האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

משפחת האלפים הגדולה ביותר

הנסתרים חוטפים מחצית מילדי משפחת סרקס ושאר הילדים וההורים מנסים לעזור אבל הנסתרים כבר הרגו...



כותב: לאוונדר
הגולש כתב 49 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 118
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: שה"ה - זאנר: מתח/קומדיה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 09.07.2023 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 14020
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק בכתיבה

ויתור זכויות לשאנון מסנג'ר-מי שלא קרא את שומרת הערים האבודות, לא יבין כלום. 


 

 

 הכירו את משפחת סרקס!משפחת האלפים הגדולה ביותר! הם במעמד האצולה יש להם 12 נפשות במשפחה: האבא: ג'נסיקוס בן - 109 האמא: אטלס בת 107 הבן הבחור: ג'ק-בן 19, הוא טלפת. שלשיית התאומים: טום, הוא צל, לין,היא אמפתית ג'יין היא מממשת: הם בני 16, עוד ארבעת תאומים: ג'ין, היא הידרוקינטיקאית( ככה כתבים? ), ליין, מממשת, קלרה, גורמת, ליב מתפוגגת. שהם בני: 15 ושני התאומים האחרונים שהם בני 13,קוראים להם: לי, שהיא מקפיאה ולקס, שהוא מבזיקן. סמל משפחת סרקס הוא: שני פלמינגו, בצבע ורוד קלאסי, שוחים באגם תכול וצלול, והצווארים והראשים שלהם מתחברים ביחד ויוצרים לב, ובתוך הלב נחש ירוק בצורת האות אס. המנהג של בני סרקס הוא לצבוע את קצוות השיעור שלהם בכסף( הבנות בקצוות השיעור השחור היפה עד הכתפיים שלהם, והבנים בקצוות הפוני ) לכל בני סרקס יש שיער שחור והכסף יפה ביחד עם השחור. 


 

 

" ביי, אמא!" אמרו לי, לקס, ג'ין, ליב, ליין, קלרה, טום, לין וג'יין שהלכו לפוקספייר . " ביי מתוקים!" אמרה אטלס. כל הנערים חוץ מג'ק הלכו לפוקספייר, ג'ק לא הלך כי שנה שעברה היה ברמות העילית. הם הלכו לפוקספייר, הם נפרדו, כי טום לין וג'יין הם ברמה שש אז הם הצטרפו אל החברים שלהם, וג'ין, ליין, קלרה וליב שהם ברמה חמש הלכו גם אל חבריהם, ולי ולקס הלכו אל החברים שלהם ברמה השלישית. הגיע סיום הבית ספר, וכמו כל יום שהם חוזרים ביחד, אז הפעם הם חיפשו את אחד את השני כמו תמיד. " אוף איפה היא?" שאל לקס וחיפש את לי, הוא לא מצא אותה, הפעם האחרונה שראה אותה הייתה בארוחת הצהריים. " מחפש מישהי?" שאלה מור, ממשפחת ואסט. משפחת ואסט ומפחת סרקס היו אויבים מושבעים. וגם הם נראו שונים, צבע העיניים של משפחת ואסט הוא כחול ירקרק( לא טורקיז) ושיער שלהם היה בלונדיני מתולתל, ואילו העיניים של משפחת סרקס היו תכולות צלולות, קרות, אבל עם מבט נעים. השיעור שלהם היה שחור חלק( וכמובן כסף בקצוות) והפנים חיוורות. פעם, פטריק סרקס ופאנקס ואסט, היו תמיד אויבים מושבעים ועשו מלחמה. " שוב מסתובבת עם ואסני?" שאל לקס והילד עם עור בצבע שחום יפה ושיער חום כהה שנצבע בקצת בלונדיני הסמיק. " מה אכפת לך שאני מסתובבת עם ואסני ג'ולרט?" שאלה מור. " ואסני ג'ולרט, זה לא כל כך טוב שאתה מסתובב עם הוואסטית הזאת." אמר לקס וגיחך. "לקס!" קרא קול מוכר. ולקס ראה את קלרה. " עוד מישהו ממשפחת סרקס!" סיננה מור בכעס. "יש לך בעיה?" שאלה קלרה בזעם. "כן, את מעצבנת וגם לקס. "ענתה מור. " אז תלכי לרופא והוא יטפל בבעיה שלך. "אמרה לה קלרה." בואי, מור. " אמר קווין, מרמה שניה, האח הקטן של מור. " כן, בואי." אמרה אלכס, אחותה הגדולה של מור, מרמה חמש, אותה רמה של קלרה.". או שכדאי קצת להציט להבות, בשביל להשמיד, אחת ולתמיד את משפחת סרקס!" אמרה אלכס. " את פירטקינטיקאית" לחשב קלרה. " עדיין לא הבנתם את זה? "שאלה מור וצחקקה. " את עדיין לא הפגנת יכולת." אמר לקס.קלרה צחקקה. ואז קווין אמר: "אתם לא מעודכנים בפרטים. כי אתם משפחת סרקס. אבל אני יגלה. מור היא פסיוניפתית. " מור נראתה מרוצה ואמרה:" ואתה רק מבזיקן, לקס. " לקס לא נראה מרוצה אבל בכול זאת אמר:" אני אוהב את היכולת שלי." וקלרה אמרה:" תיזהרו אני גורמת." "זה לא מפחיד אותנו." לקס וקלרה חשבו שאלכס או מור או קווין אמרו את זה, אבל קול לא מוכר אמר זאת. בני משפחת ואסט הסתובבו. כך עשו גם בני משפחת סרקס. ואסני ברח משם,וחיפש את אחותו הקטנה, האנלי. "אני רוצה הביתה. "אמרה האנלי, היא היתה ברמה ראשונה. להוריו של ואסני קראו: ראונלדו ואליס."בסדר,נלך הביתה." הרגיע אותה ואסני. ואסני והאנלי ברחו משם. " מי אלו?" לחשה אלכס. "זה אבא שלכם ואמא שלכם שרוצים לחטוף אותנו?" שאלה מור. "לא." אמר קול מוכר. הסרקסים והוואסטים הסתובבו וראו את ג'ק. "ג'ק."לחשה קלרה. " אמא שלחה אותי תבדוק מה איתכם, לא הגעתם הביתה, עברו 5 שעות מאז שהייתם צריכים לחזור." ענה ג'ק על השאלה שלקס בידיוק רצה לשאול. "איפה טום, לין, ג'יין, ג'ין, ליין, ליב ולי?" שאל ג'ק. "אנחנו לא יודעים." אמרו לקס וקלרה. " הלוואי שהם מתו."לחשה מור. אלכס הרצינה. " אני דווקא מקווה שלא בגלל שזה שהם האויבים שלנו זה לא אומר שאנחנו צריכים לשנוא אותם עד כדי מוות." ג'ק חיבק את אלכס. אלכס הסמיקה." זה בסדר." הוא אמר. קווין נגעל." הסרקס הזה חיבק אותך. " מור עשתה חיכוי של הקאה. ואלכס האדימה ולחשה: " אני אוהבת את ג'ק." הפעם היה תורה של לקס לחכות תנועת הקאה." גם אתה? "היא לחשה אל ג'ק והוא הנהן. ג'ק ואלכס הסמיקו. ג'ק. הסתובב לאחור לרגע, ואמר: "האנשים שהיו פה נעלמו. בואו נלך הביתה ונודיע לאמא שלי, ג'ין, ג'יין, ליין, ליב, טום, נעלמו." "אפשר גם לבוא?" שאלה אלכס." אם את רוצה." היה התשובה של ג'ק. 

תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007