האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
HPortal מאחל חג עצמאות שמח!
מממנים


הגולדן טריו נכנסים לפוטרמור( פורטל )

כשהארי והרמיוני מגיעים למחילה, הרמיוני הביאה איתה מחשב והציעה רעיון מטופש שעבד היא הציעה....



כותב: לאוונדר
הגולש כתב 49 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 343
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: ה"פ - זאנר: מתח/קומדיה - שיפ: הארי+רון+הרמיוני - פורסם ב: 05.07.2023 - עודכן: 09.07.2023 המלץ! המלץ! ID : 14015
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק בכתיבה

היה כתוב 'ברוך הבא לבית סלית'רין!' ו'שלום' ו'אתה מעצבן'. "אבל היה כתוב שיש רק 2 ינשופים" אמר רון. "וסלית'רין?!" רון חיכה תנועת הקאה והרמיוני לחצה על הפורומים. היא לחצה על הפורום  השני לפני האחרון שהארי ורון לא הספיקו לראות מהו. היא לחצה על נושא חדש, כתבה: תלונות. ואז כתבה בעיניין הינשופים. וכתבה: היה כתוב 2 ינשופים ותנשמות והיו לנו 3 ינשופים, אשמח אם תטפלו. ומישהו רשם: אתה מעצבן. בבקשה תטפלו! ושלחה.היא חזרה לתיבת הינשופים ולחצה על 'אתה מעצבן'. המשתמש היה: כולכם מעצבנים.( המשתמש הזה לא באמת קיים, אני המצאתי) והיה כתוב: מעצבנים אתם מעצבנים. אני המלך! אתם נוראים! קללה עליכם. הרמיוני הזדעזעה. היא כתבה לו בחזרה: זה לא כל כך יפה שאתה מקלל. אבל עדיין נוכל להיות חברים. אנחנו שלשה: אני-אולי אתה לא מכיר אותי אבל עדיין, אני הרמיוני גריינג'ר, וחבר שלי, שאותו אתה בטוח מכיר: הארי פוטר. סליחה ידיד. אני לא מאוהבת או משהו! ואבל יש גם את רון. רון וויזלי. והיא שלחה. היא לחצה על 'ברוך הבא לבית סלית'רין!' ואמרה: "אנחנו בסלית'רין." הארי גיחך. "לא אנחנו בגריפינדור." אמר ורון גם גיחך. " לא, התכוונתי שאנחנח פה, באתר הזה, בסלית'רין." הסבירה הרמיוני. " בואו נראה מי שלח לנו את הינשוף האחרון." הרמיוני לחצה על 0 ינשופים ותנשמות. היא לחצה על 'שלום'. המשתמש היה: Lord Voldemort(. גם המצאתי) בהודעה היה כתוב:שלום! אם אתה צריך עזרה אתה יכול לפנות אלי😉." אתם חושבים שזה אתם יודעים מי? "שאל רון. "אולי" אמרה הרמיוני." אבל נראה לי שזה סתם כינוי, כי וולדמורט לא אוהב מוגלגים. והמחשב הוא מכשיר מוגלגי." הרממחני לחצה שוב על הפורומים. היא לחצה שוב על הפורום שלחצה מקודם והארי ורון עוד פעם לא הספיקו לראות את שמו. המשתמש Lord Voldemort ענה להרמיוני על הנושא בפורום שפתחה. היה כתוב: היי מטופל. ובבקשה אפשר לשלוח קישור למשתמש...?.הרמיוני ישר העתיקה את הקישור למשתמש ושלחה. היא גם שלחה: אתה הלורד וולדמורט? ואמרה: "ליתר ביטחון." היא לחצה על הפורום של סלית'רין. "אני עדיין לא מאמין שאנחנו בסלית'רין." אמר הארי והרמיוני נזכרה שהוא שם. היא לחצה על נושא שרון והארי לא ראו איך קראו לו. היי! קוראים לנו הארי רון והרמיוני. כאילו הארי פוטר, רון וויזלי, והרמיוני גרינג'ר. והיא שלחה. מיד המשתמש טום רידל( לא אמיתי-בטוח יש אבל אני לא מכירה)ענה. היי! איזה כינויים! מה שמכם האמיתיים? אשמח לעזור לכם ולכל שאלה אתם מוזמנים לפנות אלי(: "כינויים?" שאל רון. "זה השמות האמתיים שלנו!" קרא הארי. 

הפרק הקודם
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007