האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הוויזלית שלא מוינה לגריפינדור

נולדה עוד וויזלית. אבל המצנפת לא ממיינת אותה גריפינדור...



כותב: לאוונדר
הגולש כתב 49 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 543
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: ה"פ - זאנר: מתח/קומדיה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 14.05.2023 - עודכן: 24.05.2023 המלץ! המלץ! ID : 13968
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק בכתיבה

-עברו 11 שנים-

 

"אמא," אמרה קארין בהתרגשות, "מחר אני הולכת בפעם הראשונה שלי להוגוורטס!". "אוי, נכון, איך שחכתי? צריך לקנות דברים בסימתת הדיאגון!.

 

למחרת, קארין התעוררה ב4 לפנות בוקר, בהתרגשות רבה, על כך שהיום תלך להוגוורטס, תתמיין לגריפינדור, כמו שאר אחיה. ומה עם אני לא התמיין לגריפינדור?! 

 חשבה קארין לעצמה. "קארין ג'וי אנג'ל וויזלי, בואי עכשיו" קראה לה אמה. "מה?" שאלה קארין. "עכשיו 4:30 לפנות בוקר, אמא. חשבתי שרק אני ערה."

"נראה לך באמת?!, טוב תארגני מזוודה 💼, וכל הדברים שקניתי לך אתמול נמצאים ליד מיטתך." קארין רצה לחדרה, היא רצתה לראות אם אמה קנתה לה ינשוף, או קרפדה, או חתול." אנג'ל" קראה אמה. "ואת מורשה ליקרוא לך אנג'ל או ג'וי נכון?, טוב אז עוד לא קניתי לך שרביט, כי חשבתי שעדיף שהשרביט המתאים יבחור אותך, ועכשיו נלך לקנות שרביט, ".

הן הגיעו לסימתת הדיאגון, ולחנות השרביטים(' אוליבנדרס'). "טוב, קארין, אתן לך להיכנס לאוליבנדרס." קארין נכנסה ל אוליבנדרס, וניסתה לבחור שרביט.( שהשרביט יבחר אותה). בסוף השרביט שבחר אותה היה: שרביט מעץ איקליפטוס, ושערה מזנב חד-קרן. כעבור חמש שעות,( השעה הייתה 10:00 בבוקר) קארין אכלה ארוחת בוקר( עברו עשר דקות בזמן שאכלה). אחר כך היא הלכה קצת לשחק עם ג'יני( שהייתה כבר בת 22,{היא הייתה בת 11 כשקארין נולדה} אבל עדיין לא התחתנה). ורק אז מולי וקארין יצאו מהמחילה. "איך בדיוק מגיעים לרציף תשע ושלושה רבעים?" שאלה קארין. "פשוט תעברי במעבר בין רציף תשע לעשר" ענתה לה מולי. קארין עברה במעבר. זה היה הרגשה מוזרה. ואז גם מולי הופיעה. "השעה 11:00 תעלי!" היא קראה. קארין עלתה לרכבת האקספרס. "ביי!" קראה עליה מולי כשהרכבת האקספרס התחילה לנסוע." אמא, אני אתגעגע עליך! "קראה עליה קארין בחזרה." תשלחי מכתבים! "צעקה עליה אמה. "היי" נשמע קול של ילד. "קארין הסתובבה וראתה ילד עם שיער בלונדיני ועיניים כחולות. "רוצה שנחפש תא? "הוא שאל. הם חיפשו יחד תא, ומצאו. "מי אתה? " שאלה מיד קארין." אהא, אני... מי את קודם?" התחמק הילד. "אני קארין ג'וי אנג'ל וויזלי, אתה יכול לראות שאני וויזלית, לפי השיער שלי, הוא ג'ינג'י." "וויזלית... טוב אה אני..." נראה היה שהוא ממש לא רצה לחשוף את הפרטים שלו. "לאיזה בית את חושבת שתתמייני?" הוא שאל. "גריפינדור" היא אמרה בפשטות. 

