האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

סאורון נגד וולדמורט

רוצים לשמוע את סאורון ווולדמורט מתווכחים מי יותר טוב?<br>פאנפיק מצחיק.



כותב: Rocket Man
הגולש כתב 79 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 340
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר ושר הטבעות - זאנר: פנטזיה/קומדיה - שיפ: ג’ן - פורסם ב: 28.09.2022 המלץ! המלץ! ID : 13594
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

ויתור זכויות לג’יי קיי רולינג וג’יי אר אר טולקין.

----------------------------------------------------------------

בוווההווווהווווווווווהווווווווווווווו מעבר נוצר בין היקומים וסאורון משר הטבעות פוגש את וולדמורט מהארי פוטר.

 

 

סאורון: מה הוא הדבר אשר קורה כעת?!

וולדמורט: אהה!! מה קורה כאן?!

סאורון: מי אתה הלך זר?

וולדמורט: איך ייתכן שאתה לא מכיר אותי? אני הוא הלורד וולדמורט, אדון האופל, האדם המרושע ביותר עלי אדמות!

סאורון: זהו שקר וכזב, אני הוא האדם המרושע ביותר בכל תולדות הארץ התיכונה, השתחווה לי זר נחשי!

וולדמורט: פפפ, אולי אני קצת נחשי אבל לפחות יש לי יותר איברים מעין אחת!

סאורון: ומה קרה לאפיך למען השם?

וולדמורט: מה אכפת לך מאף אחד, לך אין בכלל איברים מלבד עין!

סאורון: טוב, בוא ונפסיק בוויכוחים חסרי הטעם האלה. אז איך הגיוני הדבר, שאני אינני מכירך ואתה אינך מכירני?

וולדמורט: אולי זו תוצאה של לחש זיכרון חזק במיוחד?

סאורון: מהו לחש זיכרון? האם יש לחש היכול לשלוט בזיכרונות של אדם כלשהו?

וולדמורט: האם ייתכן שאתה מוגל?

סאורון: לבריאות

וולדמורט: מה?

סאורון: התעטשת.

וולדמורט: לא נכון!

סאורון: אכן כן.

וולדמורט: טוב, בכל מקרה, האם ייתכן שאתה מוגל?

סאורון: שוב עשית את זה

וולדמורט: מה, לא נכון!

וולדמורט: מה, לא נכון!

וולדמורט: מה, לא נכון!

וולדמורט: מה, לא נכון! לא נכון! לא נכון! א נכון! נכון! כון! ון! ן! ן!

 

בוההוווווווהוווווהוווווווווווהוווווווווווווו 

וולדמורט: פו, זה נגמר, זה היה מוזר.

סאורון(ביקום אחר): הדבר אשר התרחש נגמר סוף סוף!


הסוף.

בוווההווווהווווווווווהווווווווווווווו!

תגובות

חכם מאוד · 02.10.2022 · פורסם על ידי :אם תלחצו פה תקבלו באן

מטומטם להחריד, אם יורשה לי להביע דעה · 02.10.2022 · פורסם על ידי :משתמש אחד
שלא לדבר על זה שסאורון הוא בכלל לא עין ענקית, הוא רוח; רק בסרטים הציגו אותו כעין. בשר הטבעות טולקין תיאר אותו כעין המשוטטת לכאן ולכאן כמחפשת, אבל הוא (כך נראה מכתבי הקודש) התכוון לתחושת החיפוש, לתחושה שצופים בך, לא לעין ממשית.
בנוסף לכך, סאורון הוא לא אדם. הוא מיא, שזה סוג של אל שמשרת אל אחר (הוא שירת בעבר את מורגות', האויב האפל, שר האופל הראשון; אחרי שמורגות' הושלך אל מחוץ לעולם על ידי הולאר - האלים, אדוני המערב - סאורון הפך להיות שר האופל בעצמו).
מעבר לזה, הרמה של השיחה שלהם נמוכה מאוד... כשלחצתי על הקישור לפאנפיק וראיתי את הפאנדומים, ציפיתי לפאנפיק עמוק עם משמעות ולא לקשקוש חסר משמעות (אין לשיחה שלהם שום משמעות, מלבד זה שהם לא מבינים אחד את השני. אני יכול לסכם את כל הפנאפיק במשפט "סאורון איכשהו פוגש את וולדמורט ואף אחד מהם לא מבין מה השני רוצה).
סאורון הוא לא היצור שיגיד לבריאות למי שמתעטש... זה מגוחך להחריד.

