האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
HPortal מרכין ראשו לזכר חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה
מממנים


הבת של שר הקסמים

ג'ין מסנג'ר, למדה 11 שנים בבית ספר מוגלגי. יום אחד היא מקבלת מכתב להוגוורטס. בהוגוורטס היא מגלה שאביה הוא שר הקסמים...



כותב: לאוונדר
הגולש כתב 49 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 325
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: ה"פ - זאנר: מתח/קומדיה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 01.06.2023 - עודכן: 05.06.2023 המלץ! המלץ! ID : 13981
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק בכתיבה

לעיניהם נגלה אולם עצום. נשמעה צרחה. הצרחה היתה של לוסי. "ג'ין!, אני הראשונה, אני אלאקרטו!" צווחה לוסי. "ואחר-כך מטילדה בלייז, בדקתי בן כולם," אמרה לוסי. ילדה עם שיער גלי-חלק בצבע שטני, חייכה חיוך עגום, ואז התנשקה עם ילד עם שיער שחור. "ששש." השתיקה אותם פרופסור מקגונגל. המצנפת שרה את שירתה. כשסיימה הפרופסור מקגונגל אמרה: " כשאקרא בשמכם, תשבו על השרפרף ותחבשו את המצנפת. "אלאקרטו, לוסינדה,". לוסי עיקמה את פרצופה למשמע השם לוסינדה." אני מעדיפה לוסי, למרות שהורי קראו לי לוסינדה. " היא מלמלה. היא הלכה בפחד גלוי לכיוון המצנפת. עברו שתי דקות בדממה עד שהמצנפת החליטה, ושאגה: " רייבנקלו! ". לוסי הלכה לשולחן של בית רייבנקלו, בעוד תלמידי בית רייבנקלו מוחים לה כפיים. לג'ין כבר היה אכפת באיזה בית להיות. למרות שרצתה להיות בהפלפאף, עכשיו היא רצתה ברייבנקלו, משום שלוסי שם. "בלייז, מטילדה," קראה הפרופסור מקגונגל. הילדה עם השיעור השטני הלכה לכיוון המצנפת. "סלית'רין!" שאגה המצנפת מיד. מטילדה הלכה לכיוון השולחן של סלית'רין בהתרגשות, ותנה לילד עם השיעור השחור נשיקה באוויר. " דרייבנס, דרקני," הפרופסור מקגונגל קראה. הילד עם השיער השחור הלך אל המצנפת. "סלית'רין! " שאגה המצנפת. הילד עם השיער השחור ששמו דרקני רץ לשולחן של סלית'רין ונישק את מטילדה. "האן, מרי," אמרה הפרופסור מקגונגל. ילדה עם פנים חיוורים ושיער שחור חלק שהגיע לה עד המרפק הלכה אל המצנפת. " גריפינדור! " שאגה המצנפת. אחרי המון תלמידים היה תורה של ג'ין. " מסנג'ר, ג'ין." הפרופסור מקגונגל אמרה. " מסנג'ר? אבא שלך הוא ארמוס מסנג'ר, שר הקסמים? , את יודעת שפאדג' עומד להחליף אותו? " שאלה מטילדה. "שקט! וכן אבא שלה הוא ארמוס מסנג'ר, שר הקסמים, ומאיפה לך בלייז, לדעת שפאדג' עומד להחליף אותו? הרי עוד לא כתבו בנביא היומי על כך. " הפרופסור מקגונגל אמרה. ג'ין הלכה לכיוון המצנפת במחשבה שהיא לא מבינה למה אביה לא סיפר לה שהוא שר הקסמים." הפלפא-רגע מה? היא רייבנקלו בטוח! בעצם מה? היא גם הפלפאף מעומדת בטוח. זה כל כך קשה. טוב את קצת הפלפאף יותר מרייבנקלו אז הפלפאף! ". את המילה הפלפאף המצנפת שאגה. ג'ין הסתכלה על לוסי במבט עצוב. אחרי זול, קרמבו( ג'ין ציחקקה וגם כל שאר התלמידים ) המיון נגמר. ג'ין הלכה אל לוסי. אבל לוסי אמרה לה רק משפט אחד: " אנחנו לא חברות יותר לעולם! ". ג'ין ניסתה לדבר איתה, אבל לוסי רק התעלמה ממנה. 

 

הפרק הקודם
תגובות

איזה רעה לוסי · 12.06.2023 · פורסם על ידי :קדלאבגוד
זה לא אשמתה😡

ממשיכה עוד מעט · 18.06.2023 · פורסם על ידי :לאוונדר (כותב הפאנפיק)
האמת היא שכתבתי את הפרק כבר אבל נמחק לי😭😭

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007