייצרת מקום לאחסן בו אנרגיה, והמתכת הזה ממש ממש ממש קטנה, בכל כדור יש גרגיר בגודל של גרגיר אבק,  אבל זה עדיין יכול להכיל כמות כמעט אינסופית של אנרגיה. אבל ברגע שהכדור נוגע באור שמש הוא מתפצלח, וכשהגרגיר לא אטום הוא משחרר את האנרגיה, ובגלל שהכדורים עברו טיפול בקנה העבה האנרגיה נמתחה באופן תיאורטי ושהכדור מתפצלח זה ירה 4 קרנות אנרגיה הם התחברו ויצרו את השער. השקית השקית מכילה כמות כדורים אינסופית בשקית עצמה יש מגנט למתכת הזו. ומלא חלקיקים עולים לשקית, והשקית מיצרת את הכדורים באופן רובוטי. אבל הכדורים יוצרים קרינה חזקה מדי לבן- אנוש אז……

הקסדה : הקסדה עשויה מחומר לבן מאוד מאוד, ושהקרינה קורנת הקסדה מחזירה את הקרינה לבחוץ, לכן החיסרון בזה זה שרואים את האור מרחוק, וזה כמו איתות, כל יריה מחדש….

  המפה : מראה איפה כל חפץ עכשיו, גם עם הוא בתזוזה.

ואחרון חביב היומן : מי שכתב את היומן הוא גאון, וכנראה הוא המציא את החומרים, אבל הוא כנראה היה זקן מאוד, אז זה לא מסביר איך הוא ידע על המתכות הללו עם הוא חי מזמן…. והיומן מסביר איך מכינים את המכשיר והוא היחיד שאצלי….


אני באתי לבנות היו לי את כל החומרים, ואז בטעות דילגתי על עמוד מרוב התרגשות והשתמשתי בקסדה לפני שהיה צריך ,ויריתי זה עשה פיצוץ ועם האור זה היה ענק, ומלא שוטרים חשבו שעשיתי ניסוי נגד החוק.  טוב… ככה זה היה בערך….. ואז הם גילו שעשיתי משהו עוד יותר מסוכן אז הם החרימו לי הכל והביאו אותי לבית כלא. ולמזלי שמעתי את הניידות ,והחבאתי את היומן בזמן וככל הנראה הם עדיין מחפשים את ההוראות להכנה…. אבל נראה לי שהם לא לקחו את המפה אני לא כל כך זוכר…… אני אבדוק אחרי שאברח מפה….


תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007