היי · 03.10.2022 · פורסם על ידי :Rocket Man (כותב הפאנפיק)
היי, אני מצטער שלא אהבת את הפאנפיק.
לא חידשת לי כלום.
קראתי את ההוביט, שר הטבעות וחלק נכבד מהסילמריליון.
אני יודע היטב שסאורון אמור להיות עין רק במובן הפילוסופי של המילה, אבל זהו פאנפיק בדיחה, וכנראה שאתה לא יודע להאריך הומור.

!!! · 03.10.2022 · פורסם על ידי :הדוויג שלי
הצחקתה😂

תגובה לתגובה · 03.10.2022 · פורסם על ידי :משתמש אחד
קודם כל, אם לא חידשתי לך כלום - מצויין. אז למה כל האי-דיוקים?
אני יודע להעריך הומור, כשהוא כתוב בצורה טובה. אתה לא כותב כאן הומור, אתה כותב סתם דברים מוזרים. כאמור, יש לך פה כל כך הרבה חוסר היגיון שזה כבר לא יכול להיות מתורץ ב"זה הומור".
הייתי מצפה שוולדמורט יגיד אבדה קדברה, בערך במשפט השלישי שלו.
אגב, אני ממליץ לך לפנות לבטא או משהו כי שגיאות הכתיב, הפיסוק והשאר בפאנפיק לא משהו. אתה הרבה יותר טוב מאחרים שראיתי, אבל זה רק כי הרמה באתר הזה היא מתחת לכל ביקורת.

אתה? · 03.10.2022 · פורסם על ידי :אם תלחצו פה תקבלו באן
כתבת פאנפניק גם לא משהו ועכשיו אתה מעיר לאנשים אחרים? וחוץ מזה, עם הרמה של האתר נמוכה, למה אתה בו?

סליחה גם לא משהו יחסית למה שאתה תיארת הפאנפניק שלך למען האמת די טוב · 03.10.2022 · פורסם על ידי :אם תלחצו פה תקבלו באן

לא בדיוק הבנתי מה אתה רוצה · 05.10.2022 · פורסם על ידי :משתמש אחד
אתה אומר בהתחלה שכתבתי פאנפיק לא משהו (שזה ממש לא נכון, אני בעצמי עורך של סופרים אחרים והפאנפיק שלי - במיוחד מפרקים 10 והלאה, אחרי שלקחתי את פסק הזמן הראשון - כתוב ברמה מאוד גבוהה יחסית לאתר).
הרמה של האתר הזה נמוכה, אבל הוא אתר הפאנפיקים היחיד בעברית שאני מכיר (אני לא דובר אנגלית). אין לי ברירה אלא להשתמש בו, או לא להשתמש בכלל.
אני מבין שקראת את הסילמריליון ושר הטבעות, אולי תתעניין בטרגדיה שסיימתי לכתוב לא מזמן (עדיין עומדת לעבור שכתוב, הפרק הראשון אמור להפוך לפרולוג והאפילוג עדיין לא נכתב):
https://docs.google.com/document/d/1rdv9Y0r--l8zqO0uRN1FA59UDkFa_WY8/edit?usp=sharing&ouid=106824461803050990915&rtpof=true&sd=true
תעתיק ותדביק את זה לגוגל, ותגיע לקובץ דרייב עם הפאנפיק. לחלופין, אתה יכול לחפש "הטרגדיה של המלך פורום הפונדק" ואני מניח שזה יהיה התוצאה הראשונה.
אם אתה רוצה להגיב על הטרגדיה ולדבר איתי בכללי, אתה יכול כאן בינשוף או בפורומים של הפונדק (אחלה פורומים, אגב) שם המשתמש שלי שם הוא "האיש הצעיר" והתמונה בפרופיל היא העין של סאורון מהסרטים (שלא קיימת, כאמור).
אזהרה: הסיפור הוא טרגדיה, כלומר סיפור שהנקודה הכי טובה בו היא נקודת ההתחלה, ומשם הגיבור רק נופל ונופל, גם אם לעיתים נראה הפוך. במילים אחרות, אם אתה מחפש סוף טוב בסגנון "והם חיים באושר ובעושר עם הנולדור והונייר שבולינור עד עצם היום הזה", זה לא הסיפור המתאים בשבילך.

