האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הארי פוטר ואוכל המוות(8)



כותב: Hogwartz!
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 13915
4 כוכבים (3.75) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: קורות חיוו של הארי לאחר הבגרות - שיפ: ג'יני והארי,רון והרמיוני. - פורסם ב: 18.11.2010 - עודכן: 28.12.2011 המלץ! המלץ! ID : 1378
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"ר... רון?" כעסה הרמיוני, "מה אתה בדיוק חושב לעצמך?"
"אה... אמ... מצטער, הרמיוני", גימגם רון, "לא... לא התכוונתי להכעיס אותך."
"אז אני גם מצטערת, אבל הכעסת!" אמרה הרמיוני בחמיצות פנים, רצה לחדרה וטרקה את הדלת מפני רון.

"הארי..." התלונן רון, "הכל בגללך."
"מה בגללי? מה אני אשם שאתה ככה בא באמצע שאנחנו מדברים, ומנשק אותה?" כעס גם הארי.
רון נראה חסר-אונים לחלוטין.
"הארי... פשוט לא יכולתי לראות אותכם מדברים, בלי שהרמיוני בכלל תראה שאני קיים," אמר רון בקול מפייס, אבל עדיין חסר-אונים.
"למה לא יכולת? כי אתה כזה קנאי ומגעיל?" אמר הארי, ובכלל לא שם לב לפנים האדומות של רון.
"אוף, הארי, אני שונא אותך!" אמר רון, החטיף להארי סטירה קלה והלך לחצר של המחילה.

הארי דפק על דלת חדרה של הרמיוני.
"מי זה שם?" שמע הארי קול בוכה.
"הרמיוני, זה... זה הארי," אמר הארי בהיסוס.
"למה באת? כדי להגיד לי שאני מגעילה לרון? מה הוא כבר אמר לך ע... עלי?" לאט-לאט הקול שלה נקטע על ידי הבכי.
"לא, הרמיוני, באמת... רון לא אמר לי כלום." ניסה הארי לשכנע אותה שתפתח לו.
"טוב, אני יוצאת אליך," הארי התאפק שלא לחייך.

"הרמיוני, אני... אני רציתי לדבר איתך על רון", אמר הארי להרמיוני.
"לא רוצה." אמרה הרמיוני בקול החלטי. הארי העריך אותה שכל-כך מהר התגברה על הבכי.
"אבל הרמיוני... באמת, תחשבי בהיגיון. אתם לא יכולים להיות ככה. אסור לכם. את יודעת, אומרים שלכל חברות יש תמיד איזה מכשול קטן בדרך," ניסה הארי לעודד אותה.
"אבל..." היה נדמה שהרמיוני קצת הבינה, "זה היה... זה היה מגעיל. אני שונאת את רון, חוצפן שכמותו."
"הרמיוני, תקשיבי לי... זו סתם היתה טעות שלו. אני מבין אותו, במידה כלשהיא. זאת... זאת האהבה הרצינית הראשונה שלו, שהוא באמת אוהב, וזה קשה. הוא לא יודע מה הוא צריך לעשות, ומה הוא לא צריך לעשות. באמת הרמיוני, אני מבין. זה היה מתוך אהבה מושלמת כלפיך. את לא צריכה להיפגע, הוא בסך-הכל לא ידע מה לומר... כשהינו שנינו ביחד, כשאת היית איתי ולא איתו. בבקשה, הרמיוני - - - "
"נכון שהוא אמר לך להגיד את קול זה?" קטעה הרמיוני את הארי במבט מהורהר.
"אה... לא. האמת שהוא גם כועס עלי..." גימגם הארי.
"אה, גם עליך? איזה רע." עיניה של הרמיוני רשפו בכעס.
"לא, הרמיוני... לא התכוונתי לזה..." אבל הרמיוני כבר חזרה לחדרה.

'לא הולך לנו היום,' חשב הארי, 'כולם עכשיו שונאים את כולם. אני כל-כך לא אוהב את זה! דווקא עכשיו, כשאנחנו צריכים להתאחד...'

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

?.. · 21.11.2010 · פורסם על ידי :lover boy

........ · 21.11.2010 · פורסם על ידי :מעיינוש
למה לא רואים כלום????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?!

.... · 21.11.2010 · פורסם על ידי :Hogwartz! (כותב הפאנפיק)
מצטערת, אתם יכולים לראות עכשיו את הפרק.
סורי =]

וווואו אהבתי! · 21.11.2010 · פורסם על ידי :lover boy

=] · 21.11.2010 · פורסם על ידי :Hogwartz! (כותב הפאנפיק)
טנקס D;

יפה מאוד.. אבל יש הרבה פרטים לא הגיוניים.. · 11.03.2011 · פורסם על ידי :Cold As The Ice
הרגע הם הביסו את וולדמורט כולם אמורים ליהיות מאושרים עד הגג !! ופעם קודמת שרון ככה נישק את הרמיוני (בספר השביעי) היא זרמה איתו, וזרמה איתו מאוד ! למה שרון פתאום יטיל את כל האשמה על הארי ? ומה, הם זוג נשוי שרון ייתן להארי סטירה? והארי, אם האופי הכי צנוע שיש, אומר לרון שהוא קנאי ומגעיל ?!? זה בכלל לא הגיוני...
חוץ מזה את כותבת מאוד יפה וכדאי לך להמשיך, אבל תתקני את הפרטים בהמשך...
זאת הייתה תגובה בונה אז אני מתחננת שלא תיעלבי.... :)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007