האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

על אהבה ומוות

החרמש סדוביאנו נאלץ לבצע את הנורא מכל כדי לממש את משאלתו היחידה- להביע את אהבתו אל סרבינה, אהובת לבו.



כותב: Rocket Man
הגולש כתב 79 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 142
פיקצר
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: חרמש/להב החרמש - זאנר: רומאנס, אנגסט - שיפ: סדוביאנו/סרבינה - פורסם ב: 20.04.2023 המלץ! המלץ! ID : 13925
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

ויתור זכויות לניל שוסטרמן.


 

 

החרמש סדוביאנו נכנס אל ביתה המפואר של אחת מהנשים היחידות שעדיין העזו לקרוא לעצמן בתואר מלכות. הוא נכנס בדלתות המתכת הגדולות. כשראו אותו השומרים הם לרגע נדרכו, אך משהבינו שחרמש עומד למולם מיד נרגעו, עד כמה שאפשר להירגע בנוכחותו של חרמש. החרמש סדוביאנו יכל ללקט אותם בקלות, בלי לומר מילה, אך לא זו הייתה מטרתו כשהגיע אל הבית, שהיה כמעט ארמון.

החרמש סדוביאנו המשיך במסדרון הבית בלי לומר מילה. הוא הכיר את הבית, משום שהרוזנת סרבינה הייתה ידידה טובה שלו, ואולי אף יותר מזה...

סדוביאנו הרגיש את להב הסכין הקר שהביא איתו. סכינים תמיד היו קרים ונוראים, אך משום מה הסכין הרגיש לסדוביאנו היום קר מן הרגיל, והוא יכל להרגיש את קורו על אף הבדים שהפרידו בין הסכין לגופו, והוא כמעט והשליך את הסכין מכיסו- משום שהסכין היה החפץ השנוא עליו באותו רגע.

סדוביאנו פנה אל מסדרון נוסף בבית שבקצהו הייתה דלת עץ מוכרת. סדוביאנו דפק דפיקה חרישית, יחידה.

”יבוא!” נשמע קולה המוכר של סרבינה ומילא אותו באהבה ובעצב רב. הוא פתח את הדלת.

”מיכאיל!” קראה סרבינה בשמחה, הניצוץ המוכר בעיניה. הניצוץ שעומד להיעלם...

”סרבינה.” אמר סדוביאנו. ”אני אוהב אותך. אני תמיד אהבתי אותך.”

סרבינה, שלא הבינה את פשר הדבר השיבה: ”באמת? גם אני אוהבת אותך מיכאיל, ותמיד אהבתי.”

סדוביאנו חייך אליה בעצב, רכן אליה, ונישק אותה פעם אחת על שפתיה. סרבינה לא זכרה ברגע הזה את האיסור של החרמשים לקיים מערכות יחסים רומנטיות.

סדוביאנו נישק אותה על שפתיה, ומשם עבר לפניה וצווארה. הוא התמלא ברגשות אשם איומים, וידע שהוא לא צריך לעשות את זה- עדיין לא מאוחר, הוא ידע. הוא יכל להפסיק את זה עכשיו, והוא לא יצטרך לעשות דבר. אבל הוא לא יכל לעצור, ולכן המשיך ונישק את כל צווארה וחזה, תוך שהוא מצמיד את גופו אל גופה.

סרבינה זעה ונישקה אותו בחזרה, נשיקה אוהבת, חמה, כל כך חיה.

ואז, במהירות שלא תיאמן, נעץ סדוביאנו את סכינו בליבה של סרבינה. סרבינה הסתכלה עליו, כשעל פניה מבט נבגד, קר, ונפחה את נשמתה.

דמעות עלו בעיניו של סדוביאנו, אך הוא ידע שזה מה שהיה צריך להיעשות. ברגע שהוא הביע את אהבתו אליה, היא הייתה מלוקטת בכל מקרה, גם בלי עזרתו של סדוביאנו. אבל סדוביאנו העדיף לעשות זאת בעצמו.

עכשיו, ללא סרבינה, לא נותרה משמעות בחייו. הוא שלף את הסכין מליבה של סרבינה והחדירו אל ליבו שלו.

סדוביאנו הסתכל באהבה בעיניה המתות של אהובתו, ומת, כשגופת אהובתו לצדו.

תגובות

אתה לא יכול לעשות את זה! · 24.04.2023 · פורסם על ידי :אם תלחצו פה תקבלו באן
זה לא בסדררר

והאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא · 19.10.2023 · פורסם על ידי :איפה עדי אשל????
זה היה בכי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007