התכוונתי · 06.10.2022 · פורסם על ידי :אם תלחצו פה תקבלו באן
שמה שאתה תיארת היה רמה גבוהה מידי בשבילך הפאנפניק שלך לא ברמה שאתה תיארת, ואני מת על טרגדיות, חוץ מזה זה לא שהפאנפניק שלך מדהים, מבחינת הכתיבה הוא ממש טוב אבל מבחינת העלילה, אני לא כל כך אהבתי, ואם תרצה אני כתבתי לא מעט פאנפניקים כאן, ואתה יכול לקרוא אותם, אני לא קראתי את כל שר הטבעות, לכן אני לא אקרא עדיין את הטרגדיה, אבל לי אין שום בעייה עם ביקורת בונה, אני מציא לך לשאול אנשים קודם אם מתאים להם ביקורת בונה, כי יש סיכוי שהם לא רוצים שתגיד משהו לא נעים על הפאנפניק שלהם, הם יכולים להיפגע, לכן אני ממליץ לשאול קודם.

תגובה לטארקה · 08.10.2022 · פורסם על ידי :משתמש אחד
תראה, הערתי כאן על העריכה הלשונית בגלל שהיא אכן דורשת תיקון מסוים, אצלי היא לא דורשת תיקון וזה לא העניין.
אם לא אהבת את העלילה של הפאנפיק שלי, אתה יותר ממוזמן לכתוב לי תגובה (עדיף שם כדי שאני יקבל ינשוף) או לשלוח ינשוף, אני אסביר לך את השיקולים שלי ואתה תסביר לי את שלך, נלבן את העניין ונראה אם מישהו מאיתנו טעה.
אני אנסה לבדוק כמה מהפאנפיקים שלך.
מבחינת הטרגדיה, בהחלט עדיף לסיים את שר הטבעות לפניה או לכל הפחות להגיע לסופו של הקרב בשדות הפלנור (יש פרק בשם הזה בכרך השלישי).
מבחינת ביקורת בונה, אני מניח כהנחת יסוד שהסיבה שבן אדם מפרסם כאן פאנפיק היא כדי לקבל ביקורת, ולכן אני לא שואל. לא עלה בדעתי הרעיון שאנשים לא ירצו לקבל ביקורת מנומקת, מוסברת ועם הצעות לשיפור. באמת נתקלת באנשים כאלה בשיטוטך באתר?
אם כן, אני אקבל את עצתך ואשאל בפעם הבאה.

כן · 09.10.2022 · פורסם על ידי :אם תלחצו פה תקבלו באן
מישהו כתב שהוא מאוד נעלב ממישהו שהגיב לו, אבל זה היה פאנפניק הומור, אז אני לא כל כך בטוח, אבל אם אפילו יש קומץ אנשים שלא רוצה תגובות כאלו, אז כדאי לשאול קודם, לדוגמא, אני מפרסם פאנפניק, כדי שאנשים יקראו אותו, לא כדי לקבל ביקורת בונה, כך שאולי יש איש, ואתה לא יודע מי האיש שלא רוצה, אז תלך על בטוח.

טוב, דיי. · 09.10.2022 · פורסם על ידי :Rocket Man (כותב הפאנפיק)
טארקה ומשתמש אחד, הבנו את דעותיכם.
אני מבקש שתפסיקו להתווכח כאן, אחרת איאלץ למחוק את תגובתכם.

אל תתווכחו. · 09.10.2022 · פורסם על ידי :Rocket Man (כותב הפאנפיק)
אני מוחק את ההודעה.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007