האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
HPortal מרכין ראשו לזכר חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה
מממנים


בית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות לכלבים

חבורת כלבים בורחת מבעליה, ומגיעה לבית ספר לכישוף ולקוסמות לכלבים.



כותב: לאוונדר
הגולש כתב 49 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 791
4 כוכבים (4.286) 7 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: ה"פ - זאנר: מתח/קומדיה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 21.05.2023 - עודכן: 15.08.2023 המלץ! המלץ! ID : 13972
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק בכתיבה

כפותיה של ג'וי ושל האחרים נגעו בדשא רך. ג'וי הסתכלה לכיוון חבריה וראתה אותם. פליקס, שכב על המדשאות בנחת. מיילו וג'וני שחקו ביחד. "חמוד, אין זמן לשכב עכשיו," נשמע קול נעים. ג'וי הביטה לאחור, וראתה כלבה חומה ולבנה, שהייתה גדולה ממנה. בגודל, לא בגיל. את גילה ג'וי לא ידעה. הכלבה הביטה בפליקס, שהרגע קם, בלי רצון. ג'וי ראתה ליד הכלבה חבורה קטנה של כלבים. היא הסתכלה על כלבה אחת, קטנה, מסוג פומרניין. נראה היה שהיא מוצאת חן בעיני כולם. היא הייתה מאוד יפה. "היי" אמרה הכלבה היפה לג'וי. "הי" אמרה ג'וי. "מהו שמך?" שאלה הכלבה היפה בסקרנות. "אני ג'וי, ואיך לך?" ענתה לה ג'וי. "קוראים לי אנג'ל, אנג'ל זה מלאך ג'וי, יש לי שם מיוחד רק שתדעי." ענתה לה אנג'ל בגאווה. "ואיך לכם?" התעניינה אנג'ל מיילו, פליקס וג'וני. "אני פליקס" אמר פליקס בעייפות. "אני ג'וני" אמר ג'וני בהתלהבות. לג'וי היה נמאס מההיכרות, והיא הייתה צמאה, שעה כבר לא שתתה מים. ואז עיניה נצצו. היא ראתה מאחורי הכלבה שהעירה פליקס, אגם שחור.היא התקרבה לאגם ושתתה מהמים הצוננים. "לא שותים מזה חמודה!" קראה הכלבה." מי את שתגידי לי מה לעשות?!" אמרה ג'וי בקרירות. "חמודונת, אני היא פרופסור איימי. אני סגנית המנהלת וראש בית הפלפאף. אני גם המורה להתגוננות מפני כוחות האופל." הסבירה הפרופסור איימי. "טוב, כלבים וכלבות, גורים וגורות, עכשיו נעבור יחד את האגם בשחיה, ואז באולם הכנסה אני יסביר הכל. " הפרופסור איימי לטשה עיניים בתלמידים לרגע, ואז שאלה:" מוכנים? ". כולם הנהנו בהסכמה. 

 

הם שחו ושחו בתוך המים הקרירים, עד שהגיעו למבנה של טירה עצום. "וואו" קראו כולם בהתפעלות. הם נכנסו לאולם הכניסה." טוב תלמידים מתוקים, 

 

אני אסביר. בית הספר הוקם על ידי ארבעה מייסדים. הם היו מאוד חכמים. הם קראו את הספר הארי פוטר, והחליטו שגם הכלבים צריכים בית ספר. אך היו מחלוקות ביניהם. טוב עכשיו אני יסביר על הבתים. כמו שפרופסור ג'סיקה כתבה במכתבכם, שיש ארבעה בתים.גריפינדור: בית האמיצים, האבירי לב. 

 

הפלפאף: בית הטובי לב, ההגונים והנאמנים. רייבנקלו: בית החכמים, הפיקחים והשנונים. 

 

סלית'רין: בית השאפתנים, הנחושים והערמומים. עכשיו אתם תתמיינו לאחד הבתים"הסבירה הפרופסור איימי. כולם נראו מפוחדים מהמיון, אך ג'וי, כלל וכלל לא. כי לפי התכונות של הבתים, ג'וי מתאימה לכולם. הדלתות נפתחו, ונגלה לעיניהם אולם עצום." כשאקרא בשמכם תבואו ותשימו את הקולר. "אמרה הפרופסור איימי.

 

" אצ'י, " אמרה הפרופסור איימי. כלב מלטז לבן התקדם לכיוון הקולר. הוא שם את הקולר... "הפלפאף! " צעק הקולר.  אצ'י הלך לכיוון השולחן של הפלפאף. "בירקה," קראה הפרופסור איימי. כלב ענק הגיע. הוא היה בגודל של סייח." אני שוקל 45" אמר בירקה כשהתקדם לכיוון הקולר. ג'וי חלמה בהקיץ. היא התעוררה רק כששמעה את הקולר צועק: "גריפינדור! ". "אנג'ל" אמרה הפרופסור. כלבת הפומרניינית היפה התקדמה לכיוון הקולר. "הפלפאף! "צעק הקולר. "פליקס," אמרה הפרופסור. "פליקס תורך!" קראה ג'וי פליקס בהתלהבות. פליקס התקדם בצעדי צב לכיוון הקולר. "הפלפאף! " צעק הקולר. פליקס הלך לשולחן של הפלפאף. "ג'וני, "אמרה הפרופסור. ג'וני התקדם בפחד לקולר. "גריפינדור! " צעק הקולר. ג'וני הסתכל על פליקס בצער. הוא הלך לשולחן של גריפינדור. "ג'וי, " אמרה הפרופסור איימי. "בהצלחה ג'וי" אמר מיילו. היא הלכה לכיוון הקולר ושמה אותו. סלית'רין זה בטוח. היא נחושה, שאפתנית וערמומית. רגע מה קורה פה? היא גם גריפינדור. היא אבירת לב, ואמיצה. רגע מה? היא הפלפאפית מעומדת בטוח! היא כל כך נאמנה. רגע מה? היא כל כך פיקחית וחכמה לרייבנקלו לשלוח!.גריפינדור! " צעק הקולר. ג'וי הלכה לשולחן של גריפינדור. כעבור כ-5 דקות, היה תורו של מיילו. "מיילו," אמרה הפר' איימי. "גריפינדור! " צעק הקולר. כעבור 10 דקות המיון נגמר. וכולם הלכו לחדרי המועדונים שלהם בעקבות המדריכים. 


 

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

חמודדדד · 22.05.2023 · פורסם על ידי :מרבה רגליים
לא יודעת מה זה מזכיר לי על איזה סדרה זה מבוסס חוץ מהארי פוטר?

היי · 22.05.2023 · פורסם על ידי :לאוונדר (כותב הפאנפיק)
תודה על התגובות היפות שאת כותבת לי

בית ספר לכלבים · 23.05.2023 · פורסם על ידי :קדלאבגוד

נכון · 24.05.2023 · פורסם על ידי :לאוונדר (כותב הפאנפיק)
מממ... כן

אהה סליחה לגורים · 31.05.2023 · פורסם על ידי :קדלאבגוד

לא לגורים · 31.05.2023 · פורסם על ידי :לאוונדר (כותב הפאנפיק)
פליקס מיילו וג'ק הם לא גורים, וגם אנג'ל לא?

אט · 26.07.2023 · פורסם על ידי :הלל ש.
אטגאתטKLT"KוטתחטןדRX"Y:>GJX"TYK>י"F>GML"XXF:GKMוח
רד5435ט

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007