 

הנסיעה נגמרה,ותלמידי שנה ראשונה שטו באגם עם האגריד. 

הם הגיעו לאולם הכניסה, שם איש הסביר להם על הוגוורטס ועל הבתים, ואז הם נכנסו." כשאקרא בשמכם תשבו על השרפרף ותחבשו את המצנפת" אמר האיש לאחר שירה של המצנפת." איסל, אליס" אמר האיש." רייבנקלו! " שאגה המצנפת. "חבל שאנחנו לא באותו בית" לחשה קארין לאליס איסל בביטחון שהיא תהיה בגריפינדור. קארין השתעממה. פתאום האיש קרא בשמה: "וויזלי, אנג'ל, ג'וי, קארין, ". קארין צעדה בביטחון לכיוון המצנפת. "עוד וויזלית אחת! ברור שלגריפינ-רגע, מה?, יש פה וויזלית שלא מתאימה לגריפינדור!, זה עוד לא קרה בכל היסטורית הוויזלים! היא מתאימה ל הפלפאף! " שאגה המצנפת. קארין הייתה המומה. היא חשבה שהיא תהיה בגריפינדור. כל הגריפינדורים שלחו לכל עבר קריאות בוז. "יולנד, ג'לס"אמר האיש. הילד הבלונדיני שהיה עם קארין בתא הלך למצנפת. קארין הלכה לשולחן של הפלפאף וצפתה בו." הפלפאף! " שאגה המצנפת." יש!!, בוא שב לידי"קראה עליו קארין. "חשבתי שאת דווקא מתאימה לגריפינדור, הרי את וויזלית."אמר ג'לס יולנד. "כן..." הסכימה קארין. "כל המשפחה שלי בסלית'רין האמת." אמר ג'לס. המיון נגמר אחרי זת'טסאל מיה.( סלית'רין!). 

"שלום אני מדריכת בית הפלפאף "אמרה ילדה עם שיער שחור." אחרי, "היא אמרה והובילה את תלמידי שנה ראשונה לחדר המועדון של הפלפאף. 

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

תגובות? · 23.05.2023 · פורסם על ידי :לאוונדר (כותב הפאנפיק)

המשךךךךךךךךך · 23.05.2023 · פורסם על ידי :מרבה רגליים
מה אם הארי?! הוא לא התחתן עם ג'יני?! :בוכה:

הוא התחתן · 23.05.2023 · פורסם על ידי :לאוונדר (כותב הפאנפיק)
אבל זה דיי ספוילר לפרק הבא...

המשך · 23.05.2023 · פורסם על ידי :קדלאבגוד
אבל יש טיפה שגיאות כתיב

איפה? · 23.05.2023 · פורסם על ידי :לאוונדר (כותב הפאנפיק)
אני ישנה אבל איפה?

ואני ממליצה לך לעשות ש · 23.05.2023 · פורסם על ידי :קדלאבגוד
ג'יני ורון יהיו איתה או לפחות שג'יני תיהיה שנה שביעית

לא · 23.05.2023 · פורסם על ידי :לאוונדר (כותב הפאנפיק)
ג'יני בת 22 ורון23

לא כי · 23.05.2023 · פורסם על ידי :לאוונדר (כותב הפאנפיק)
ג'יני הייתה שנה ראשונה כשקארין נולדה

מגניב · 23.05.2023 · פורסם על ידי :עוד נשוב לשם
פליז תמשיך

אני בת. · 24.05.2023 · פורסם על ידי :לאוונדר (כותב הפאנפיק)
ותודה על התגובות היפות. אני כנראה ימשיך היום

המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך · 24.05.2023 · פורסם על ידי :dm"f

אני ממשיכה · 24.05.2023 · פורסם על ידי :לאוונדר (כותב הפאנפיק)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007