האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

סיפור הפגישה של הזוג דארסלי

ורנון ופטוניה מספרים להארי ולדאדלי על הפגישה הראשונה שלהם, ועל איך התאהבו.



כותב: Rocket Man
הגולש כתב 79 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 114
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הומור - שיפ: ורנון/פטוניה - פורסם ב: 23.06.2023 המלץ! המלץ! ID : 14000
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

ויתור זכויות לג'יי קיי רולינג.


 

 

 

 

הארי, ורנון, דאדלי ופטוניה ישבו בסלון של הבית בדרך פריווט מספר 4, וצפו בטלוויזיה, כשלפתע קרה הדבר הנורא ביותר שיכל לקרות באותו רגע- הטלוויזיה כבתה.

"הטלוויזיה הארורה הזו!" זעק ורנון. "זו הפעם היחידה היום שישדרו את התכנית הזו!" ורנון התנפל על הטלוויזיה וניסה לתקנה, אבל הוא ידע רק לייצר ולתקן מקדחות. טלוויזיות היו הרבה מעבר לידע שלו.

"לא נורא ורנון, בוא ננצל את הזמן לטובה!" אמרה פטוניה. "אולי נספר את הסיפור של ירח הדבש שלנו? אני ממש אוהבת את מה שקרה אז בבריכה עם הדיונון!"

ורנון, שזכר את הסיפור על הדיונון, ולא הבין למה אשתו כל כך נהנית להיזכר בפעם בה נפל לתוך בריכה עם דיונון שהחליט שמטרת חייו היא לרדוף אחרי האדם השמן שנפל למים, רק הניד בראשו לשלילה.

"אז אולי את סיפור הפגישה הראשונה שלנו?" הציעה פטוניה.

"כן, זה רעיון טוב." אמר ורנון שזכר את הסיפור ועד כמה היה רומנטי בו.

אז פטוניה התחילה לספר:

"שנינו היינו צעירים מאוד אז- בני פחות מעשרים, והוזמנו למסיבה. הו אתה זוכר את זה ורנון? זה עוד היה בתקופה שהטינדר עוד לא היה קיים! בכל מקרה, שנינו הוזמנו למסיבה, אבל רק אני הגעתי. זו הייתה אחלה מסיבה, ולא היה בה שום דבר מיוחד."

"אני חושב שאת יכולה עכשיו להגיע לסיפור של הפגישה עצמה." אמר הארי.

"שקט!" צעק ורנון. "אתה לא תפריע לסיפור שאשתי מספרת!"

פטוניה המשיכה. "אז כעבור כמה ימים, מי שארגן את המסיבה הראשונה הודיע שהמסיבה הראשונה שארגן הייתה ממש טובה, ולכן ארגן עוד אחת והזמין את אותם האנשים, ושוב ורנון לא בא. גם זו הייתה אחלה מסיבה, וגם בה לא היה שום דבר מיוחד.

"אני חושב שאת יכולה עכשיו להגיע לסיפור של הפגישה עצמה." אמר דאדלי.

"איזה מתוק!" אמר ורנון. "הוא רוצה לשמוע את הסיפור של הפגישה כבר. פטוניה, את יכולה לדלג על ששת המסיבות אליהן לא הגעתי."

"בסדר, אדלג." אמרה פטוניה והמשיכה. "אז במסיבה השביעית, ורנון סוף סוף הגיע. ואני כבר הייתי מעוניינת למצוא לעצמי בן זוג, אז הסתכלתי קצת על הבנים וורנון היה הכי חתיך שם."

"אוי ואבוי!" קרא הארי. "איזו מן מסיבה זו הייתה?!"

דאדלי צחק, וורנון לא ידע אם לצעוק על הארי ובכך לפגוע בבנו על כך שצחק או לצחוק עם דאדלי ובכך לגרום להארי להרגיש טוב.

כדי להציל את ורנון מהסיטואציה, פטוניה המשיכה לספר.

"אז ניגשתי לורנון, ואמרתי לו שאשמח אם הוא יביא לי כוס מים כי אני צמאה. זה עוד היה בתקופה שורנון היה ערס, ולכן הוא השיב לי: "ברור נשמה של ברבור בשבילך אני אעשה הכול." אז הוא הביא לי כוס מים, והתחלנו לדבר. הוא למד עליי הרבה דברים, ואני למדתי עליו הרבה דברים, לדוגמה- הוא למד עליי שאני מציצה לשכנים מעל הגדר ואני למדתי עליו שהוא אוהב את אייל גולן המלך, וכעבור כמה שנים התחתנו."

"זה היה אחד מהסיפורים הכי מ- "התחיל הארי ואז ראה את המבט של ורנון. "הכי משגעים ורומנטיים ששמעתי!" המשיך הארי וורנון נרגע.

"טוב ילדים, זה היה סיפור הפגישה שלנו." אמרה פטוניה. "אני מקווה שנהניתם!"

תגובות

ברור נשמה של ברבור! · 26.06.2023 · פורסם על ידי :Inevitable
הרגת אותי.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007