האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

סיפורו של אלכסנדר קומפנייט

סיפור חייו של אלכסנדר קומפנייט, הפלפאפי יליד רוסיה שהציל את העולם ללא מזל כלל.



כותב: Rocket Man
הגולש כתב 79 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 116
פיקצר
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 18.01.2023 המלץ! המלץ! ID : 13792
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

ויתור זכויות לג’יי קיי רולינג.


 

 

אלכסנדר קומפנייט נולד ברוסיה, בשנת 1982.

בגיל 10 נשלח אלכסנדר למאגיה-לגושקה- בית הספר הרוסי לקסמים. במאגיה-לגושקה המיון הוא לפי יכולת, ולא לפי תכונות. כמו כן, במידה וביצועי התלמיד משתפרים, הוא יכול לעלות בקבוצות.

אלכסנדר מוין לקבוצת הגרועים ביותר. אך תוך כמה חודשים, הצליח אלכסנדר להתקדם מהר בלימודים והגיע אל רמת הבינוניים, שם הוא נשאר.

חברו הטוב מישה עזר לו להתקדם במהירות, וכמו כן שאר חבריו הרבים.

בגיל 11, לאחר שנתון הראשונה ללימודים, קיבל אלכסנדר מכתב הזמנה לבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות.

למרות רצונו, הוריו שלחו אותו לבית הספר החדש, בו הוא מוין לבית הפלפאף- בית הנדיבים.

עד מהרה רחש אלכסנדר חברים חדשים בבית ספרו החדש.

כאשר התחיל להכיר יותר את בית הספר, שמע אלכסנדר על הארי פוטר- תלמיד שלמד בשנה השלישית, והיה ידוע כמי שבשנתו הראשונה עצר את קוסם האופל וולדמורט מלחזור לחיים, וכך גם בשנתו השניה.

אך לאלכסנדר זה נשמע כאילו הוא עשה זאת במזל בלבד, ולא בגלל תושיה כלשהי או הצלחה מדהימה. אך הוא חלק לו כבוד ואף החמיא לו, כפי שהפלפאפי אמיתי היה עושה.

אז, הבין אלכסנדר שוולדמורט תמיד יוכל לחזור, ושהארי פוטר הזה לא תמיד יוכל להיות במקום הנכון בזמן הנכון, ושלא תמיד יהיה לו כל כך הרבה מזל. אלכסנדר החליט לחקור את תוכנייתיו של וולדמורט ולעצור אותן.

יחד עם חבריו הוא חקר וריגל אחר תומכיו של וולדמורט. הוא בדק כל מי שנראה לו חשוד, ולבסוף הגיע למסקנה- אביו של דראקו מאלפוי (תלמיד שנה שלישית), לוציוס מאלפוי, מנסה להחזיר את וולדמורט לחיים.

בעזרת כמה כשפי זיכרון פשוטים, הוא הצליח למחוק את עצמו ואת חבריו ג’סיקה ואדוארד מזכרונם של המורים ושל שאר התלמידים, ויחד הם יצאו לעצור את משימתו של לוציוס.

לפי המחקר שהוא ערך, לוציוס מחזיק את רוחו של וולדמורט בנחשה ושמה נגיני.

בעזרת הסכת דעת שיצר עם עוזרו של וולדמורט, פיטר פטיגרו, שתכנן להסיט את תשומת לבו של הארי ובכך למנוע ממנו לעצור את משימתו, תכנן לוציוס להתגנב לבקתה קטנה ובה להחזיר את וולדמורט לחיים.

אלכסנדר וחבריו הגיעו לבקתה, ובה אכן מצאו את לוציוס מאלפוי.

אלא שלהפתעתו של אלכסנדר, קרא לוציוס: ”אדוארד, ג’סיקה, כל הכבוד. ביצעתם את משימתכם בצורה מושלמת.”

אדוארד וג’סיקה הנהנו.

אז הבין אלכסנדר שכל הדרך ניסו חבריו להביאו אל לוציוס כדי שהוא יהרגו שם. הם בגדו בו.

אז שם לב אלכסנדר כי לוציוס מחזיק נחשה בידו. כהרף עין הוא שלף את שרביטו, כיוונו אל הנחשה וקרא ”אסקנטום רווליו!”

זה היה לחש שהוא בעצמו המציא. הלחש גרם לביטול השפעה של חפץ קסום עד שמתיזים דם של האדם שהטיל את הקללה על החפץ- בתנאי שהאדם שהטיל אותה חי. במידה והוא לא, החפץ יישאר ללא שימוש.

אז כיוון אלכסנדר את השרביט ללבו וקרא: ”אבדה קרדברה!”

אלכסנדר נפל מת על הרצפה, בידיעה שבאותו הרגע הוא עצר את וולדמורט מלשוב אל החיים- ובניגוד להארי פוטר, הוא עשה את זה בלי להשתמש המזל כלל.

תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007